Gå til innhold

Skal Vi Danse Allstars 2022

Wera1

Anbefalte innlegg

Har ikke fulgt med, men veldig glad for at PR-kåte trynet til jørgine ikke vant. Tipper ho er forbanna nå haha.
Heia chengis! :D

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skyblue7 skrev (1 time siden):

Skikkelig skuffet over at Jørgine ikke vant. Kvinner er kvinners verste fiende. Når både menn og kvinner i hovedsak stemmer på menn i sånne konkurranser (Idol, The Voice, Skal vi Danse m.m), så blir det slik. Begge 2 er veldig gode, men Jørgine burde ha vunnet. 

Mener du virkelig at jørgine var bedre enn cengiz? Eller mener du vi skal begynne å kjønnskvotere damer inn i diverse konkurranser? Jeg stemmer alltid på den jeg synes er best og kjønn er virkelig helt irrelevant. Jeg hadde stemt på jørgine om hun hadde vært i finalen med Aleksander eller nate feks. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyblue7 skrev (2 timer siden):

Skikkelig skuffet over at Jørgine ikke vant. Kvinner er kvinners verste fiende. Når både menn og kvinner i hovedsak stemmer på menn i sånne konkurranser (Idol, The Voice, Skal vi Danse m.m), så blir det slik. Begge 2 er veldig gode, men Jørgine burde ha vunnet. 

Det er jo helt merkelig å si mtp at Helene vant over Cengiz forrige gang (burde vunnet da også). Cengiz var best denne sesongen, hurra for at han og Rikke vant, så fortjent🎉🥳❤️ 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (22 minutter siden):

Har ikke fulgt med, men veldig glad for at PR-kåte trynet til jørgine ikke vant. Tipper ho er forbanna nå haha.

Sjalusi er jammen usjarmerende..

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NordreSving
O Rakel skrev (6 timer siden):

Danseteknisk fikk de full pott begge to, ingen sier at de ikke var dritgode.

Men det var folkestemmene han vant på, og det er sant at menn lettere får stemmer enn kvinner får i nær sagt alle sammenhenger. Og det er garantert flere kvinner som stemmer på SVD enn menn, så poenget står seg. 

(Så ikke selv finalen og synes Cengiz har et fantastisk dansetalent og tenker at det var fortjent, men det endrer ikke faktum over).

Hvis poenget står seg må du nesten forklare hvorfor han tapte mot en kvinne sist han var med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AllahBallah skrev (6 timer siden):

Var dessverre lite fokus på Jørgine etter Cengiz vant. Synd, hadde sett frem til å se sutre-trynet hennes. 

Tull, ser mer ut som du mener Jørgine burde vinne fordi hun er kvinne. Skjerp deg’a!

For min del var jeg lei av å se Jørgine's rompehull klistret på skjermen i nesten 12 lørdager. Ikke mange lørdager der lårmusklene og rompehullet ikke svaiet i luften i beste sendetid.

Den selvgodheten å arrogansen hennes tror jeg var med på at hun tapte. " jeg gidd ikkje å bli nr 3 eller nr 2".

Pluss at Cengiz ❤ var 10 ganger flinkere danser. Å 10 ganger vennligere mot folk.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (8 timer siden):

Når man tenker på at Jørgine er 4 barnsmor og ammer baby om natten+kjører til og fra Jessheim daglig, er det imponerende at hun har klart alt dette.

Hun er steinhard💪

Cengiz har stått på han også. 
Pendlet fra Lier daglig, x antall timer på innspilling før trening, borte fra familie og barn. Han ammer ikke, men har pindadø inponert meg!

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

… og til syvende og sist handler det ikke om hvem som ofrer mest, har utviklet seg mest, kjønn eller som sier de rette tingene. Det handler om hvem som danser best gang etter gang, og det var Cengiz. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (8 timer siden):

Mener du virkelig at jørgine var bedre enn cengiz? Eller mener du vi skal begynne å kjønnskvotere damer inn i diverse konkurranser? Jeg stemmer alltid på den jeg synes er best og kjønn er virkelig helt irrelevant. Jeg hadde stemt på jørgine om hun hadde vært i finalen med Aleksander eller nate feks. 

Ja jeg synes det. Hun inponerer meg mer. Fra 2006 har det vært 12 mannlige vinnere, og kun 6 kvinnelige vinnere av konkurransen. Er mennene så mye bedre? Eller…? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kapteinsupertruse

Jørgine er ikke så lett å like. Slik som hun er, virker det som det er ikke så viktig å være likt og vennlig heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyblue7 skrev (16 minutter siden):

Ja jeg synes det. Hun inponerer meg mer. Fra 2006 har det vært 12 mannlige vinnere, og kun 6 kvinnelige vinnere av konkurransen. Er mennene så mye bedre? Eller…? 

Kanskje de kvinnelige trenerene er bedre enn de mannlige💃 🤷‍♀️

Trekke spesielt frem Nadya, Alexandra, Helene, Elena og Rikke. 

Jeg håpet at Adelen skulle være med i allstar sesongen. Hun var som Cengiz veldig musikalsk. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (10 timer siden):

Hun hadde ikke nevnt Cengiz med et ord om hun hadde vunnet. Det sier alt om de begge.

Verdig vinner❤ Cengiz.

Gratulerer 🥳

Det kan du vel strengt tatt ikke vite. Unødvendig kommentar. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til Cengiz og Rikke! Vel fortjent🏆🎉 De har vært best hele sesongen, så skulle bare mangle. 

For min del synes jeg faktisk Jørgine og Santino sine danser var best i går. I alle fall 2 av 3. Men, det er jo bare min mening. Må også få si at jeg synes det var dårlig gjort av dommerne å ikke reise seg etter finaledansen til Jørgine og Santino. De pleier alltid å gjøre det etter siste dans. 

Og igjen, som jeg har sagt om og om igjen. Synes det er skremmende hvor mange stygge kommentarer Jørgine får. Skjønner ikke hvorfor det er forskjell på at hun gråter og at Cengiz gråter? Når hun gråter er det falskt og kun for å få stemmer? Når han gråter er det søtt og "jeg gråter med han". Alle som har sett 2 minutter av Funkyfam vet at Jørgine har følelsene utenpå kroppen. 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kapteinsupertruse skrev (1 time siden):

Jørgine er ikke så lett å like. Slik som hun er, virker det som det er ikke så viktig å være likt og vennlig heller. 

Eleaelea skrev (3 timer siden):

For min del var jeg lei av å se Jørgine's rompehull klistret på skjermen i nesten 12 lørdager. Ikke mange lørdager der lårmusklene og rompehullet ikke svaiet i luften i beste sendetid.

Den selvgodheten å arrogansen hennes tror jeg var med på at hun tapte. " jeg gidd ikkje å bli nr 3 eller nr 2".

Pluss at Cengiz ❤ var 10 ganger flinkere danser. Å 10 ganger vennligere mot folk.

Teardrop skrev (10 timer siden):

Er det seriøst mulig??! Hva er vitsen med å godte seg over andres tap , og slenge sånn dritt anonymt på nett.. Håper ikke dere lærer barna deres samme holdninger.

Synes ikke Jørgine virket noe sutrete i går , eller var overlegen osv. Jeg er så lei av at Jørgine skal kritiseres for ALT , selv om konkurrentene hennes også viser hud eller utrykker at de vil vinne. Hun har da ikke vist mer hud enn andre kjendisdansere,  eller de profesjonelle danserne for den saks skyld. Jeg legger også merke til at hun kritiseres for ting som motstanderen hennes ikke blir kritisert for. Cengiz hadde på en skjorte i går som viste mer hud enn Jørgine.. Da han vant hylte han " ja, jeg vant " og pekte rundt. Hadde Jørgine gjort det hadde det blitt ramaskrik her. 

Er ikke fan av Jørgine , men har ikke noe imot henne. Synes også hun hadde fortjent å vinne dersom hun hadde gjort det. 

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
kapteinsupertruse skrev (1 time siden):

Jeg sliter veldig med å like hvordan hun er som person, men sånn er det, alle kan ikke like alle. Men en ting jeg beundrer henne for er da hun valgte å flytte fra Ålesund og familien sin , ta med seg to små barn å flytte til Oslo og begynne helt på nytt etter at hun fant ut at ex-mannen hadde vært utro og gått bak ryggen hennes over lengre tid. Det må ha vært beintøft å stå i!  Noe jeg syns er utrolig synd å se er hvordan moren hennes og brødrene hennes bruker henne for alt hun er verdt. 

Men du kan å danse, Jørgine, det skal du ha! :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (23 minutter siden):

Er det seriøst mulig??! Hva er vitsen med å godte seg over andres tap , og slenge sånn dritt anonymt på nett.. Håper ikke dere lærer barna deres samme holdninger.

Synes ikke Jørgine virket noe sutrete i går , eller var overlegen osv. Jeg er så lei av at Jørgine skal kritiseres for ALT , selv om konkurrentene hennes også viser hud eller utrykker at de vil vinne. Hun har da ikke vist mer hud enn andre kjendisdansere,  eller de profesjonelle danserne for den saks skyld. Jeg legger også merke til at hun kritiseres for ting som motstanderen hennes ikke blir kritisert for. Cengiz hadde på en skjorte i går som viste mer hud enn Jørgine.. Da han vant hylte han " ja, jeg vant " og pekte rundt. Hadde Jørgine gjort det hadde det blitt ramaskrik her. 

Er ikke fan av Jørgine , men har ikke noe imot henne. Synes også hun hadde fortjent å vinne dersom hun hadde gjort det. 

Selv om Cengiz var min favoritt og han jeg stemte på er jeg SÅ enig med deg! Jørgine var på hans nivå i går, jeg syntes hun også hadde vært en verdig vinner. Jeg forstår ikke alle disse kommentarene, nei, hun er ikke en Helene, hun er en annen type menneske og det er da helt ok? Hun viste masse følelser i går og har all grunn til å være stolt av egen innsats. Hun burde ha vunnet over Alexander den gangen de to var i finalen, og hun hadde vært en verdig vinner i går også, det er klart man er litt skuffet da! Sterk, vakker dame med bein i nesa og god på det meste🙌

• Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joni123 skrev (11 timer siden):

Det er ganske mange kvinner som har vunnet SVD da, så velger å tro at Cengiz vant for han hadde det lille ekstra. Det synes jeg i hvert fall og stemte på han. 

12 menn og 6 kvinner… så tallene er ganske klare. Dobbelt så mange altså.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyblue7 skrev (6 minutter siden):

12 menn og 6 kvinner… så tallene er ganske klare. Dobbelt så mange altså.

Kan vel være, som en over her nevnte, at de kvinnelige danserne tar jobben (i snitt) mer seriøst, trener opp deltakerene bedre, bedre innsats og bedre koreografi? Når jeg tenker meg om, så husker jeg bedre de kvinnelige proff-danserne for jobben de har gjort og hvor fine danser dem har skapt enn noe annet. 

De mannlige danserne husker jeg best for deres bare overkropper og sleske smil. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...