Gå til innhold

Skal Vi Danse Allstars 2022


Wera1

Anbefalte innlegg

Krutthøna skrev (7 minutter siden):

Alex innser at han ikke kan danse ballroom, så han velger moderne som siste dans. På tide at han ryker nå.

Cengiz og Jørgine er milevis foran. 

Det eneste han gjør er egentlig å løfte dansepartneren.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sonit skrev (41 minutter siden):

Furtne? Hun har jo bare et ekstremt konkurranseinstinkt, og har selvinnsikt på at hun da kan virke noe uspiselig for andre.

Hun danset som en gudinne i kveld! Håper på henne som vinner og Cengiz nr 2.

Furten ja og som du selv sier, uspiselig

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså. hu trine digger så j på han alex. som var så middelmådig, og så er hu så streng på jørgine som bare er milevis flinkere. assa kan ikke ta hu seriøst lenger

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss perfect skrev (3 minutter siden):

Furten ja og som du selv sier, uspiselig

Hun har jo sagt det med glimt i øyet. Men man kan ikke like alle ;) Jeg digger henne, energien, at hun er så ekte og varm. Og helt fantastisk til å danse! 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enige i 3 av 3 av dommerne etter Aleksander sin dans. Thats a first.

Morten har en litt vinglete rolle som dommer, og mange forstår ikke poenget i at han i det hele tatt sitter der, da han er mye fjas og meg meg meg. Men jeg syns likevel han gir en ok dynamikk, i form av at han gir underholdningspoeng, og ikke dansepoeng. Men igjen. Seerstemmer kan anses som underholdningsstemmer, så sånn sett kunne det godt sittet 3 dommere som kun fokuserte på dans. Jeg er ikke helt enig med meg selv. Morten kan irritere meg noe innmari, men så liker jeg han litt også. Men ikke nok til at han bør sitte i panelet. Troor jeg

Endret av Eevee
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sparks skrev (5 minutter siden):

Det der var jo bare helt SINNSYKT. Om ikke Cengiz går videre og vinner så vet ikke jeg

Helt enig! Og for første gang synes jeg Hegseth sa noe veldig bra; Jeg har lyst til å gi 987 poeng. :hoho: Herlig! 
Heia Cengiz!!

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå har så lyst til at Jørgine vinner, da jeg syns hun er en rå dame. Og jeg unner henne førsteplassen og ikke andreplassen. Men iiii, Cengiz er jo best av de tre.. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si dette. Plis folkens. Stem Cengiz. Han er helt rå. Galskap om han ikke går videre. Det fortjener han. Helt rå😍.

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld er første gang jeg tenkte at Morten virkelig tilførte noe, for han turte å være tydelig på at Aleksander er et par hakk under de andre. Aleksander har utviklet seg og blitt en god danser, og kanskje god nok til å vinne en vanlig finale. Men dette er allstars og Cengiz og Jørgine er rett og slett milevis foran ham.

Jeg håper Jørgine går rett videre, hvis ikke tror jeg hun ryker. Jeg tror Cengiz slår den han eventuelt havner i duell med, mens Jørgine taper en duell enten den er mot Cengiz eller Aleksander. Dessverre tror jeg det er Aleksander som går rett videre ... 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis Aleksander går direkte videre, er det noe fundamentalt feil et eller annet sted. Fyren kan ikke danse, om vi sammenligner de tre som er igjen. Han har gjort sitt og bør være fornøyd med det. Håper bare folk stemmer på Cengiz og ikke tror at han går «gratis» videre. 

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ønsker dere Alex ut?? Han er superkjekk!

I dag er det Jørgines tur til å dra

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Centimeteren skrev (Akkurat nå):

Hvorfor ønsker dere Alex ut?? Han er superkjekk!

I dag er det Jørgines tur til å dra

🤢 🤮

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (3 minutter siden):

Hvorfor ønsker dere Alex ut?? Han er superkjekk!

I dag er det Jørgines tur til å dra

Jeg liker alle tre som er igjen, men Cengiz er den beste danseren og Alex helt klart den dårligste, derfor mener jeg Alex burde ryke i dag, men det gjør han nok ikke, folk stemmer nok masse på han i dag. 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (10 minutter siden):

Hvorfor ønsker dere Alex ut?? Han er superkjekk!

I dag er det Jørgines tur til å dra

Han er jævlig deilig🫢🔥 men han er hakke under på dansinga..😬

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (14 minutter siden):

Hvorfor ønsker dere Alex ut?? Han er superkjekk!

I dag er det Jørgines tur til å dra

Hvorfor ønsker du Jørgine ut? Hun er vakker og hot!!! 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...