Nellikpiken Skrevet 5. november 2022 #661 Del Skrevet 5. november 2022 Centimeteren skrev (1 time siden): Hvorfor ønsker dere Alex ut?? Han er superkjekk! I dag er det Jørgines tur til å dra Fordi det er Skal vi danse og ikke Top Model💃 9 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 6. november 2022 #662 Del Skrevet 6. november 2022 (endret) Centimeteren skrev (3 timer siden): Hvorfor ønsker dere Alex ut?? Han er superkjekk! I dag er det Jørgines tur til å dra Nå gir jeg ikke stemmer basert på utseende til deltakerne. Jeg stemmer på den danseren som er flinkest til å danse. For øvrig, bra at Aleksander røk ut. Et verdig finalepar gjenstår. Det blir spennende å se hvem som vinner neste uke 👏❤️❤️ Endret 6. november 2022 av Tvillingsjel 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 6. november 2022 #663 Del Skrevet 6. november 2022 Jeg ser på FB at det er mange damer fra typ 50-60++ som synes Alexander var flinkest og kjekkest og alt det der, så kanskje den yngre generasjon begynte å stemme igår? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 6. november 2022 #664 Del Skrevet 6. november 2022 Synes egentlig det er litt oppbrukt at Jørgine taklet tapet i 2019 så dårlig. Føler det HELE tiden er snakk om det på en eller annen måte. Programlederne har snakket ekstremt mye om det. Ja, det var en helt ræva reaksjon av henne etter det tapet. Men, Jørgine er i alle fall åpen om at hun har alt for mye konkurranseinstinkt. Jeg er enig med Santino, synes Jørgine var veldig modig som ja til å være med i år etter at hun ble så sur. Veldig sikker på at Cengiz vinner, og det er sykt fortjent. Men, jeg tror det var en seier for seg selv for Jørgine å slå Aleksander i duellen. Hun fikk revansjen sin. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 6. november 2022 #665 Del Skrevet 6. november 2022 Ifyousayso skrev (3 timer siden): Synes egentlig det er litt oppbrukt at Jørgine taklet tapet i 2019 så dårlig. Føler det HELE tiden er snakk om det på en eller annen måte. Programlederne har snakket ekstremt mye om det. Ja, det var en helt ræva reaksjon av henne etter det tapet. Men, Jørgine er i alle fall åpen om at hun har alt for mye konkurranseinstinkt. Jeg er enig med Santino, synes Jørgine var veldig modig som ja til å være med i år etter at hun ble så sur. Veldig sikker på at Cengiz vinner, og det er sykt fortjent. Men, jeg tror det var en seier for seg selv for Jørgine å slå Aleksander i duellen. Hun fikk revansjen sin. Enig ! Er så lei av å høre om det.. Hvor mange menn, idrettsutøvere osv. er det ikke som har reagert litt dårlig på et tap noen gang ? Eller en selv for den saks skyld.. Synes ikke hun har vist noen av de tendensene nå. Synes også det er mye lavere terskel for hva Jørgine kan si og gjøre i forhold til andre deltagere. Cengiz sa jo " back in business" da han fikk 30×2 i går. Hadde Jørgine sagt det samme hadde hun blitt hudflettet og kalt høy på pæra osv. 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 6. november 2022 #666 Del Skrevet 6. november 2022 Forresten, at Trine gav 8 til Jørgine for den rumbaen klarer jeg ikke å forstå? Også gav hun så høye poeng til Aleks? 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 6. november 2022 #667 Del Skrevet 6. november 2022 Prelunia skrev (1 minutt siden): Enig ! Er så lei av å høre om det.. Hvor mange menn, idrettsutøvere osv. er det ikke som har reagert litt dårlig på et tap noen gang ? Eller en selv for den saks skyld.. Synes ikke hun har vist noen av de tendensene nå. Synes også det er mye lavere terskel for hva Jørgine kan si og gjøre i forhold til andre deltagere. Cengiz sa jo " back in business" da han fikk 30×2 i går. Hadde Jørgine sagt det samme hadde hun blitt hudflettet og kalt høy på pæra osv. 🙏🙏🙏 Dette! Cengiz ropte ut NEI en gang han fikk 9er fra Merete. Han sa også etter 9eren fra Morten forrige uke "Jeg bryr meg bare om hva de ordentlige dommerne gir meg". Tenk hvis Jørgine hadde sagt noe sånn. Herregud, det hadde jo blitt lynsjestemning. 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 6. november 2022 #668 Del Skrevet 6. november 2022 (endret) Ifyousayso skrev (6 timer siden): Synes egentlig det er litt oppbrukt at Jørgine taklet tapet i 2019 så dårlig. Føler det HELE tiden er snakk om det på en eller annen måte. Programlederne har snakket ekstremt mye om det. Ja, det var en helt ræva reaksjon av henne etter det tapet. Men, Jørgine er i alle fall åpen om at hun har alt for mye konkurranseinstinkt. Jeg er enig med Santino, synes Jørgine var veldig modig som ja til å være med i år etter at hun ble så sur. Veldig sikker på at Cengiz vinner, og det er sykt fortjent. Men, jeg tror det var en seier for seg selv for Jørgine å slå Aleksander i duellen. Hun fikk revansjen sin. Helt enig i alt du skriver👍 Jeg håper og tror at Cengiz vinner, men det som er så bra er at det er helt ok hvis Jørgine vinner og. Jeg heiet på henne forrige gang og var glad hun slo Alex i går. Jeg unner også både Rikke og Santino å være i finalen, to flotte, sympatiske dansere🎉❤️ Endret 6. november 2022 av Jobbermedbarn 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carolini Skrevet 6. november 2022 #669 Del Skrevet 6. november 2022 Jeg syns Jørgine var helt rå i går og så glad for at hun gikk til finalen sammen med Cengiz. De er vanvittig flinke begge to. Jeg håper Cengiz vinner, han har imponert stort gjennom hele sesongen og Rikke er vanvittig dyktig. Også veldig gøy og endelig se Santino danse med en som kan danse og han er så god på koreografi. Dette blir en spennende finale! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. november 2022 #670 Del Skrevet 6. november 2022 Funkygine er råsterk! Håper hun vinner ❤️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 6. november 2022 #671 Del Skrevet 6. november 2022 Carolini skrev (28 minutter siden): Jeg syns Jørgine var helt rå i går og så glad for at hun gikk til finalen sammen med Cengiz. De er vanvittig flinke begge to. Jeg håper Cengiz vinner, han har imponert stort gjennom hele sesongen og Rikke er vanvittig dyktig. Også veldig gøy og endelig se Santino danse med en som kan danse og han er så god på koreografi. Dette blir en spennende finale! Det var helt riktig at cengiz gikk direkte videre og at jørgine vant over Aleksander. Personlig håper jeg cengiz vinner fordi ha «gir» meg mer når han danser. 2 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 7. november 2022 #672 Del Skrevet 7. november 2022 Det blir en spennende finale, med to verdige finalister. Tror nok Cengiz vil trekke det lengste strået og det vil i så fall være vel fortjent til både han og ikke minst Rikke. Så håper jeg Jørgine tar et evt. tap bedre enn sist 😋 2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 7. november 2022 #673 Del Skrevet 7. november 2022 Hva skjedde da hun tapte sist?? Har ikke sett på før. Denne sesongen har jeg elsket, er noe helt annet å se på når nivået er så høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løkbolle Skrevet 7. november 2022 #674 Del Skrevet 7. november 2022 Albbas skrev (19 minutter siden): Hva skjedde da hun tapte sist?? Har ikke sett på før. Denne sesongen har jeg elsket, er noe helt annet å se på når nivået er så høyt. https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/funkygine-raser-mot-skal-vi-danse-s-drittprogram/11604738/ Ganske tøft av henne å være med i år egentlig.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 7. november 2022 #675 Del Skrevet 7. november 2022 8 minutter siden, Løkbolle said: https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/funkygine-raser-mot-skal-vi-danse-s-drittprogram/11604738/ Ganske tøft av henne å være med i år egentlig.. Oisann. 🤭 Jaja, kunne vært verre, hun har jo litt selvinnsikt, og rakker ikke ned på noen andre. Jeg er enig i de som sier at det er litt forskjellsbehandling av kvinner og menn der. Jeg fikk nesten mer sans for henne nå. 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 7. november 2022 #676 Del Skrevet 7. november 2022 Er det bare jeg som føler at Alexander hadde bedre kjemi med Nadya? Følte han kom med ett lite stikk til Helene på Halloween sendingen. Tenker på at hun passer å spille en giftig karakter. Mulig jeg overtenker her. Trudde ikke helt på dansene de har levert der de skal vise følelser og lidenskap. Synes både Jørgine og Cengiz har bedre kjemi med sine dansepartnere. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 7. november 2022 #677 Del Skrevet 7. november 2022 Valyria83 skrev (20 minutter siden): Er det bare jeg som føler at Alexander hadde bedre kjemi med Nadya? Følte han kom med ett lite stikk til Helene på Halloween sendingen. Tenker på at hun passer å spille en giftig karakter. Mulig jeg overtenker her. Trudde ikke helt på dansene de har levert der de skal vise følelser og lidenskap. Synes både Jørgine og Cengiz har bedre kjemi med sine dansepartnere. Ja, jeg merket også dette med kjemien. Men følte egentlig at Alexander ga opp allerede før dansene startet. Det var ingen følelser mellom de to da de danset/eglet seg på hverandre. Jeg ble ikke like engasjert av å se de som jeg blir når jeg ser C&R eller J&S☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 7. november 2022 #678 Del Skrevet 7. november 2022 Løkbolle skrev (1 time siden): https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/funkygine-raser-mot-skal-vi-danse-s-drittprogram/11604738/ Ganske tøft av henne å være med i år egentlig.. Jeg skjønner reaksjonen godt. Hun danset bedre enn Aleksander den gangen og. Jeg reagerte mye verre enn henne da Alexander vant😅 For jeg brukte mye penger på å stemme på henne for jeg følte at A lå godt an. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 7. november 2022 #679 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg ser opptak av semifinalen nå. Cengiz er fullstendig overlegen Jørgine. Han har en helt annen utstråling og innlevelse enn henne. Uten Cengiz i gamet hadde Jørgine vært helt overlegen i denne konkurransen, men Cengiz er mange hakk over. Han har x-faktoren. Kjemien mellom Cengiz og Rikke er jo også helt nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 7. november 2022 #680 Del Skrevet 7. november 2022 Ifyousayso skrev (På 6.11.2022 den 9.34): Synes egentlig det er litt oppbrukt at Jørgine taklet tapet i 2019 så dårlig. Føler det HELE tiden er snakk om det på en eller annen måte. Programlederne har snakket ekstremt mye om det. Ja, det var en helt ræva reaksjon av henne etter det tapet. Men, Jørgine er i alle fall åpen om at hun har alt for mye konkurranseinstinkt. Jeg er enig med Santino, synes Jørgine var veldig modig som ja til å være med i år etter at hun ble så sur. Veldig sikker på at Cengiz vinner, og det er sykt fortjent. Men, jeg tror det var en seier for seg selv for Jørgine å slå Aleksander i duellen. Hun fikk revansjen sin. Tror Jørgine ville taklet tap mot Cengiz mye bedre enn tap mot Aleksander. Hun fikk på en måte revansj i semifinalen. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå