Gå til innhold

Skal Vi Danse Allstars 2022


Wera1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Løkbolle skrev (11 minutter siden):

Det er sikkert ikke pga journalistens vinkling på saken... De har jo ikke gjort noe annet enn å lade opp til at de skulle vinkle andreplassen hennes slik. Er lov å være skuffet over andreplass. Jeg synes i hvert fall at hun taklet det bra i går, smilte og klappet. Det gjorde hun ikke sist :) dessuten er det ektemannen som sier dette. Alle ektefeller heier jo på kona/ mannen sin. Blir tåpelig å kritisere det.

Endret av Prelunia
  • Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (3 timer siden):

Cengiz har stått på han også. 
Pendlet fra Lier daglig, x antall timer på innspilling før trening, borte fra familie og barn. Han ammer ikke, men har pindadø inponert meg!

Selvfølgelig har han stått på, men så vidt jeg vet har han ett barn på 2 år?

Jørgine har 4, ammer og har hatt med seg babyen også på øving en del.

Jeg har barn selv og vet hvordan det er med minimal nattesøvn og hva det gjør med energi og funksjon.

Jeg tenker at de begge fortjente å vinne🏆

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (2 timer siden):

Det kan du vel strengt tatt ikke vite. Unødvendig kommentar. 

Jo, etter å ha hørt hvor raus Cengiz har vært med kommentarer og de egoistiske kommentarene fra jørgine "meg" "meg" å atter "meg" .. så trenger man ikke være måneforsker for å forstå ting.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (1 minutt siden):

Jo, etter å ha hørt hvor raus Cengiz har vært med kommentarer og de egoistiske kommentarene fra jørgine "meg" "meg" å atter "meg" .. så trenger man ikke være måneforsker for å forstå ting.

Tror du bare har bestemt seg for å mislike Jørgine. Hvis du har sett på intervjuer med Jørgine etter 2.plassen ser du at hun skryter veldig av Cengiz, og sier at han fortjener denne seieren og at hun unner han den. Hun har også tidligere i sesongen sagt at Cengiz er en hjertedanser, og at det er noe hun virkelig beundrer med han. 

  • Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (4 minutter siden):

Tror du bare har bestemt seg for å mislike Jørgine. Hvis du har sett på intervjuer med Jørgine etter 2.plassen ser du at hun skryter veldig av Cengiz, og sier at han fortjener denne seieren og at hun unner han den. Hun har også tidligere i sesongen sagt at Cengiz er en hjertedanser, og at det er noe hun virkelig beundrer med han. 

Godt observert at jeg ikke liker henne.👍

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes også Jørgine hadde vært en verdig vinner. Med to så gode finalister handlet det mest om hvilket danseutrykk man liker aller best- slik er det for meg hvertfall. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den rette personen vant. Hvis derimot Jørgine hadde skrudd på følelsene sine tidligere kunne det kanskje vært at jeg hadde ment annerledes.

Totalt sett har Cengiz gitt meg mer enn Jørgine denne sesongen. Jeg har egentlig ikke sansen for henne som person, men synes allikevel hun er mer moden nå enn hun var forrige gang hun var med.

Forrige sesong Cengiz var med synes jeg at han var veldig flink fra starten, men han ble liksom værende igjen som veldig flink. Jeg syntes ikke han utviklet seg noe, men var tross alt bare 19 år. At Helene vant den sesongen synes jeg faktisk var helt rett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (16 timer siden):

Når man tenker på at Jørgine er 4 barnsmor og ammer baby om natten+kjører til og fra Jessheim daglig, er det imponerende at hun har klart alt dette.

Hun er steinhard💪

Vel, to av barna er halvparten hos faren. Morten er hjemmeværende og tar seg av alt med hus og heim. Rikke er sykepleier og jobber 100 % i turnus og drar rett fra nattevakt til trening. Alle som deltar på et så høyt nivå må ofre mye og det gjelder ikke bare jørgine.

  • Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bringebæra skrev (2 timer siden):

Ja, like dårlig oppførsel som kona. 

Oj, nå så jeg det klippet. Overrasket meg litt må jeg si at han var så negativ. Og Jørgine sin utalelse om at hun vet familien hennes er skuffet.. sier meg at her handlet det først og fremt om gullmedaljen som glapp. Som om det dreier seg om en hvilket som helst idrettskonkurranse. 
Jeg våger meg til å tro, at om Cengiz hadde tapt, og såklart vært skuffet- så handlet dansen om så mye mer for ham. For den kommer innenfra. Så jeg tror han hadde tålt det tapet bedre, for han har vunnet så mye mer- i sin utvikling mot denne finalen. Og derfor var han helt rett vinner. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (1 time siden):

Vel, to av barna er halvparten hos faren. Morten er hjemmeværende og tar seg av alt med hus og heim. Rikke er sykepleier og jobber 100 % i turnus og drar rett fra nattevakt til trening. Alle som deltar på et så høyt nivå må ofre mye og det gjelder ikke bare jørgine.

Jøss, visste ikke at Rikke er 100% sykepleier i tillegg.

Imponerende👏

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at Jørgine ikke verdsetter opplevelsen mer. Det må jo være så mye mer enn det å vinne. Å få danse, lære nye ting, å utfordre seg selv, trening på en annen måte, Santino, de andre deltagerne. Tenk på alle de som skulle ønske de var i hennes dansesko. 
 

 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NordreSving skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner ikke at Jørgine ikke verdsetter opplevelsen mer. Det må jo være så mye mer enn det å vinne. Å få danse, lære nye ting, å utfordre seg selv, trening på en annen måte, Santino, de andre deltagerne. Tenk på alle de som skulle ønske de var i hennes dansesko. 
 

 

Synes det virker som hun verdsatt opplevelsen? 

Jeg har ikke lest noe i media etter finalen bortsett fra et intervju i går. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (9 minutter siden):

Synes det virker som hun verdsatt opplevelsen? 

Jeg har ikke lest noe i media etter finalen bortsett fra et intervju i går. 

Hun korrigerer jo ikke mannen sine uttalelser. Han snakker om å være sykt skuffa, at han synes synd på henne. At familien er skuffa. Ser du det i sammenheng med den voldsomme reaksjonen hun hadde sist, så fremstår det som hun bare har fokusert på å vinne. Intervjuene i forkant har også fokusert på det å vinne og hvor viktig det er. Jeg synes det er rart, gitt erfaringen fra sist. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kapteinsupertruse skrev (8 timer siden):

Jørgine er ikke så lett å like. Slik som hun er, virker det som det er ikke så viktig å være likt og vennlig heller. 

Dette forstår jeg ikke. Syns hun er veldig likandes jeg. Hun er ekte, sier det hun føler, viser følelser, og gjør seg ikke til for å bli likt. Det liker jeg! Mulig det har noe med hvor man kommer fra. Jeg liker det litt "syrlige" uttrykket og konkurranseinstinktet. Og mange ganger når hun er sur (som folk kaller det), så ligger det jo en sarkastisk og ikke 100% seriøs tone bak. Mulig folk ikke forstår dette.. 

  • Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NordreSving skrev (6 minutter siden):

Hun korrigerer jo ikke mannen sine uttalelser. Han snakker om å være sykt skuffa, at han synes synd på henne. At familien er skuffa. Ser du det i sammenheng med den voldsomme reaksjonen hun hadde sist, så fremstår det som hun bare har fokusert på å vinne. Intervjuene i forkant har også fokusert på det å vinne og hvor viktig det er. Jeg synes det er rart, gitt erfaringen fra sist. 

Nei det var nå så. Jeg tenker det må være ok å føle seg skuffa. Jeg tror jeg også hadde vært skuffa. Tror ikke jeg hadde gått ut i media og snakket om hvor fælt det var da, men. 

Kanskje er det mye press om å vinne og å være best innad i familien. Det skaper jo en kultur om at ingenting er godt nok med mindre det er på topp. Det er jo synd. Men jeg tror hun har verdsatt opplevelsen også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løkbolle skrev (6 timer siden):

Så også moren uttalte seg på nettavisen at datteren konkurrerte mot en profesjonell danser … Er alle som drev med noe i tenårene profesjonelle? Kjenner til mange som har spilt fotball ved siden av skolen i tenårene, er de også profesjonelle fotballspillere? Rart vi ikke har hatt en bedre landslag da, i grunn 😊 Cengiz har ikke danset siden han var med i skal vi danse for fem år siden eller noe. Han har tatt en bachelor, stiftet familie og jobber med skuespill. Virket som hele familien er dårlige tapere …

  • Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (26 minutter siden):

Så også moren uttalte seg på nettavisen at datteren konkurrerte mot en profesjonell danser … Er alle som drev med noe i tenårene profesjonelle? Kjenner til mange som har spilt fotball ved siden av skolen i tenårene, er de også profesjonelle fotballspillere? Rart vi ikke har hatt en bedre landslag da, i grunn 😊 Cengiz har ikke danset siden han var med i skal vi danse for fem år siden eller noe. Han har tatt en bachelor, stiftet familie og jobber med skuespill. Virket som hele familien er dårlige tapere …

De takler ikke at Cengiz er født som et naturtalent i det meste han prøver.

Da er det bedre å skylde på at datteren konkurrerte mot en profesjonell danser. Trangsynten og arrogansen vinner!

De klarer ikke å glede seg over andres suksess. Da blir det sånn.

  • Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor hadde Morten Hegseth en gardinfrynse på hodet? 🤔

Endret av Tough cookie
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...