Petra Prøvedokke Skrevet 28. august 2006 #421 Del Skrevet 28. august 2006 håper du koser deg på ferie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. september 2006 #422 Del Skrevet 7. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. september 2006 #423 Del Skrevet 13. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. september 2006 #424 Del Skrevet 15. september 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 16. september 2006 Forfatter #425 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg blir så glad når jeg ser at dere har stukket innom her selv om jeg ikke har vært her på en stund! Så deilig med ferie! Kos dere masse... ← håper du koser deg på ferie... ← Takk for det! Det har vært veldig deilig med ferie og vi koste oss masse. Var i Spania og hos mannens og min familie på besøk. Masse god mat, sol og bading og bare avslapping God helg! ← Hei vennen! og tilbake!! ---------------------------------------------------------------------- Da var hverdagen her igjen. Ferien var veldig deilig og vi trengte det begge to. Har jobbet mye i sommer, så det var en fin start på høsten. Prøvingsmessig er det ikke noe som har forandret seg. Utnyttet tiden før EL på beste måte og tok Crinone, men fikk mensen likevel mandag 4 sept. Denne pp-en orker jeg ikke bry meg. Har hatt EL og har begynt med Crinone igjen, men venter egentlig bare på at den skal bli ferdig så jeg kan begynne med Pergotime neste syklus. Det blir spennende Håper det gjør susen, jeg ønsker så sterkt at vi skal bli en liten familie... Vi er jo familie mannen og jeg da, men dere skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 16. september 2006 Forfatter #426 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Nå har jeg lest for mye på nett igjen. Om forhøyede FSH-verdier, som kan tyde på dårlige eggreserver og store vanskeligheter med å bli gravid. Det er jo akkurat det legen min snakket om, og etter hva jeg leser på nett er det ikke alltid så lett å fikse det. Må ringe legekontoret i morgen og få sendt over de nøyaktige verdiene! ← Ja, det har jeg lest ikke er saa ideelt...men nivaaene kan falle igjen, visstnok. Har du faatt paavist for hoeyt nivaa? ← Takk for omtankte Holly. Dette skulle jeg jo ha svart på for lenge siden... Jeg har vært i kontakt med legesenteret og tror ikke det er forøyet FSH... Legger inn verdiene nå og sjekker litt mer på nett. Det er en stund siden jeg skrev dem ned, og ikke hadde jeg notert det særlig pent… håper jeg har tolket det jeg skrev rett! FØRSTE SYKLUSTEST DAG 4 FSH 7,8 Østradiol 0,28 Prolaktin 205 LH 3,9 LSH ?? 1,44 HBG 3,78 Test 0,6 DAG 11 (EL på dag 12) FSH 11,6 Østradiol 0,28 Prolaktin 549 (høyt – notert i journal) LH 26,3 DAG 15 Progesteron 39,4 Østradiol 0,74 ANDRE SYKLUSTEST DAG 5 FSH 5,7 Østradiol 0,24 Prolaktin 355 LH 4,4 Test 0,9 DAG 10 (EL på dag 12) FSH 8,1 Østradiol 2,03 LH 31,2 DAG 19 Progesteron 7,6 Østradiol 0,22 Kort oppsummert: I den første syklusen mente legen det så ut som jeg hadde EL med umodne egg. I den andre mente han eggcellene hadde blitt for modne. Begge deler lite egnet til befruktning Endret 17. september 2006 av Cymbidium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 16. september 2006 Forfatter #427 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Uff, dette pratet om hormonverdier blir litt teknisk og for spesielt interesserte, men jeg noterer det ned for å ha det lett tilgjengelig. Denne tabellen er hentet fra SnartGravid og viser normale/friske verdier. Tabellen är borttagen med hänsyn till kopieringsskydd. Här finns orginalet på SnartGravid.com /Furstina (moderator) Endret 16. september 2006 av Furstina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. september 2006 #428 Del Skrevet 16. september 2006 Arghh... Hvorfor skal det være så vanskelig?... Nå SKAL det klaffe snart vennen!!! <<<babyvibber>>> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 17. september 2006 Forfatter #429 Del Skrevet 17. september 2006 Tabellen är borttagen med hänsyn till kopieringsskydd. Här finns orginalet på SnartGravid.com /Furstina (moderator) ← Ah, tenkte ikke på det. Bare jeg har linken, er det greit, det! Arghh... Hvorfor skal det være så vanskelig?... Nå SKAL det klaffe snart vennen!!! <<<babyvibber>>> ← Ja, håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. september 2006 #430 Del Skrevet 18. september 2006 hei håper det snart klaffer for deg! -og for meg... det er ihvertfall hyggelig at du er innom dagboka di igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. september 2006 #431 Del Skrevet 20. september 2006 Annen langtidsprøver innom og smugleser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. september 2006 #432 Del Skrevet 20. september 2006 Innom med en diger Blir spennende med pergotime etter hvert - Vi har hatt stor lykke med det to ganger! Krysser fingre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 21. september 2006 Forfatter #433 Del Skrevet 21. september 2006 hei håper det snart klaffer for deg! -og for meg... det er ihvertfall hyggelig at du er innom dagboka di igjen!! ← Ja, vi får håpe på superklaff snart! Vi har vel ikke gitt oss ennå, sant?! Annen langtidsprøver innom og smugleser ← Koselig med smuglesing! Innom med en diger Blir spennende med pergotime etter hvert - Vi har hatt stor lykke med det to ganger! Krysser fingre! ← Superklem tilbake : Håper, håper, håper det virker for oss også!! Nå må jeg innom boka di og se om det har skjedd noe mer siden sist *løpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 21. september 2006 #434 Del Skrevet 21. september 2006 Ja, vi får håpe på superklaff snart! Vi har vel ikke gitt oss ennå, sant?! ← Vi gir oss ikke med det første, nei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. september 2006 #435 Del Skrevet 21. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. september 2006 #436 Del Skrevet 23. september 2006 God helg, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 25. september 2006 Forfatter #437 Del Skrevet 25. september 2006 Oj, litt sent ute med å si god helg tilbake! Var uten netttilgang i helga etter at jeg sølte vann i modemet ... Sitter på nettkafe nå for å oppdatere meg litt. Så at du er på kontroll akkurat NUH! Spennende, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 25. september 2006 #438 Del Skrevet 25. september 2006 Saa signaturen din inne i Cr@shs dagbok, og maatte bare innom deg med en diger klem Du maa ikke gi opp!! Haaper og tror du snart sitter der med positiv test. Det tok forresten tre aar for foreldrene mine aa faa meg...og siden fikk de tvillinger ogsaa. Saa ikke gi opp, dette skal gaa, paa en eller annen maate!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 28. september 2006 Forfatter #439 Del Skrevet 28. september 2006 Saa signaturen din inne i Cr@shs dagbok, og maatte bare innom deg med en diger klem Du maa ikke gi opp!! Haaper og tror du snart sitter der med positiv test. Det tok forresten tre aar for foreldrene mine aa faa meg...og siden fikk de tvillinger ogsaa. Saa ikke gi opp, dette skal gaa, paa en eller annen maate!! ← Hei Holly, så koselig at du tenkte på meg. Ja, håper svinner litt, må innrømme det. Nå har jeg nettopp fått mensen igjen etter en svaaaaak positiv test, så det var jo en nedtur. Temperaturen har falt også, så jeg er ikke gravid. Men på den positive side, det betyr at jeg nå skal begynne med Pergo. Det blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. september 2006 #440 Del Skrevet 28. september 2006 Ja det blir en spennende tid å møte nå! At det nå kommer til å skje noe annerledes er nok positivt for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg