Gå til innhold

Team Ingebrigtsen

Mintbird

Anbefalte innlegg

tvertimot skrev (22 minutter siden):

At hun gleder seg til VM er over, det blir altså feil av deg å tolke det til at VM er så ille at hun/dem bør vurdere å reise hjem. Klart de vil være tilstede og oppnå hva dem kan i VM, det er bl.a. det de har ofret mye for og altså er det et ønske fra dem begge, og står selvfølgelig ikke i kontrast til at de nok begge to ser frem mot at VM er over og at de skal få mer tid til hverandre. Det er i etterkant av mesterskap og sesong at de får best mulighet for det, klart de ser frem imot det uten at det betyr at de ikke vil være i VM da de vil de begge to naturlig nok.

Det er det første mesterskapet jeg bare gleder meg til skal bli ferdig. Det har vært mye greier rundt og det tærer på. Kanskje ikke så mye på Jakob, men det tærer på oss andre. Jeg gleder meg til det er over, sier Ingebrigtsens forlovede på spørsmål fra Stavanger Aftenblad, gjengitt av Nettavisen.

Sitat fra artikkelen i Dagbladet, deres kilder er angitt nederst. Vanskelig å tolke det, og resten av innholdet (for oss som har lest artikkelen) som noe annet enn at det utenomsportslige tærer på.

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, tvertimot said:

At du insinuerer at jeg må være Jakobs forlovede for å kunne sitte på denne kunnskapen, det blir for useriøst, hun er i Budapest og støtter sin forlovede under VM og mesterskapet har de naturlig nok ofret mye for begge de to partene.

Idrett har vært en stor del av mitt liv i alle fall i 15 år, både som utøver og ikke minst som trener, brukt såpass mange år av mitt liv i idretten og tok sågar utdanning innen idrett, så mer kunnskap enn de fleste har jeg rundt akkurat dette til at jeg tolket det som ble sagt helt annerledes enn din tolkning som ikke gir noen som helst mening.

At hun gleder seg til VM er over, det blir altså feil av deg å tolke det til at VM er så ille at hun/dem bør vurdere å reise hjem. Klart de vil være tilstede og oppnå hva dem kan i VM, det er bl.a. det de har ofret mye for og altså er det et ønske fra dem begge, og står selvfølgelig ikke i kontrast til at de nok begge to ser frem mot at VM er over og at de skal få mer tid til hverandre. Det er i etterkant av mesterskap og sesong at de får best mulighet for det, klart de ser frem imot det uten at det betyr at de ikke vil være i VM da de vil de begge to naturlig nok.

Om man leser hva hun faktisk uttaler angående saken, så fremstår det mest som at hun synes VM er forferdelig: 
https://www.nettavisen.no/sport/asserson-far-vondt-av-forloveden-jakob-ingebrigtsen-gleder-meg-til-det-er-over/s/5-95-1289512

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svava skrev (1 minutt siden):

Om man leser hva hun faktisk uttaler angående saken, så fremstår det mest som at hun synes VM er forferdelig: 
https://www.nettavisen.no/sport/asserson-far-vondt-av-forloveden-jakob-ingebrigtsen-gleder-meg-til-det-er-over/s/5-95-1289512

Nå har jeg selv blitt intervjuet i media, ved flere anledninger, og selv tatt meg i å ikke kjenne meg igjen i hvordan ting blir fremstilt. Altså har jeg sagt og ment en ting, så har media vinklet det annerledes. Første gang det skjedde ble jeg nær sagt litt sjokkert over hva jeg leste, tenkte at "Herregud hvor feil dette blir!"

Klart jeg har lært meg å tolke det jeg leser i media kritisk, i den grad at jeg er fullstendig klar over at virkeligheten ikke nødvendigvis er helt slik det kan fremstilles som. De som uttaler seg i media, de skal holde tunga bent i munnen og vise varsomhet for at det ikke skal tolkes annerledes enn hva det er ment som.

Ingen skal være overrasket over at hun har vondt av situasjonen forloveden er i, skuffelsen er også til å forstå. Også det at hun ser frem imot at det er over. At det sies betyr derimot ikke at hun ikke ser frem imot og håper på en revansje på 5000 meter og at Jakob skal vinne gull der, klart det er hva som har fokus for dem begge og hva de vil ha med seg... Kanskje går det, eller kanskje ikke, uansett utfall vil det være ok for dem å bli ferdig med VM.

Du får starte med å se litt videre på uttalelser, når det blir for snevert så er det meget enkelt å mistolke alt og danne seg et helt feilaktig bilde. Alt handler om OL og mesterskap for utøvere og de nærmeste rundt dem, klart mesterskap er av betydning for dem og det de har ofret alt for, de vil naturlig nok ha de med seg... Vanskelig for dem hadde det vært dersom skade umuliggjorde det, deltagelse er noe de altså vil ha med seg mer enn noe annet. At du tolker ting helt annerledes og ukritisk får stå for din regning, ikke dermed sagt at det blir riktig da medieskapte utsagn ofte blir tatt ut av sin sammenheng.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Narve Gilje Nordås.

Gjert Ingebrigtsen er den viktigste suksessfaktoren, ikke de utakknemlige sønnene.

• Liker 11
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cappuccino skrev (17 minutter siden):

Det er det første mesterskapet jeg bare gleder meg til skal bli ferdig. Det har vært mye greier rundt og det tærer på. Kanskje ikke så mye på Jakob, men det tærer på oss andre. Jeg gleder meg til det er over, sier Ingebrigtsens forlovede på spørsmål fra Stavanger Aftenblad, gjengitt av Nettavisen.

Sitat fra artikkelen i Dagbladet, deres kilder er angitt nederst. Vanskelig å tolke det, og resten av innholdet (for oss som har lest artikkelen) som noe annet enn at det utenomsportslige tærer på.

Klart det utenomsportslige tærer på og er uønsket av dem som står i det, slik er forstyrrende. Det er ikke første gang og blir heller ikke siste gang utøvere og dem rundt utøvere uttaler slik, det handler om å verne om seg selv og sine.

Så dette burde ikke overraske noe, det er en normalitet i dette og rammer alltid flere ved hvert mesterskap, ikke bare Jakob og co denne gangen heller, noen av Nederlenderne og andre også bl.a.

Men altså, man må se det som hva det er og være litt kritisk i tankegangen rundt utsagn i kampens hete. Å tolke alt bokstavlig og ikke reflektere med noe, det blir for dumt. Starte tankegangen nå, det er på tide...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (1 minutt siden):

Heia Narve Gilje Nordås.

Gjert Ingebrigtsen er den viktigste suksessfaktoren, ikke de utakknemlige sønnene.

Jeg er enig i at sønnene er utakknemmelige, Gjert har ofret mye og stått på for deres suksess i mangfoldige år, at de dropper han er som sagt til å forstå men er absolutt ingen genistrek sett fra et sportslig perspektiv hvor resultatene er hva som teller. Å skille seg fra en så stor ressurs som Gjert faktisk er, det er sportslig en stor tabbe og veldig dumt.

Virker som at det slår tilbake på sønnene nå og at de inser hvor dårlig beslutning det var, Nordås puster nå Jakob i nakken og vil trolig forbigå han på 1500-meter de kommende årene. På lengre distanser har derimot Jakob fortsatt et fortrinn, så på 5000 meteren skal normalt ikke Nordås gjøre det like bra som Jakob som har større kapasitet men er tregere i spurten. Altså vil Nordås være avhengig av løpsopplegget i dag, Jakob kan henge med selv om det kjøres hardt hele løpet, så i kveld er Jakob større favoritt.

Men ting tyder på at brødrene i mangel på Gjerts regime har feilet litt i oppkjøringen til VM, de kjører jo et slappere regime og da er jo også sjansene for sykdom eller en dårlig dag desto større enn når enhver detalj blir terpet på i den grad Gjert terper på ting...

Blir en spennende kveld dette!!

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tvertimot skrev (12 minutter siden):

Men altså, man må se det som hva det er og være litt kritisk i tankegangen rundt utsagn i kampens hete. Å tolke alt bokstavlig og ikke reflektere med noe, det blir for dumt. Starte tankegangen nå, det er på tide...

Man bør også kanskje vurdere å ikke uttale seg til media i kampens hete.  Der tenker jeg Gjert er smartere som har holdt en lav profil. 

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaCotta skrev (På 26.8.2023 den 12.42):

Enig prinsipielt sett, men nå er det så mange spinnville og til dels stygge rykter som florerer på Jodl, Snap og Reddit at jeg tror det minste ondet vil være å gi en nøktern forklaring på hva som har skjedd.

Signerer denne. Det er mange stygge rykter ute og går, og noen av dem er særdeles graverende. Det vil alltid florerer med spekulasjoner og rykter når man sier A men ikke B. Det vil heller ikke nødvendigvis være forståelse for offentlige primadonna-nykker når man ikke kjenner årsaken.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tvertimot skrev (28 minutter siden):

Jeg er enig i at sønnene er utakknemmelige, Gjert har ofret mye og stått på for deres suksess i mangfoldige år, at de dropper han er som sagt til å forstå men er absolutt ingen genistrek sett fra et sportslig perspektiv hvor resultatene er hva som teller. Å skille seg fra en så stor ressurs som Gjert faktisk er, det er sportslig en stor tabbe og veldig dumt.

Virker som at det slår tilbake på sønnene nå og at de inser hvor dårlig beslutning det var, Nordås puster nå Jakob i nakken og vil trolig forbigå han på 1500-meter de kommende årene. På lengre distanser har derimot Jakob fortsatt et fortrinn, så på 5000 meteren skal normalt ikke Nordås gjøre det like bra som Jakob som har større kapasitet men er tregere i spurten. Altså vil Nordås være avhengig av løpsopplegget i dag, Jakob kan henge med selv om det kjøres hardt hele løpet, så i kveld er Jakob større favoritt.

Men ting tyder på at brødrene i mangel på Gjerts regime har feilet litt i oppkjøringen til VM, de kjører jo et slappere regime og da er jo også sjansene for sykdom eller en dårlig dag desto større enn når enhver detalj blir terpet på i den grad Gjert terper på ting...

Blir en spennende kveld dette!!

Så dokumentaren om Armand Duplantis idag ( nrk), virker som faren har klart der å kombinere far- og trener rollen på en bedre måte. 

Gjert er en fabelaktig trener, det er det ingen tvil om. Og jeg hadde sansen for IG-innlegget hans: «oops-I did it again” he he.  

Håper familien på sikt kan forenes- som familie. 
Og jeg gleder meg også til i kveld! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på elefanten i rommet som sikkert media og mange vet hva er, så tror jeg de like gjerne kunne sluppet katta ut av sekken og blitt ferdig med det fremfor å la det fortsette med spekulasjoner......det er selvfølgelig privat anliggende, men dersom det har en negativ påvirkning ved å tåkelegge det og ryktene florerer, ja, da bør det kanskje i det lange løp være mest hensiktsmessig å gå ut med det og bli ferdig med det.

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tvertimot skrev (1 time siden):

At du insinuerer at jeg må være Jakobs forlovede for å kunne sitte på denne kunnskapen, det blir for useriøst, hun er i Budapest og støtter sin forlovede under VM og mesterskapet har de naturlig nok ofret mye for begge de to partene.

Idrett har vært en stor del av mitt liv i alle fall i 15 år, både som utøver og ikke minst som trener, brukt såpass mange år av mitt liv i idretten og tok sågar utdanning innen idrett, så mer kunnskap enn de fleste har jeg rundt akkurat dette til at jeg tolket det som ble sagt helt annerledes enn din tolkning som ikke gir noen som helst mening.

At hun gleder seg til VM er over, det blir altså feil av deg å tolke det til at VM er så ille at hun/dem bør vurdere å reise hjem. Klart de vil være tilstede og oppnå hva dem kan i VM, det er bl.a. det de har ofret mye for og altså er det et ønske fra dem begge, og står selvfølgelig ikke i kontrast til at de nok begge to ser frem mot at VM er over og at de skal få mer tid til hverandre. Det er i etterkant av mesterskap og sesong at de får best mulighet for det, klart de ser frem imot det uten at det betyr at de ikke vil være i VM da de vil de begge to naturlig nok.

Herlighet, du skriver at jeg mangler både kompetanse og evne til å forstå en hel del, uten at du har noe særlig grunnlag for å uttale deg om det.

På generelt grunnlag tror jeg at jeg har et helt ok utgangspunkt for å mene og tenke akkurat like mye som deg rundt temaet for denne tråden. 
Når vi går fra det generelle og over på det spesifikke forholdet mellom Jakob og denne influenseren, så må du jo faktisk være hans forlovede for å vite akkurat hva som foregår oppi hennes hode.

