Gå til innhold

Hvor gammel var du når du flyttet hjemmefra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dere som sier dere flytta på hybel og så etterpå permanent, hva mener dere egentlig? Flytta dere hjem i mellomtiden? 

Anonymkode: 7ef41...c0d

Når man bor på hybel, kommer man ofte hjem til foreldrene i feriene (noen ganger også i helgene), og man har ofte også folkeregistrert adresse der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23. Men hadde egen inngang og eget bad hos foreldrene mine da jeg bodde der (fra 14 til jeg flytta).

Anonymkode: fbe14...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet på hybel da jeg var 17, men var vel ca 21 da jeg flyttet for meg selv. Før det hadde jeg fortsatt adresse hos foreldrene mine og dro hjem i ferier og helger.

Dro fortsatt hjem i ferier etter det, men det var for å jobbe. Jeg har også bodd hjemme midlertidig etter det på grunn av diverse.

Anonymkode: 2ecca...a85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16- 17 år. Foreldre bodde i utlandet. De kom hjem til mitt siste år på VGS, da kalt allmennfag/ gymnaset. Bodde hjemme på siste året på studiespesialisering.

Flyttet så ut etter VGS. Det var ikke enkelt å bo hjemme på den tiden. Jeg hadde jo foreldre som selv flyttet ut tidlig, og de hadde jo sine forventninger. Det var nydelig å bo for seg selv. 

Mine barn har sålangt flyttet ut etter at de er 19 og ferdig med VGS, studiespesialisering.  Bare 2 av 4 igjen. Vil de siste studere på universitetet i nærheten, så får de selvsagt bo hjemme. De to eldste flyttet til andre by for å studere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 20 år. Måtte ta påbygg, så gikk 4 år på vgs. Bodde hjemme hver ferie. Hadde sommerjobb i hjembyen. Da jeg var 26 fikk jeg min første 100% jobb, og da ble "pikerommet" hjemme gjort om til gjesterom 🙃

Anonymkode: 20d1e...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19. Flyttet også "en flytur" unna, ikke bare en time med bil liksom. 

Anonymkode: d5d5a...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.8.2022 den 20.05):

Jeg var 21 år . 

Anonymkode: cfc03...13b

41... 
 

Anonymkode: 8a886...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

41... 
 

Anonymkode: 8a886...71a

41 år . Hvorfor bodde du så lenge hjemme? Hvordan orket du? Ble du kastet ut til slutt eller forlot du redet frivillig.? 
 

Meget spesielt å bo så lenge hjemme. Hvordan er det mulig 

Anonymkode: cfc03...13b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 da jeg flytta ut for godt. Nå orker jeg ikke å være hjemme med enn en dag eller to. Blir så ekstremt sliten i hodet av å være der.

Anonymkode: 48825...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var vel 28 tror jeg. Var så lei av maset til pappa om alt mulig... 😐 Hadde et stort behov for alene tid 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...