Gå til innhold

Team Ingebrigtsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tragisk at de ikke klarer å leve et liv uten å selge det som reality. Barna fratas en trygg og stressfri hverdag, og de vil aldri kunne lande mentalt. Selger seg  selv og barna videre som merkevare.

• Nyttig 3
  • 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk opp mamma Ingebrigtsen på instagram, der var det var en hyllest til yngste sønnen som var ferdig med barneskolen. Også har jeg tenk som jeg har tenkt mange ganger før. Hva får en mamma til å velge bort hele familien sin for en mann? Hun frarøver minste sønnen sin et forhold til søsknene sine. Hun har valg bort sønnene sine, datteren sin, sine barnebarn. Skulle gjerne vist hva som foregår oppi hodet hennes. 

• Liker 16
Skrevet
Mellion skrev (1 time siden):

Jeg fikk opp mamma Ingebrigtsen på instagram, der var det var en hyllest til yngste sønnen som var ferdig med barneskolen. Også har jeg tenk som jeg har tenkt mange ganger før. Hva får en mamma til å velge bort hele familien sin for en mann? Hun frarøver minste sønnen sin et forhold til søsknene sine. Hun har valg bort sønnene sine, datteren sin, sine barnebarn. Skulle gjerne vist hva som foregår oppi hodet hennes. 

Hun er hjernevaska og underkua.

• Liker 5
Skrevet

Det er vel ganske nærliggende å tro at hun er i hans makt, ja. Hun var vel også svært ung da de ble sammen. Tragisk. 

• Liker 4
Skrevet
Mellion skrev (3 timer siden):

Det har jeg lurt på mange ganger også.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...