Tradegy Skrevet 27. august 2022 #41 Del Skrevet 27. august 2022 (endret) 1 hour ago, Ordsmed said: Hvem heier dere på? Og hvem tror dere ryker først? Jeg har ingen klare favoritter på forhånd og heller ingen magefølelse på hvem som går ut først. Bookmakerne sier Hetland som vinner og Traa som går ut først. Jeg tror ikke det er så dumt gjettet. Tror Kari og Iselin, eller Agnethe og Eirik havner i duell. Jeg håper personlig Iselin ryker! Og tror de andre er heldigere med mer kjente proffe.... (Men; Hun har et pengesterkt management i ryggen, så jeg tror de har et team som har budsjett til å stemme som ville helvete ) Mye handler om at folk faktisk stemmer. (Huff, han Melwin Tix i dommerpanelet, irriterer allerede ) Gøy å være i gang! Elsker Helene! Deilig å slippe kjatra til Katrine God til å være på premiere sending 📺 Endret 27. august 2022 av Tradegy 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 27. august 2022 #42 Del Skrevet 27. august 2022 Syns damene er sminket så de ser gamle ut i år. Heier på Triana Heia heia! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 27. august 2022 #43 Del Skrevet 27. august 2022 Helene Olafsen ødelegger det for meg. Og den som har sminket Martine burde få fyken. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 27. august 2022 #44 Del Skrevet 27. august 2022 Det skulle kun vært vinnere med, eller minst topp tre. Eneste problemet er vel å finne riktige partnere til alle, da partneren/treneren gjerne har vunnet flere ganger og noen aldri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 27. august 2022 #45 Del Skrevet 27. august 2022 29_j skrev (Akkurat nå): Hvorfor ødelegger olafsen dette for deg? Fordi jeg ikke har sansen for henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 27. august 2022 #46 Del Skrevet 27. august 2022 Trine er surere og surere for hver sesong. Også den j@:kr;!vla spydigheten huffff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 27. august 2022 #47 Del Skrevet 27. august 2022 FreezeandFawn skrev (12 minutter siden): Helene Olafsen ødelegger det for meg. Og den som har sminket Martine burde få fyken. Ja, det var på Martine jeg så det. Sminket gamlere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 27. august 2022 #48 Del Skrevet 27. august 2022 Ikke noen stor fan av Nate ellers, men fader som han kan danse! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 27. august 2022 #49 Del Skrevet 27. august 2022 EtFo skrev (Akkurat nå): Ikke noen stor fan av Nate ellers, men fader som han kan danse! Enig! De kommer nok langt. Nadya er også utrolig flink 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løkbolle Skrevet 27. august 2022 #50 Del Skrevet 27. august 2022 EtFo skrev (1 minutt siden): Ikke noen stor fan av Nate ellers, men fader som han kan danse! Det skinner egentlig godt gjennom at tv2 har en favoritt i han. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 27. august 2022 #51 Del Skrevet 27. august 2022 Lasse måtte selvfølgelig starte med den posituren med å stramme musklene osv.🙈 Ble litt for kleint for meg. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 27. august 2022 #52 Del Skrevet 27. august 2022 Vært snakka litt tidligere om at Nadya tar fokuset vekk fra partnere, at hun viser seg litt mye frem. Vel, her har hun sin likemann. De var dritgode sammen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 27. august 2022 #53 Del Skrevet 27. august 2022 Zenhouse skrev (Akkurat nå): Vært snakka litt tidligere om at Nadya tar fokuset vekk fra partnere, at hun viser seg litt mye frem. Vel, her har hun sin likemann. De var dritgode sammen. De har i hvert fall funnet en partner som er like glad i å vise seg fram / ta fokus👏🏽🤣 Det er egentlig fint , siden hun vil få store vanskeligheter med å ta fokuset fra han. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. august 2022 #54 Del Skrevet 27. august 2022 EtFo skrev (33 minutter siden): Ikke noen stor fan av Nate ellers, men fader som han kan danse! Helt enig! Håper han og Nadya kommer langt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 27. august 2022 #55 Del Skrevet 27. august 2022 Overrasket over hvor dårlig Lasse danset med tanke på at han vant i Italia. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 27. august 2022 #56 Del Skrevet 27. august 2022 tirben skrev (3 minutter siden): Overrasket over hvor dårlig Lasse danset med tanke på at han vant i Italia. Ja, han sa jo selv at de hadde mest fokus på løft og show i Italia. Så han starter sikkert litt på scratch. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løkbolle Skrevet 27. august 2022 #57 Del Skrevet 27. august 2022 Flere som har sett nyeste fb-oppdateringa deres? Reagerte på alle var kledd i fine klær mens Cengiz hadde på seg bestefarbukser og bestemorskjorte ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 27. august 2022 #58 Del Skrevet 27. august 2022 Den som skuffet meg mest av de som har danset til nå er Lasse. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 27. august 2022 #59 Del Skrevet 27. august 2022 Oppland skrev (På 12.8.2022 den 18.16): At de har med Morten Hegseth igjen som dommer forstår jeg ikke. De må da fått med seg at han var veldig dårlig likt av mange seere. Digger Morten, han er så uskikkelig og ordentlig på en gang. Og snakker fra levra 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 27. august 2022 #60 Del Skrevet 27. august 2022 Håper Kari Traa går videre - kul dame! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå