Gå til innhold

Inspirert! Er det innafor å feks sitte på fanget til en annen når en av dem er i et forhold? Eller sove sammen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen og jeg diskuterte, mest hypotetisk. Han syns det er innafor å ha en annen jente på fanget, feks på fest, så lenge det ikke var kyssing. Jeg er ikke enig, jeg hadde ikke likt det. 

En annen ting han syns er greit, hypotetisk, er å sove i samme seng med en annen, altså bare sove, om det feks er lite plasser der folk skal overnatte. Er heller ikke enig i dette. 

Hva tenker andre om slike situasjoner?

Anonymkode: 78a4e...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er vilt fremmende, nei. Om det er en venninne av oss, helt ok. 

Anonymkode: caabe...af5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mannen og jeg diskuterte, mest hypotetisk. Han syns det er innafor å ha en annen jente på fanget, feks på fest, så lenge det ikke var kyssing. Jeg er ikke enig, jeg hadde ikke likt det. 

En annen ting han syns er greit, hypotetisk, er å sove i samme seng med en annen, altså bare sove, om det feks er lite plasser der folk skal overnatte. Er heller ikke enig i dette. 

Hva tenker andre om slike situasjoner?

Anonymkode: 78a4e...234

Helt Greit. Stoler på partneren min jeg. Har selv sovet sammen med en guttevenn som trengte sovplass pga flyttning. Null problem

Anonymkode: 11ed9...fd1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler går greit for meg, men kanskje litt urovekkende fordi det hadde vært veldig ute av karakter for min samboer 😅 å sitte på fanget i hvert fall. Å dele seng ville vært mer situasjonsavhengig og av praktiske årsaker og helt OK for meg. Samtidig er det jo et spørsmål om trygghet. Er jo både kvinner og menn som gjør mye rart i søvne, uten nødvendigvis å være pervo/prøve seg. Hvis du er vant med å spoone samboeren din f.eks.

Jeg ville ikke delt seng med ei dame som ga meg noen rare/ikke-platoniske vibber i hvert fall.

M38

Anonymkode: a9446...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal man sove i samme seng. Finnes gulv, sofaer, og uendelig med andre alternativer.

Sitte på fanget er vel ikke noe særlig å bry seg om isolert sett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Mannen og jeg diskuterte, mest hypotetisk. Han syns det er innafor å ha en annen jente på fanget, feks på fest, så lenge det ikke var kyssing. Jeg er ikke enig, jeg hadde ikke likt det. 

En annen ting han syns er greit, hypotetisk, er å sove i samme seng med en annen, altså bare sove, om det feks er lite plasser der folk skal overnatte. Er heller ikke enig i dette. 

Hva tenker andre om slike situasjoner?

Anonymkode: 78a4e...234

Vi sier nei til begge deler. Hadde ikke likt at den andre gjør det og har heller ikke noe behov for det. Vi er voksne, ikke drittunger!

Anonymkode: 459de...0fc

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss er det helt greit, så lenge ikke det ikke er handlinger som kan skape graviditet.

Så har vi snakka om reglene på forhold! Det er viktigst! Uansett hva reglene i deres forhold er, så er det viktig at dere blir enige om dem.

Anonymkode: f48be...aac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen din har rett.

Min (og vår) presumpsjon er at når man er i et forhold har man tillit til hverandre.

Har man tillit er ikke dette trusler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei til begge. Hvorfor skal man sove sammen med andre, eller sitte på fanget til andre/ha noen på fanget dersom man er i et forhold? 

Sitte på fanget er for meg sånn kliss klass greie, og ikke noe jeg har for vane å gjøre i voksen alder, med mindre det er en kjæreste eller flørt. 

Anonymkode: ceb8c...4bc

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snok1 skrev (26 minutter siden):

Mannen din har rett.

Min (og vår) presumpsjon er at når man er i et forhold har man tillit til hverandre.

Har man tillit er ikke dette trusler.

Hva baseres denne presumpsjonen på? Den kan ikke være basert på kunnskap om menneskelig psykologi generelt eller mer spesifikt kunnskap om din partner.

Slik som jeg skjønner påstanden din, så handler det om at du egentligen skriver at du som nok de fleste av oss ønsker å ha tillit til din partner.

Men et slikt ønske vil ikke hjelpe til å svare på spørsmålet om man syns det er greit at partneren sover i samme seng som en potensiell seksuallpartner.

Det at du lever i et åpent forhold vil kunne forklare svaret ditt, men ikke ditt helt alminnelige ønske om å ha tillit til din partner.

"Kan du ta opp et lån på 5 miljoner, å la meg bruke pengene på et prosjekt kjære deg?"

"Så klart, vi har vært kjærester i 3 måneder, og man m0 ha tillit i et forhold, du trenger ikke å fortelle meg hva pengene skal brukes til. Selvfølgelig trenger vi ikke en skriftlig avtale. Vi er tras alt i et forhold, og uten tillit har ikke et forhold noen verdi."

Jeg er gift, vi har felleseie, og begge er tydelige på at vi ønsker å være gift til døden skiller oss, men ingen av oss hadde bare latt den andre bruke 5 miljoner uten å vite hva pengene skulle brukes til. Betyr ikke at vi savner tillit til hverandre. Betyr bare at vi skjønner at vi lever i en virkelig verden.

Endret av Fremmed fugl
  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitte på fanget og sove sammen grunnet plassmangel? Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 3257e...31d

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Nei til begge. Hvorfor skal man sove sammen med andre, eller sitte på fanget til andre/ha noen på fanget dersom man er i et forhold? 

Sitte på fanget er for meg sånn kliss klass greie, og ikke noe jeg har for vane å gjøre i voksen alder, med mindre det er en kjæreste eller flørt. 

Anonymkode: ceb8c...4bc

Enig 👍🏼

Anonymkode: fb5d7...1d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Mannen og jeg diskuterte, mest hypotetisk. Han syns det er innafor å ha en annen jente på fanget, feks på fest, så lenge det ikke var kyssing. Jeg er ikke enig, jeg hadde ikke likt det. 

En annen ting han syns er greit, hypotetisk, er å sove i samme seng med en annen, altså bare sove, om det feks er lite plasser der folk skal overnatte. Er heller ikke enig i dette. 

Hva tenker andre om slike situasjoner?

Anonymkode: 78a4e...234

Jeg tenker at han peiler grunnen for å være utro. Hvis du sier at det er greit å sove sammen uten å gjøre noe "suspekt", kan han lett ha en elskerinne han overnatter hos, og bare unnskylde seg med at "de bare sover sammen, og du sa det var greit". 

Anonymkode: 330ea...602

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Begge deler går greit for meg, men kanskje litt urovekkende fordi det hadde vært veldig ute av karakter for min samboer 😅 å sitte på fanget i hvert fall. Å dele seng ville vært mer situasjonsavhengig og av praktiske årsaker og helt OK for meg. Samtidig er det jo et spørsmål om trygghet. Er jo både kvinner og menn som gjør mye rart i søvne, uten nødvendigvis å være pervo/prøve seg. Hvis du er vant med å spoone samboeren din f.eks.

Jeg ville ikke delt seng med ei dame som ga meg noen rare/ikke-platoniske vibber i hvert fall.

M38

Anonymkode: a9446...80d

Det er aldri praktiske årsaker for å dele seng. Man kan sove på sofaen, eller på en madrass på gulvet. 

Anonymkode: 330ea...602

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (2 timer siden):

Mannen din har rett.

Min (og vår) presumpsjon er at når man er i et forhold har man tillit til hverandre.

Har man tillit er ikke dette trusler.

Den andre siden av tilliten er trygghet. I det inngår at man avstår fra situasjoner som kan lede til utroskap, for eksempel. 

Anonymkode: 330ea...602

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maatte_ha_konto
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Mannen og jeg diskuterte, mest hypotetisk. Han syns det er innafor å ha en annen jente på fanget, feks på fest, så lenge det ikke var kyssing. Jeg er ikke enig, jeg hadde ikke likt det. 

En annen ting han syns er greit, hypotetisk, er å sove i samme seng med en annen, altså bare sove, om det feks er lite plasser der folk skal overnatte. Er heller ikke enig i dette. 

Hva tenker andre om slike situasjoner?

Anonymkode: 78a4e...234

Jeg har hatt en dame jeg kjenner noe på fanget mens jeg hadde en nærmere relasjon tidligere. Når jeg tenker tilbake fører det til spenning, ettersom kjønnsorganene er svært nærme og jeg da har et slags "tak" rundt/på damen. Dette sluttet jeg med.

Jeg kan fint ha ei venninne på overnatting jeg ikke er kåt på i min seng uten at det fører til noe. Jeg skjønner dog at min eventuelle kvinnelige motpart ville reagert på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...