Gjest NordreSving Skrevet 7. november 2022 #681 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg var en av dem som heiet på Aleksander forrige gang, og jeg undrer meg over hvorfor han presterer så mye dårligere i år. Han fremstår stiv og tydelig konsetrert, noe som går utover innlevelsen. Jeg tror rett og slett ikke på ham. Mulig det handler om fraværet av Nadia, eller kanskje det at han har full jobb ved siden av. Kanskje han har tatt litt for lett på oppgaven? Veldig rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 7. november 2022 #682 Del Skrevet 7. november 2022 NordreSving skrev (3 minutter siden): Jeg var en av dem som heiet på Aleksander forrige gang, og jeg undrer meg over hvorfor han presterer så mye dårligere i år. Han fremstår stiv og tydelig konsetrert, noe som går utover innlevelsen. Jeg tror rett og slett ikke på ham. Mulig det handler om fraværet av Nadia, eller kanskje det at han har full jobb ved siden av. Kanskje han har tatt litt for lett på oppgaven? Veldig rart. Nadya kan få de fleste til å se bra ut, det har du helt rett i 🙂 Jeg tror at hovedforskjellen er at den gangen han vant var det generelle nivået mye lavere så han framstod som mye flinkere enn han gjør nå sammenlignet med denne all-star gjengen han konkurrerte mot nå. Jørgine var flinkere enn ham teknisk sist og de valgte feil dans i finalen, i år har hun fått følelsesregisteret sitt mer påkoblet og da ser man tydelig klasseforskjell mellom henne og Aleksander. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 7. november 2022 #683 Del Skrevet 7. november 2022 8 hours ago, bonsaijenta said: Ja, jeg merket også dette med kjemien. Men følte egentlig at Alexander ga opp allerede før dansene startet. Det var ingen følelser mellom de to da de danset/eglet seg på hverandre. Jeg ble ikke like engasjert av å se de som jeg blir når jeg ser C&R eller J&S☺️ Dette tror jeg er pågrunn av romanseryktene og at så mange shipper dem. De spiller ned kjemien og vet ikke hvordan de skal oppføre seg rundt hverandre fordi de satte seg regler på starten av sesongen og derfor ikke har snakket om evt følelser som har dukket opp underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 7. november 2022 #684 Del Skrevet 7. november 2022 Dupers skrev (31 minutter siden): Dette tror jeg er pågrunn av romanseryktene og at så mange shipper dem. De spiller ned kjemien og vet ikke hvordan de skal oppføre seg rundt hverandre fordi de satte seg regler på starten av sesongen og derfor ikke har snakket om evt følelser som har dukket opp underveis. Nå er det vel den 3. sesongen til Helene hvor romanseryktene svirrer. Syns ikke det har vært så mye nå som de to første. Jeg tror Helene fokuserer mer på dans for å vinne. Med Nadya var det mye sex og oljete baris. Dommerne var fra seg av begeistring🙈 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 7. november 2022 #685 Del Skrevet 7. november 2022 30 minutter siden, bonsaijenta said: Nå er det vel den 3. sesongen til Helene hvor romanseryktene svirrer. Syns ikke det har vært så mye nå som de to første Godt mulig. Jeg har ikke sett alt denne sesongen, men jeg sy es kjemien mellom dem har blitt rarere utover sesongen. Vanligvis pleier det jo være motsatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 8. november 2022 #686 Del Skrevet 8. november 2022 Dupers skrev (19 timer siden): Godt mulig. Jeg har ikke sett alt denne sesongen, men jeg sy es kjemien mellom dem har blitt rarere utover sesongen. Vanligvis pleier det jo være motsatt Jeg tror ikke de klaffet så veldig når det kommer til kjemi, og tror de begge begynte å bli slitne og kanskje lei? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 9. november 2022 #687 Del Skrevet 9. november 2022 Albbas skrev (På 7.11.2022 den 13.59): Jeg ser opptak av semifinalen nå. Cengiz er fullstendig overlegen Jørgine. Han har en helt annen utstråling og innlevelse enn henne. Uten Cengiz i gamet hadde Jørgine vært helt overlegen i denne konkurransen, men Cengiz er mange hakk over. Han har x-faktoren. Kjemien mellom Cengiz og Rikke er jo også helt nydelig. Det jeg ikke liker helt med Cengiz sine danser (og som jeg synes er veldig rart han ikke får noe kritikk på) er ansiktet hans. Han har så "konse-ansikt" hele tiden. Så det veldig godt i jiven, der man jo skal smile. Skjønner han godt jeg altså, jeg hadde aldri klart det. Men, dommerne har kritisert andre for uttrykk, så synes bare det er litt rart. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 9. november 2022 #688 Del Skrevet 9. november 2022 6 hours ago, Ifyousayso said: Det jeg ikke liker helt med Cengiz sine danser (og som jeg synes er veldig rart han ikke får noe kritikk på) er ansiktet hans. Han har så "konse-ansikt" hele tiden. Så det veldig godt i jiven, der man jo skal smile. Skjønner han godt jeg altså, jeg hadde aldri klart det. Men, dommerne har kritisert andre for uttrykk, så synes bare det er litt rart. Hm, jeg har egentlig tenkt det samme om Jørgine. 😅 Og at Cengiz lever seg mer inn også i ansiktet. Kanskje ikke i jiven, enig der, han er generelt ikke en veldig "happy dancer", men i de dramatiske dansene er han dramatisk i ansiktsuttrykket også. Mens Jørgine har hatt det der vinneransiktet hele veien. De er nå gode da, når vi kan flisespikke på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 9. november 2022 #689 Del Skrevet 9. november 2022 Albbas skrev (2 minutter siden): Hm, jeg har egentlig tenkt det samme om Jørgine. 😅 Og at Cengiz lever seg mer inn også i ansiktet. Kanskje ikke i jiven, enig der, han er generelt ikke en veldig "happy dancer", men i de dramatiske dansene er han dramatisk i ansiktsuttrykket også. Mens Jørgine har hatt det der vinneransiktet hele veien. De er nå gode da, når vi kan flisespikke på dette. Synes Jørgine smilte mye i jive, chacha og salsa i alle fall Men, ja. Du har helt rett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 9. november 2022 #690 Del Skrevet 9. november 2022 Ifyousayso skrev (9 timer siden): Det jeg ikke liker helt med Cengiz sine danser (og som jeg synes er veldig rart han ikke får noe kritikk på) er ansiktet hans. Han har så "konse-ansikt" hele tiden. Så det veldig godt i jiven, der man jo skal smile. Skjønner han godt jeg altså, jeg hadde aldri klart det. Men, dommerne har kritisert andre for uttrykk, så synes bare det er litt rart. Jeg synes han alltid har et helproft uttrykk jeg! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMHuser Skrevet 9. november 2022 #691 Del Skrevet 9. november 2022 Var ikke Aleksander forlovet i sesongen han var med i? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 9. november 2022 #692 Del Skrevet 9. november 2022 cerruti skrev (14 minutter siden): Jeg synes han alltid har et helproft uttrykk jeg! Helt enig 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 10. november 2022 #693 Del Skrevet 10. november 2022 CMHuser skrev (13 timer siden): Var ikke Aleksander forlovet i sesongen han var med i? Det var han. Tror til og med de holdt på å planlegge bryllup. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 12. november 2022 #694 Del Skrevet 12. november 2022 Gleder meg til finalen i dag 😁👏🥂🎉 Heia Chengiz og Rikke!!! Unner Rikke den seieren nesten mer fordi hun har klart å gjøre han så utrolig god. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 12. november 2022 #695 Del Skrevet 12. november 2022 (endret) Nå er det snart klart for finale💃🕺To meget flinke dansere, hvor begge er verdige vinnere🏆 I kveld går min stemme til Cengiz🧡 Men som flere påpeker ~ det er kanskje på tide med en dame på førsteplass. Det er folket som bestemmer ~ husk å gi din stemme. Heia Cengiz🕺 Endret 12. november 2022 av Murstein La til tekst. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 12. november 2022 #696 Del Skrevet 12. november 2022 Jeg håper folk som heier på C og R nå stemmer! Jørgine har veldig mange følgere. Hun er veldig flink, men C er i en egen klasse og bør vinne av den grunn. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 12. november 2022 #697 Del Skrevet 12. november 2022 Jeg får ikke sett finalen, kan dere si ifra når det er åpent for stemmer, og hvilket nummer? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 12. november 2022 #698 Del Skrevet 12. november 2022 Flere som ikke kommer inn på tv 2 play?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løkbolle Skrevet 12. november 2022 #699 Del Skrevet 12. november 2022 Albbas skrev (10 minutter siden): Jeg får ikke sett finalen, kan dere si ifra når det er åpent for stemmer, og hvilket nummer? 😁 Er 12 til 26400 fram til kl 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 12. november 2022 #700 Del Skrevet 12. november 2022 Janzypants skrev (4 minutter siden): Flere som ikke kommer inn på tv 2 play?? Kom omsider inn😅 Men HVA ER det Morten har på seg?? på hodet 😳 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå