Carabilla Skrevet 19. juli 2023 #161 Del Skrevet 19. juli 2023 Surikatt skrev (24 minutter siden): Jeg tenker de har høyt forbruk og luksusliv til felles og han finansierer forbruket hennes. Men når han bikker 60 snart og hun da bare er halvveis i 30 årene så kan jeg ikke se hvordan det skulle fungere. Det gjenstår bare å se. Dolph Lundgren er 65 og giftet seg med ei på 27, så lenge de har utseende og status er absolutt alt mulig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 20. juli 2023 #162 Del Skrevet 20. juli 2023 Korpsnerden skrev (På 19.7.2023 den 11.20): Tror det er en sneak peek fra det hun sa var en kjolekolleksjon hun snart slipper... Håper ikke dette er nok en "Reme-kolleksjon"... Det er ‘hennes’ kjolekoleksjon. Skriver det på IG. Skulle ikke forundre meg om Reme er involvert der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 20. juli 2023 #163 Del Skrevet 20. juli 2023 Fru G skrev (Akkurat nå): Det er ‘hennes’ kjolekoleksjon. Skriver det på IG. Skulle ikke forundre meg om Reme er involvert der også. Å folk kjøper som hodeløse høns og beriker infuenserne med flere millioner...og sånn går no dagan... 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 20. juli 2023 #164 Del Skrevet 20. juli 2023 Carabilla skrev (22 minutter siden): Å folk kjøper som hodeløse høns og beriker infuenserne med flere millioner...og sånn går no dagan... Sant. Egne kjoler er det ikke. De setter navnet sitt på det og selger som om de har tegnet og sydd kjolene selv. En stor skam er det. Vendela gjør det samme. Er det ikke nok klær? Tenker på de som virkelig syr klærne selv fra bunn av. Er de som burde fått reklame og salg. I dag trenger man verken utdannelse, være flink i noe eller ha kunnskap for å bli kjendis. Og de operer seg "finere" for å bli sett opp til. 🤮 11 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 22. juli 2023 #165 Del Skrevet 22. juli 2023 Var ikke Lar på ferie med Jar og sønnen nettopp, i følge Jar på Facebook. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 23. juli 2023 #166 Del Skrevet 23. juli 2023 Fru G skrev (På 20.7.2023 den 23.45): Det er ‘hennes’ kjolekoleksjon. Skriver det på IG. Skulle ikke forundre meg om Reme er involvert der også. Reme er ikke inkludert i hennes kjoler.. tror det er samme firma som driver Kouture i Oslo. Følger hun som driver den butikken og hun la ut masse om dette den dagen og dagen etter når kjoler ble lagt ut for salg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 23. juli 2023 #167 Del Skrevet 23. juli 2023 elskersommer skrev (5 minutter siden): Reme er ikke inkludert i hennes kjoler.. tror det er samme firma som driver Kouture i Oslo. Følger hun som driver den butikken og hun la ut masse om dette den dagen og dagen etter når kjoler ble lagt ut for salg. Det er positivt, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 23. juli 2023 #168 Del Skrevet 23. juli 2023 Fru G skrev (4 minutter siden): Det er positivt, tenker jeg. Ja.. er ganske sikker på at det er samme firma som også ga ut kolleksjonen til Martine Lunde. Men er ikke 100% sikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 23. juli 2023 #169 Del Skrevet 23. juli 2023 elskersommer skrev (25 minutter siden): Ja.. er ganske sikker på at det er samme firma som også ga ut kolleksjonen til Martine Lunde. Men er ikke 100% sikker Det stemmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 23. juli 2023 #170 Del Skrevet 23. juli 2023 elskersommer skrev (47 minutter siden): Ja.. er ganske sikker på at det er samme firma som også ga ut kolleksjonen til Martine Lunde. Men er ikke 100% sikker Ser at den ene kjolen er utsolgt til tross for ganske heftig pris, men kjolene ser jo flotte ut, synes jeg. Og ikke masseprodusert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 23. juli 2023 #171 Del Skrevet 23. juli 2023 Fru G skrev (1 minutt siden): Ser at den ene kjolen er utsolgt til tross for ganske heftig pris, men kjolene ser jo flotte ut, synes jeg. Og ikke masseprodusert. De er mye penere enn Sara Emilie sine og Amicas.. min datter har noen kjoler fra Kouture og ja de er dyre men er bra kvalitet 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 23. juli 2023 #172 Del Skrevet 23. juli 2023 Jeg vurderte å kjøpe den korte, men lot være fordi jeg er endel høyere enn LAR og regner med den ville bli veldig kort. I tillegg viste de ingen bilder av baksiden av kjolen. Jeg hadde håpet den var like fin bak som den lange, men ser av video lagt ut på IG i dag at den er heldekkende bak. Det var heller ingen størrelsetabell, og siden det var få kjoler laget antok jeg at det ville bli vanskelig å få byttet den (noe jeg hadde rett i da den nå er utsolgt). Prisen er nok høyere enn kvaliteten også, så da klarte jeg å la være. Synes det er sløvt å ikke vise et produkt fra alle sider, samt ha en størrelsetabell, når produktet er såpass dyrt. Har heller ikke så lyst til å kjøpe "influencerprodukter" og bidra til mer av den typen virksomhet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 25. juli 2023 #173 Del Skrevet 25. juli 2023 Mintbird skrev (På 18.7.2023 den 9.26): Han er så cringe 😂😂😂😂 Hvem gjør slikt? 🙈 Ikke helt normalt å gjøre det som eks. Han er rar.... 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 1. august 2023 #174 Del Skrevet 1. august 2023 Hulderen skrev (På 14.7.2023 den 23.24): Hva i alle dager vil hun med en så gammel mann? Louise Angelica burde heller gå for sønnen til David. Han klarer ikke ett skift som bartender engang, ref. serien. Og der har du forklaringen på hvorfor damer liker eldre menn... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 1. august 2023 #175 Del Skrevet 1. august 2023 totti_1 skrev (4 timer siden): Han klarer ikke ett skift som bartender engang, ref. serien. Og der har du forklaringen på hvorfor damer liker eldre menn... Er ikke han 20 år og fattig student som må spørre pappa om å vippse jamt og trutt? Hva skal hun med det? 😂 Forstår at hun heller går direkte til "honningkrukken" hun også. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen-Oslo Skrevet 22. august 2023 #176 Del Skrevet 22. august 2023 Korsihalsen skrev (På 19.7.2023 den 0.07): Ja. Endelig kan kanskje han Riise skaffe seg ei ny ei han kan fø på. Så kan han David overta, ikke godt å si. Om han har så mye å »fø» med…Tror kontoene begynner å bli ganske tomme. Husket han prøvde å tømme sparekontoen til sin eldste datter ifm bygging av huset i Molde og. Hverken han eller LAR er billig i drift. Kanskje han håper D kan bidra til å gi han litt ekstra PR og dermed litt ekstra-inntekt? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 22. august 2023 #177 Del Skrevet 22. august 2023 Kan ikke tenke meg noe tristere enn å date LAR 😆 Sikkert veldig pen (åpenbart), men har aldri jobbet én dag? Har ikke engang klart å holde trykket som blogger? Skummelt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joni123 Skrevet 23. august 2023 #178 Del Skrevet 23. august 2023 Nå som hun har brukt opp formuen til JAR er det jo kjekt å finne seg en ny en. (I hvert fall hjulpet godt til) 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 23. august 2023 #179 Del Skrevet 23. august 2023 Joni123 skrev (1 time siden): Nå som hun har brukt opp formuen til JAR er det jo kjekt å finne seg en ny en. (I hvert fall hjulpet godt til) Hun liker dyre ting ja,men hun virker allikevel jordnær synes jeg! Pluss de virker som en mye bedre match enn hun og han litt rebelske umodne eksmannen. Synes David og Louise virker som et bra par,tydelig forelsket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKlump Skrevet 23. august 2023 #180 Del Skrevet 23. august 2023 Joni123 skrev (2 timer siden): Nå som hun har brukt opp formuen til JAR er det jo kjekt å finne seg en ny en. (I hvert fall hjulpet godt til) Det sies i podkasten til Iselin G som LAR var med på i juni at skilsmissen til JAR ikke har skjedd enda. Tenker den ballen har startet nå, og derfor selges det veldig mye av en administrator på hennes salgs Instagram. Blant annet vesker over 100 000 kr. boet skal deles. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå