Carabilla Skrevet 14. juli 2023 #121 Del Skrevet 14. juli 2023 Hulderen skrev (30 minutter siden): Hva i alle dager vil hun med en så gammel mann? Louise Angelica burde heller gå for sønnen til David. Sønnen er 20 år😁 sikkert ikke så fristende å bli stefar som 20 åring. David er kjekk da, har masse penger og kontakter i bransjen. Hun vil vel ha en trygg og stabil mann da. Jeg kjenner han ikke, men ut i fra tv serien hans fremstår han veldig snill og god. LAR er jo litt bosslady og det tror jeg han liker. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lew Skrevet 14. juli 2023 #122 Del Skrevet 14. juli 2023 Carabilla skrev (17 minutter siden): Ser ut som yngre utgave av x kona. Åja ikke sett henne jeg.Men er han ikke manager for disse jentene å?🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 15. juli 2023 #123 Del Skrevet 15. juli 2023 Imponert over garderoben, dating og etablering av nytt forhold, ikke minst Marbellatur, til aldri å ha barnefri. Eller kanskje sønnen er med siden David har med sin? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 15. juli 2023 #124 Del Skrevet 15. juli 2023 Carabilla skrev (7 timer siden): Sønnen er 20 år😁 sikkert ikke så fristende å bli stefar som 20 åring. David er kjekk da, har masse penger og kontakter i bransjen. Hun vil vel ha en trygg og stabil mann da. Jeg kjenner han ikke, men ut i fra tv serien hans fremstår han veldig snill og god. LAR er jo litt bosslady og det tror jeg han liker. 20 år er litt ungt å bli stefar, enig i det. Men det er mye mindre aldersforskjell mellom LAR og sønnen til David enn mellom henne og David. Så kanskje hun kan bytte over til sønnen om noen år, når David begynner å eldes? Jeg kjenner ikke noe til David, har ikke sett serien. Det er bare alderen og utseende hans jeg reagerer negativt på. Dessuten virker det utrolig klysete og arrogant å kalle serien «Alle elsker David». 🤢 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 16. juli 2023 #125 Del Skrevet 16. juli 2023 Som flere nevner - han må ha en hang up på damer med et spesielt utseende. Hedvig og Louise ligner både på datteren og ekskonen. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 17. juli 2023 #126 Del Skrevet 17. juli 2023 cerruti skrev (6 timer siden): Som flere nevner - han må ha en hang up på damer med et spesielt utseende. Hedvig og Louise ligner både på datteren og ekskonen. Mtp miljøet han er i, er jeg ikke overrasket. Det er jo ingen seriøse kvinner der på hans egen alder? Det er influencere som kunne vært barna hans. Og de har jo en spesiell stil og høyt forbruk. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lew Skrevet 17. juli 2023 #127 Del Skrevet 17. juli 2023 cerruti skrev (15 timer siden): Som flere nevner - han må ha en hang up på damer med et spesielt utseende. Hedvig og Louise ligner både på datteren og ekskonen. Datteren har også sagt at hun syntes det er ekkelt at han velger så unge,på samme alder som dattra. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 17. juli 2023 #128 Del Skrevet 17. juli 2023 Carabilla skrev (På 14.7.2023 den 23.57): Sønnen er 20 år😁 sikkert ikke så fristende å bli stefar som 20 åring. David er kjekk da, har masse penger og kontakter i bransjen. Hun vil vel ha en trygg og stabil mann da. Jeg kjenner han ikke, men ut i fra tv serien hans fremstår han veldig snill og god. LAR er jo litt bosslady og det tror jeg han liker. Louise virker mye mer voksen enn Hedvig. Ser også eldre ut,og passer nok bedre med han. Hedvig er litt sånn ung festival jente peace and love stil😂😬 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmer Skrevet 17. juli 2023 #129 Del Skrevet 17. juli 2023 Carabilla skrev (På 14.7.2023 den 14.57): Sønnen er 20 år😁 sikkert ikke så fristende å bli stefar som 20 åring. David er kjekk da, har masse penger og kontakter i bransjen. Hun vil vel ha en trygg og stabil mann da. Jeg kjenner han ikke, men ut i fra tv serien hans fremstår han veldig snill og god. LAR er jo litt bosslady og det tror jeg han liker. Hvordan er LAR bosslady? Hun ble samboer med Riise som 21-åring, før det var hun gatebil-"modell". Levd på Riise årene de var sammen/gift, så levd på etternavnet i tiden etterpå. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 17. juli 2023 #130 Del Skrevet 17. juli 2023 esmer skrev (17 minutter siden): Hvordan er LAR bosslady? Hun ble samboer med Riise som 21-åring, før det var hun gatebil-"modell". Levd på Riise årene de var sammen/gift, så levd på etternavnet i tiden etterpå. Med bosslady tenker jeg først og fremst på at hun liker å styre og bestemme, tar ansvar og ordner opp....det var hun som var sjefen i forholdet med JAR og man kunne se flere ganger hvordan hun ikke var redd for å sette han på plass gjennom serien "bloggerne" på tv. David er veldig pushover og liker bossladyer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 17. juli 2023 #131 Del Skrevet 17. juli 2023 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 17. juli 2023 #132 Del Skrevet 17. juli 2023 Hun har tydeligvis barnefri når hun er med David i Marbella. Synes de passer hverandre. Han er en snill og generøs voksen mann med penger og hun trenger sikkert det. Dessuten har hun eget barn i motsetning til Hedvig. Og mye mer voksen i oppførsel enn eksen hans, kanskje han også får noe tilbake og slipper bare å gi hele veien … 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 17. juli 2023 #133 Del Skrevet 17. juli 2023 Justlooking skrev (23 minutter siden): Hun har tydeligvis barnefri når hun er med David i Marbella. Synes de passer hverandre. Han er en snill og generøs voksen mann med penger og hun trenger sikkert det. Dessuten har hun eget barn i motsetning til Hedvig. Og mye mer voksen i oppførsel enn eksen hans, kanskje han også får noe tilbake og slipper bare å gi hele veien … Hun har sagt at hun ønsker seg flere barn, hun er jo fortsatt veldig ung og god tid på seg. Tror de er en god match. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 17. juli 2023 #134 Del Skrevet 17. juli 2023 Ser hun har ny Saint Laurent veske også på bildet hvor de poserer sammen. Sikker gave fra David. Pris på vesken er 1690 euro det tilsvarer ca 20 200 norske kroner 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 18. juli 2023 #135 Del Skrevet 18. juli 2023 (endret) LoveMoschino skrev (6 timer siden): Ser hun har ny Saint Laurent veske også på bildet hvor de poserer sammen. Sikker gave fra David. Pris på vesken er 1690 euro det tilsvarer ca 20 200 norske kroner Louise samler jo på vesker, har du ikke sett dette klippet https://www.minmote.no/mote/a/wenX7G/se-luksusgarderoben-til-john-arne-riises-forlovede ? Hun har eid vesker opp mot millionklassen i mange år, før David🙊 Endret 18. juli 2023 av Gresshoppa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 18. juli 2023 #136 Del Skrevet 18. juli 2023 Noen liker de blonde, og noen liker de med penger….💰💰 ingenting galt med det👌🏼 når sånne folk finner sammen så må det jo være ekte kjærlighet??😎 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 18. juli 2023 #137 Del Skrevet 18. juli 2023 anno19 skrev (9 minutter siden): Noen liker de blonde, og noen liker de med penger….💰💰 ingenting galt med det👌🏼 når sånne folk finner sammen så må det jo være ekte kjærlighet??😎 Så serien burde hett «Alle elsker pengene til David»? 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Insider2023 Skrevet 18. juli 2023 #138 Del Skrevet 18. juli 2023 Kommentaren min ble slettet av admin, men det er litt rart å se hvor mange som tror hun er hyggelig og moden når sannheten er en helt annen. Selvopptatt og ute etter å opprettholde sin gamle livsstil er mer riktig. Og det er helt greit, mange jenter i det miljøet er helt like. Men ros for å virke klok og voksen er uberettiget. David har jo også sagt han ikke vil ha flere barn. Som mor selv ville jeg da ikke «kastet bort» tid på noen som ikke ønsker det samme som meg. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mintbird Skrevet 18. juli 2023 #139 Del Skrevet 18. juli 2023 Insider2023 skrev (26 minutter siden): Kommentaren min ble slettet av admin, men det er litt rart å se hvor mange som tror hun er hyggelig og moden når sannheten er en helt annen. Selvopptatt og ute etter å opprettholde sin gamle livsstil er mer riktig. Og det er helt greit, mange jenter i det miljøet er helt like. Men ros for å virke klok og voksen er uberettiget. David har jo også sagt han ikke vil ha flere barn. Som mor selv ville jeg da ikke «kastet bort» tid på noen som ikke ønsker det samme som meg. Er hun ikke hyggelig i virkeligheten? Synes hun har et konstant resting bitchface😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trilili Skrevet 18. juli 2023 #140 Del Skrevet 18. juli 2023 Insider2023 skrev (26 minutter siden): Kommentaren min ble slettet av admin, men det er litt rart å se hvor mange som tror hun er hyggelig og moden når sannheten er en helt annen. Selvopptatt og ute etter å opprettholde sin gamle livsstil er mer riktig. Og det er helt greit, mange jenter i det miljøet er helt like. Men ros for å virke klok og voksen er uberettiget. David har jo også sagt han ikke vil ha flere barn. Som mor selv ville jeg da ikke «kastet bort» tid på noen som ikke ønsker det samme som meg. Det med barn er en vurderingssak når man allerede har ett barn. Der har hun en stor fordel hvis hun er litt fleksibel. Og hun vil nok ha en som er litt moden og vet hva han vil fra livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå