Gå til innhold

Inspirert! Er det innafor å feks sitte på fanget til en annen når en av dem er i et forhold? Eller sove sammen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hottentått skrev (På 26.8.2022 den 6.34):

Nei det hadde ingen av oss hatt hverken behov for eller lyst til heldigvis 😄

Sikkert sant, men en teit kommentar. Du vet ikke hva partneren din tenker og har lyst til. Jeg har ikke opplevd mange brudd i min omgangskrets, men de som har skjedd har vært «Lyn fra klar himmel». Alle var sjokkert over at det var utroskap i de forholdene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anki- skrev (7 minutter siden):

Verken mannen min eller jeg ville synes at sånne situasjoner hadde vært greie.

Mange synes det ikke er greit, men samtidig synes de det er helt greit for seg selv når man har drukket litt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hottentått
Brunello skrev (5 minutter siden):

Sikkert sant, men en teit kommentar. Du vet ikke hva partneren din tenker og har lyst til. Jeg har ikke opplevd mange brudd i min omgangskrets, men de som har skjedd har vært «Lyn fra klar himmel». Alle var sjokkert over at det var utroskap i de forholdene.

Hehe, tror ikke du skal fortelle hva som er teit å kommentere eller ikke🤪 Jeg er nesten nødt til å stole på at mannen min er ærlig når han sier at han ikke ønsker å kose med eller sove med andre damer. Og om han hadde ønsket det, så hadde han vært nødt til å respektere at det ikke er greit for meg. 

PS: de fleste brudd kommer overraskende på folk som er rundt. Men for paret selv er det sjeldent veldig overraskende. Har selv vært gjennom et brudd hvor alle holdt på å dette av stolen. Ingen visste at jeg hadde vært ferdig i mange år..

Endret av Hottentått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Sitte på fanget/ha noen i fanget er greit synes jeg. Det skjer nå med venner også, helt normalt, så å sitte på fanget/ha noen i fanget er ikke noe galt i å gjøre er min mening.

Sove i samme seng er ikke greit, men sove i samme rom, eller samme hus/leilighet er greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hottentått skrev (Akkurat nå):

Hehe, tror ikke du skal fortelle hva som er teit å kommentere eller ikke🤪 Jeg er nesten nødt til å stole på at mannen min er ærlig når han sier at han ikke ønsker å kose med eller sove med andre damer. Og om han hadde ønsket det, så hadde han vært nødt til å respektere at det ikke er greit for meg. 

Selvfølgelig er det teit og naivt. De aller fleste sier til partneren sin at de ikke ønsker å kose med andre, men 50-60 % ligger med andre enn partneren sin en eller flere ganger i løpet av livet. Da tipper jeg nær 95% i alle fall er tilbøyelige til å ha en / sitte på fanget til andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hottentått
Brunello skrev (2 minutter siden):

Selvfølgelig er det teit og naivt. De aller fleste sier til partneren sin at de ikke ønsker å kose med andre, men 50-60 % ligger med andre enn partneren sin en eller flere ganger i løpet av livet. Da tipper jeg nær 95% i alle fall er tilbøyelige til å ha en / sitte på fanget til andre.

Og så? Skal man leve i mistro i lang tid fordi det hypotetisk kan skje? Eller skal man velge å stole på partneren sin inntil det motsatte er bevist? Så ufattelig slitsomt det må være å gå rundt og tenke sånn..🥵

Hvilke kilder kan du henvise til når du sier at 50-60 % er utro forresten?

Endret av Hottentått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hottentått skrev (Akkurat nå):

Og så? Skal man leve i mistro i lang tid fordi det hypotetisk kan skje? Eller skal man velge å stole på partneren sin inntil det motsatte er bevist? Så ufattelig slitsomt det må være å gå rundt og tenke sånn..🥵

Nei, men man skal ikke uttale seg bastant på vegne av hvilke lyster partneren har. For nesten alle menn har lyst til å ligge med en fin dame. Spørsmålet er hvordan de handler. Så du må gjerne si at du stoler på partneren din og tror han ikke vil være utro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hottentått
Brunello skrev (8 minutter siden):

Nei, men man skal ikke uttale seg bastant på vegne av hvilke lyster partneren har. For nesten alle menn har lyst til å ligge med en fin dame. Spørsmålet er hvordan de handler. Så du må gjerne si at du stoler på partneren din og tror han ikke vil være utro. 

Herregud, så tåpelig du er. Jeg kan ikke gifte meg med en mann jeg ikke stoler på. Selvfølgelig kan det hende han lyver og både vil og har ligget med andre. Men jeg orker ikke et liv hvor jeg ikke stoler på den jeg lever med. Det er noe du får styre på med selv. Det må bare være fryktelig negativt og slitsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hottentått skrev (Akkurat nå):

Herregud, så tåpelig du er. Jeg kan ikke gifte meg med en mann jeg ikke stoler på. Selvfølgelig kan det hende han lyver og både vil og har ligget med andre. Men jeg orker ikke et liv hvor jeg ikke stoler på den jeg lever med. Det er noe du får styre på med selv. Det må bare være fryktelig negativt og slitsomt. 

Det handler ikke om å ikke stole på. Jeg stoler på min kone. Samtidig vet jeg at det ligger i menneskets natur å begjære. Jeg uttaler meg derfor ikke bombesikkert om hvilke tanker hun har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hottentått
Brunello skrev (Akkurat nå):

Det handler ikke om å ikke stole på. Jeg stoler på min kone. Samtidig vet jeg at det ligger i menneskets natur å begjære. Jeg uttaler meg derfor ikke bombesikkert om hvilke tanker hun har.

Jeg tenker at hvis hun sier at hun ikke syns det er greit å kose og sove med andre, så bør du stole på det. Det handler ikke om å være naiv eller bastant, men om dere har en regel dere i mellom, om at det og det ikke er greit, så bør du gå ut ifra at det er de reglene som gjelder. Det er også forskjell på å begjære og være utro. Lurer fremdeles på hvilke kilder du hadde funnet ut at 50-60% er utro. Syns det var et interessant tall☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, nei til begge. Vi er ikke 18 år lenger. Litt ekkelt når folk i slutten av 30-åren og 40 årene oppføres seg slik.

Anonymkode: 0eff3...657

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det finnes nok mange situasjoner der jeg kunne tenkt at det var innafor. Likevel ville jeg aldri satt meg selv i en sånn situasjon.

M39

Anonymkode: 3d2cd...c9e

Nei vet du hva, du er nesten 40 år. 

Anonymkode: 0eff3...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hottentått skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker at hvis hun sier at hun ikke syns det er greit å kose og sove med andre, så bør du stole på det. Det handler ikke om å være naiv eller bastant, men om dere har en regel dere i mellom, om at det og det ikke er greit, så bør du gå ut ifra at det er de reglene som gjelder. Det er også forskjell på å begjære og være utro. Lurer fremdeles på hvilke kilder du hadde funnet ut at 50-60% er utro. Syns det var et interessant tall☺️

Det er mange undersøkelser, og det er ulike tall. Men et raskt Google søk viste i alle fall en der det det står: Tallene varierer, men anslagvis kan så mange som 60 prosent av alle menn og 45 prosent av alle kvinner ha vært utro i løpet av ekteskapet.

En interessant utvikling er at tallet for kvinner er på vei opp. Det skyldes at kvinner har råd til en skilsmisse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brunello skrev (7 minutter siden):

Det handler ikke om å ikke stole på. Jeg stoler på min kone. Samtidig vet jeg at det ligger i menneskets natur å begjære. Jeg uttaler meg derfor ikke bombesikkert om hvilke tanker hun har.

Men spiller det noen rolle hvilke tanker hun har, da?

Det er langt mellom å tenke og å handle.

Anonymkode: cc1fb...767

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hottentått
Brunello skrev (1 minutt siden):

Det er mange undersøkelser, og det er ulike tall. Men et raskt Google søk viste i alle fall en der det det står: Tallene varierer, men anslagvis kan så mange som 60 prosent av alle menn og 45 prosent av alle kvinner ha vært utro i løpet av ekteskapet.

En interessant utvikling er at tallet for kvinner er på vei opp. Det skyldes at kvinner har råd til en skilsmisse.

Det der var tynt, selv for kvinneguiden å være 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Men spiller det noen rolle hvilke tanker hun har, da?

Det er langt mellom å tenke og å handle.

Anonymkode: cc1fb...767

Det er jo nettopp det jeg sier. Jeg stoler på min kone, men kan ikke uttale meg bombastisk om hva hun tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hottentått skrev (14 minutter siden):

Det der var tynt, selv for kvinneguiden å være 🤣 

Du kommer ikke med et eneste annet argument enn at du må stole på mannen din. Det er ikke et argument for hva han tenker.

Og så hjelper det ikke med emojis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hottentått
Brunello skrev (8 minutter siden):

Du kommer ikke med et eneste annet argument enn at du må stole på mannen din. Det er ikke et argument for hva han tenker.

Og så hjelper det ikke med emojis. 

Nei jeg trenger ingen flere argumenter enn det. Synd for deg (og kona di) om dere må argumentere og overbevise hverandre om at dere holder dere til hverandre. Ikke legg det over på meg. 

Emojis ftw😎🤪😂😎😎😎😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hottentått skrev (1 minutt siden):

Nei jeg trenger ingen flere argumenter enn det. Synd for deg (og kona di) om dere må argumentere og overbevise hverandre om at dere holder dere til hverandre. Ikke legg det over på meg. 

Emojis ftw😎🤪😂😎😎😎😎

Vi har aldri snakket om det. Par som må det har problemer.
Misunner deg evnen til å være tankeleser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hottentått
Brunello skrev (Akkurat nå):

Vi har aldri snakket om det. Par som må det har problemer.
Misunner deg evnen til å være tankeleser.

Da sier vi takk til deg. Makan til patetisk menneske som må overføre sin egen dritt på andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...