Gjest gjesta Skrevet 20. juli 2006 #301 Del Skrevet 20. juli 2006 Cymbiiii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #302 Del Skrevet 20. juli 2006 Ti-titt! Her er jeg!! Epica, Cr@sh, iss og Petra Prøvedokke, takk for babystøv og gode tanker! DPO 13: Dessverre må vi smøre oss med tolmodighet litt til!!!! Testet i dag, den var negativ. Men brystene er fortsatt ømme, og ikke noe spotting. Murring i livmor også, i grunn alt som i går Så da er det bare å vente videre, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. juli 2006 #303 Del Skrevet 20. juli 2006 Men imorgen, DA skal den være positiv!!! <<<<babyvibber>>>> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #304 Del Skrevet 20. juli 2006 Men imorgen, DA skal den være positiv!!! <<<<babyvibber>>>> ← Babyvibber motatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. juli 2006 #305 Del Skrevet 20. juli 2006 Her var det liv på morgenkvistyen ja.... Spennende da.. *følger med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. juli 2006 #306 Del Skrevet 20. juli 2006 spenningen fortsetter, ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #307 Del Skrevet 20. juli 2006 Ja, det er på sin plass å få inn litt spenning i sommersløve hverdager, Grace og Petra Prøvedokke! ...må jobbe...litt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. juli 2006 #308 Del Skrevet 20. juli 2006 Jaja, da venter jeg til i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. juli 2006 #309 Del Skrevet 20. juli 2006 Ja, det er på sin plass å få inn litt spenning i sommersløve hverdager, ← ja, det er absolutt behov for litt spenning! det er sååå stille på jobb om dagen, og jeg gleder meg til jeg kan ta ferie.... men jeg må nok smøre meg med litt tålmodighet på det området også - ferie først om en drøy uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #310 Del Skrevet 20. juli 2006 He, he, ja du får komme innom i morgen igjen, iss. Petra Prøvedokke: Å, ferie om en uke - deilig! Vi har bestemt oss for å ha sein ferie i år, ikke før 20 august. Men da blir det tre uker * maner fram tolmodighet * Dagens andre oppdatering: Mensenmurringer har for alvor satt inn, men ikke et spor av spotting eller blod. Denne murringa er sånn det føles når mensen er godt igang og jeg er løs i magen... Men det er jeg ikke nå, kanskje litt kvalm bare. Men tror det også kan komme av at jeg fant en liten "gave" i do etter forrige bruker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. juli 2006 #311 Del Skrevet 20. juli 2006 ja, det skal bli veldig deilig med ferie... men akkurat nå føles en uke veldig lenge... Hvis du klarer å mane frem denne tålmodigheten så må du gjerne sende litt til meg også... oj - "gave" fra den som brukte doen før deg høres ikke noe særlig ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. juli 2006 #312 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Ojojoj... fortsatt spenning her! !!! Skremme bort tanta !!! ... nå har herr utålmodig kommet hit også... Endret 20. juli 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #313 Del Skrevet 20. juli 2006 Hi, hi, han har det med å stikke innom, herr Utolmodig! Tror tanta ble skikkelig redd nå, altså! Skal ta meg en tur på det lille rommet og sjekke... straks tilbake.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #314 Del Skrevet 20. juli 2006 oj - "gave" fra den som brukte doen før deg høres ikke noe særlig ut... ← Ikke det jeg helst vil finne nei... Dagens siste rapport før jeg går fra jobb: Ingen spor av spotting! Tydelige mensenmurringer. Stikking i bryst. Øm i korsryggen. Hvis jeg ikke tester positivt denne syklusen, blir jeg sånn: Jeg bygger opp til et voldsomt teste-positivt-press her! Ja, ja, skulle det ikke gå denne gangen er den nye pp-er MED hormoner (mannen gleder seg vilt og synes jeg har altfor lite hormoner i hverdagen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. juli 2006 #315 Del Skrevet 20. juli 2006 Høres ut som du har en god innstilling, vennen. Enten det skulle gå den ene eller den andre veien med testingen... Og du... Jeg kan ikke annet enn å hoppe litt i boka di jeg nå! :hoppe: :danse: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. juli 2006 #316 Del Skrevet 20. juli 2006 ... og litt til: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. juli 2006 #317 Del Skrevet 20. juli 2006 Blir med å :hoppe: :hoppe: jeg også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. juli 2006 #318 Del Skrevet 20. juli 2006 jeg kan også!! :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 20. juli 2006 #319 Del Skrevet 20. juli 2006 Oi... her var det spennende Krysser fingrene for at du får positiv test en av de nærmeste dagene. Symptomene dine høres jo lovende ut da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. juli 2006 #320 Del Skrevet 21. juli 2006 *setter meg ned og venter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg