Gå til innhold

Cymbidiums hengende hager

Cymbidium

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tudelidu .... jeg begynner å få den litt sprengende/brennende følelsen i livmorsområdet. Håper det er et godt tegn. Har heller ikke hatt mye stikkinger som jeg pleier å ha på denne tiden. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Nå har jeg lest for mye på nett igjen. Om forhøyede FSH-verdier, som kan tyde på dårlige eggreserver og store vanskeligheter med å bli gravid. Det er jo akkurat det legen min snakket om, og etter hva jeg leser på nett er det ikke alltid så lett å fikse det. Må ringe legekontoret i morgen og få sendt over de nøyaktige verdiene! :tristbla:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Ja, det har jeg lest ikke er saa ideelt...men nivaaene kan falle igjen, visstnok. Har du faatt paavist for hoeyt nivaa?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, alle. Hadde en fin tur, men fikk mensen i helga. :tristbla: Orker ikke skrive mer nå, men kommer nok tilbake med fornyet opptimisme rundt neste EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med dustemensen! :frustrert: En stortrøste :klem: til deg, og så sender jeg litt babystøv over så du er klar når EL er på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj og æsj.... :sur: Jeg som håpet sånn på at det var din tur denne gangen... :kose:

Men ikke gi opp vennen... Mensen betyr at ny PP og nye muligheter kommer snikende! Og nå SKAL det være din tur... :Nikke:

Tenker på deg, og sender deg masse positive tanker og baystøv!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

uff, mensen er virkelig noe driiit...

jeg skal krysse fingre og tær for at det går bedre i neste PP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei alle, det er hyggelig at dere er innom med troest og klemmer. Det varmer!

Vi er paa ferie, og jeg er bare som snarest innom for aa sjekke litt i Kvinneguiden.. :sjenert:

Ha det bra saa lenge! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...