Dette tror jeg er klart for de fleste, selv om du mener at din 15 årige idrettskarriere kvalifiserer deg til å fortelle nøyaktig hvordan dette paret tenker og føler både i og utenfor sesong.

Om du leser de intervjuene hun har gitt så er det ikke noe feil av meg og trekke slutningen at hun misliker dette VM- hun sier det jo rett ut gjentatte ganger.

Hun sier også at det er helt idiotisk å uttale seg om familiekonflikten uten å kjenne den. Enig i det, men det er jo i stor grad hun som uttaler seg om dette, alle andre har jo tatt virkelig hensyn og forbigått temaet i stillhet. 
Så stille har det vært at jeg for første gang i historien kan stille meg 100% bak Tore Strømøy, som kom på banen og krevde at NRK bør skjerpe journalistikken og stille betimelige spørsmål når situasjonen krever det.

• Liker 6
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svava skrev (På 26.8.2023 den 13.54):

Hva med belastningen brødrene har skapt for Nordås? Nordås er en uskyldig part. Likevel har brødrene fryst han ut. De sørget også for at Nordås som nå tok bronse på 1500m ikke fikk med treneren sin til VM.

Det er urimelig å hevde Nordås er skyld i dette. Jakob har for så vidt forholdt seg profesjonell så vidt jeg kan se, men Henrik og Elisabeth fyrer opp med stadige intervjuer. Det Nordås har uttalt er ingenting i forhold til hva den andre siden lirer av seg. Nordås må få lov å lufte frustrasjon over at han ikke fikk med treneren sin. Det var først i ettertid forbundet ordnet at treningskameraten Per Svela fikk være med som støtte. 

Nordås er en uskyldig part, men har likevel valgt å gå ut i media og legge tilrette for mer spekulasjoner rundt situasjonen. Friidrettsforbundet har en superstjerne og en outsider som for inntil ett år tilbake ikke hadde prestert i nærheten av det han gjør nå. Det er helt unaturlig å ikke skjerme Jakob slik situasjonen er.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

keops skrev (27 minutter siden):

Herlighet, du skriver at jeg mangler både kompetanse og evne til å forstå en hel del, uten at du har noe særlig grunnlag for å uttale deg om det.

På generelt grunnlag tror jeg at jeg har et helt ok utgangspunkt for å mene og tenke akkurat like mye som deg rundt temaet for denne tråden. 
Når vi går fra det generelle og over på det spesifikke forholdet mellom Jakob og denne influenseren, så må du jo faktisk være hans forlovede for å vite akkurat hva som foregår oppi hennes hode.

Dette tror jeg er klart for de fleste, selv om du mener at din 15 årige idrettskarriere kvalifiserer deg til å fortelle nøyaktig hvordan dette paret tenker og føler både i og utenfor sesong.

Om du leser de intervjuene hun har gitt så er det ikke noe feil av meg og trekke slutningen at hun misliker dette VM- hun sier det jo rett ut gjentatte ganger.

Hun sier også at det er helt idiotisk å uttale seg om familiekonflikten uten å kjenne den. Enig i det, men det er jo i stor grad hun som uttaler seg om dette, alle andre har jo tatt virkelig hensyn og forbigått temaet i stillhet. 
Så stille har det vært at jeg for første gang i historien kan stille meg 100% bak Tore Strømøy, som kom på banen og krevde at NRK bør skjerpe journalistikken og stille betimelige spørsmål når situasjonen krever det.

Hva gjelder hva som berører idrettsutøvere så har jeg trolig bedre grunnlag for å uttale meg om nettopp det enn hva du har, som tidligere aktiv selv og som trener så har jeg mer forståelse for idretten enn de fleste andre, jeg har tross alt drevet med det på fulltid i mange år.

Men klart jeg ikke kan si hva som foregår i parters hode, noe jeg heller ikke har påberopt meg, jeg sier bare at dere bør være kritisk til mediafremstillingene. Slik jeg ser det så har ingen av partene i konflikten sagt all verden til media, selv synes jeg de har vært flinke og tonet det ned etter beste evne, det er media og folket som hauser dette opp i større proposjoner enn hva det trenger å være og klart at det er forstyrrende (noe partene også gir uttrykk for og som er forståelig).

Overtolking som mange her driver med, legge fra dere det først som sist da det ikke leder noen steds henn.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

keops skrev (13 timer siden):

Hva er greia med at denne forloveden til Jakob er ute og uttaler seg til pressen hele tiden?
Ser nå at hun gleder seg til VM er over- men det er jo bare å reise hjem hvis det er så uutholdelig. Forstår at Gjert er en type som sliter på omgivelsene og har ingen problem med å forstå at sønnene kan ha gode grunner til å holde avstand til ham. Men, det er jo direkte uholdbart å kreve at han skal svartelistes av alle andre i alle sammenhenger. Han har vel like mye rett til å ga en trenerkarriere som sønnene har rett på å være utøvere.

Og hva med Narve, han har vel også krav på å få respekt for din karriere. Sist finale var det tre fattige hundredeler som skilte han og Jakob. De er med andre ord jevngode. Jeg synes da det bør være en selvfølge at Narve får like god behandling av forbund og media som disse etterhvert så furtne brødrene.

Har tidligere likt Ingebrigtsenbrødrene veldig godt. Fortsatt artig å følge løpene, men jeg kan godt slippe å få høre noe mer om privatlivet deres og hva for en belastning det er for dem å være på samme stadionanlegg som sin egen far. Og den idiotiske tiraden fra Henrik her om dagen tyder ikke på en avbalansert og profesjonell holdning.

Jakob og forloveden synes jeg minner mer og mer om prins Harry og frue, lar seg intervjue om totalt uinteressante aspekt ved familielivet som ikke angår andre enn dem selv.

Heia Narve i finalen i morgen.

Jevngode? Nordås har ikke vunnet noe, Jakob har vunnet alt han har stilt opp i dette året, minus VM-finalen hvor han var syk. 

• Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (16 minutter siden):

Jevngode? Nordås har ikke vunnet noe, Jakob har vunnet alt han har stilt opp i dette året, minus VM-finalen hvor han var syk. 

Jakob har vært god han, verdensener i det siste, at han bare løp inn til sølv i VM endrer ikke det faktum at Jakob er en bedre løper enn Kerr som vant løpet. Jakob har også vært bedre enn Nordås.

Nordås sin utvikling og hans raskere spurt kan derimot indikere at Nordås er et større 1500 meter talent enn Jakob, så mye han har forbedret seg bare det siste året med Gjert som trener, det er nermest uvirkelig. Alt tyder på at han skal utvikle seg videre frem mot neste år også, og da kan han komme til å gå forbi Jakob på den distansen, Jakob hverken kan eller vil forbedre og utvikle seg like mye, de må altså ansees som ganske jevngode nå men at Nordås har større potensiale siden utviklingen har vært så enorm og han som sagt er en raskere spurter.

Så han fortjener definitivt å ha treneren sin med på stadion, noe han dessverre ikke får slik situasjonen er nå, noe som kan forklares med at Gjert nok ikke ville evnet å la være å blande seg bort i sønnen (altså Jakob) sine forberedelser. Klart det vil være forstyrrende for sønnen og ha faren og sin gamle trener der, Gjert er en dedikert mann som har fokus på alt av detaljer og han er ikke personligheten som klarer å la være å si ifra om det han mener at er feil... Det er naturlig at sønnene derfor ikke vil ha han der under egne forberedelser, som er slik de ønsker det selv og ikke nødvendigvis slik Gjert ville gjort det.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tvertimot skrev (32 minutter siden):

Hva gjelder hva som berører idrettsutøvere så har jeg trolig bedre grunnlag for å uttale meg om nettopp det enn hva du har, som tidligere aktiv selv og som trener så har jeg mer forståelse for idretten enn de fleste andre, jeg har tross alt drevet med det på fulltid i mange år.

Men klart jeg ikke kan si hva som foregår i parters hode, noe jeg heller ikke har påberopt meg, jeg sier bare at dere bør være kritisk til mediafremstillingene. Slik jeg ser det så har ingen av partene i konflikten sagt all verden til media, selv synes jeg de har vært flinke og tonet det ned etter beste evne, det er media og folket som hauser dette opp i større proposjoner enn hva det trenger å være og klart at det er forstyrrende (noe partene også gir uttrykk for og som er forståelig).

Overtolking som mange her driver med, legge fra dere det først som sist da det ikke leder noen steds henn.

Nå ror du deg egentlig bare bort fra at du prøvde å "ta" en annen bruker, ved å kalle vedkommende inkompetent mv. Asserson har uttalt seg til media, hvorvidt hun er riktig sitert eller oppfattet, er umulig å vite. Men du kan heller ikke bare anta at hun er det, og egentlig mente noe annet. Det beste hadde vært om hun lot være å uttale seg hvis hun ikke ønsker å hause opp spekulasjonene ytterligere. 

Det samme med Henriks utblåsning. Det blir bare latterlig å påstå at Jakob har fått lite støtte og oppfølging når konkurrenten som er medaljekandidat, ikke får ha med treneren sin på arenaen fordi Jakob må skånes. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fotballfluen skrev (48 minutter siden):

På finalekvelden så var de jevngode.Ser man utelukkende på tidligere meritter så er Jakob soleklart best. Ser man på progresjon den siste tiden så er jo Narve et hestehode foran. Om utviklingen fortsetter slik den er akkurat nå for dem begge så vil Narve være bedre enn Jakob fremover.

At Jakob løper når han er syk er en ting, skal man ta alle forbehold så vet vi vel strengt tatt ikke om Narve og de andre i finalefeltet var friske eller syke. Det er vel bare at vi fikk informasjon fra Jakob om denne sykdommen samtidig som det startet å butte litt imot.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cappuccino skrev (12 minutter siden):

Nå ror du deg egentlig bare bort fra at du prøvde å "ta" en annen bruker, ved å kalle vedkommende inkompetent mv. Asserson har uttalt seg til media, hvorvidt hun er riktig sitert eller oppfattet, er umulig å vite. Men du kan heller ikke bare anta at hun er det, og egentlig mente noe annet. Det beste hadde vært om hun lot være å uttale seg hvis hun ikke ønsker å hause opp spekulasjonene ytterligere. 

Det samme med Henriks utblåsning. Det blir bare latterlig å påstå at Jakob har fått lite støtte og oppfølging når konkurrenten som er medaljekandidat, ikke får ha med treneren sin på arenaen fordi Jakob må skånes. 

Vedkommendes tolkninger  var primitive og viste liten grad av at utsagnene var gjennomtenkte, derfor valgte jeg å kommentere hvor dumt det ble, direkte ulogisk for å si det forsiktig.

At samboeren til Jakob og spesielt Henrik, begge to har sagt ting i media, det er forståelig og menneskelig. Klart de verner om og slår ring rundt Jakob og viser ting fra sin side. Jakob var gullfavoritt som ikke levde opp til forventningene de hadde på 1500-meteren, klart de da blir leitende etter årsaker og forklaringer og forventer at kritikk kommer, det kan få mange til å tråkke litt feil med uttalelser som også gjerne fremstilles litt skjevt i media. Klart media også legger opp til slik med tanke på hva dem spør om og ikke minst hvordan, det er media som blåser opp alt og ikke partene i saken (evner noen ikke å se det, da mangler de forståelse og er ikke kritisk nok i tankegangen, det vil være snever tankesett).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tvertimot skrev (1 time siden):

Jeg tror den som overtolker her er deg.

Det spiller egentlig liten rolle, men rart at du kan fastslå at jeg verken har vært aktiv i idrett eller vært trener. Jeg har vært aktiv i to ulike idretter på greit nivå nasjonalt, vært trener har jeg også.

Nå er det et mesterskap hvor det ligger i kortene at publikumsinteressen er stor. Jeg synes folk og media har oppført seg langt bedre enn hva brødrene Ingebrigtsen med partnere har gjort.

Jeg synes mye av den positive oppmerksomheten Narve burde ha fått etter medaljeløpet sitt druknet litt i alle hensyn som skulle tas for å skjerme Jakob, som vel bør starte å ta smartere valg om han ønsker å beholde sin posisjon.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordås har jo ikke noe med familiekonflikten å gjøre. Han har Gjert som trener, og har ikke lengre brødrene på samme lag. Jeg synes det er unødvendig av han å drive å uttale seg om familiekonflikten hele tiden. Han kan bare si «det vil jeg ikke snakke om» når media spør

• Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...