tirben Skrevet 5. november 2022 #621 Del Skrevet 5. november 2022 Krutthøna skrev (7 minutter siden): Alex innser at han ikke kan danse ballroom, så han velger moderne som siste dans. På tide at han ryker nå. Cengiz og Jørgine er milevis foran. Det eneste han gjør er egentlig å løfte dansepartneren. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 5. november 2022 #622 Del Skrevet 5. november 2022 Sonit skrev (41 minutter siden): Furtne? Hun har jo bare et ekstremt konkurranseinstinkt, og har selvinnsikt på at hun da kan virke noe uspiselig for andre. Hun danset som en gudinne i kveld! Håper på henne som vinner og Cengiz nr 2. Furten ja og som du selv sier, uspiselig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 5. november 2022 #623 Del Skrevet 5. november 2022 altså. hu trine digger så j på han alex. som var så middelmådig, og så er hu så streng på jørgine som bare er milevis flinkere. assa kan ikke ta hu seriøst lenger 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 5. november 2022 #624 Del Skrevet 5. november 2022 Veldig lurt av Aleks å velge moderne. Det gir massevis med stemmer. 🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 5. november 2022 #625 Del Skrevet 5. november 2022 Miss perfect skrev (3 minutter siden): Furten ja og som du selv sier, uspiselig Hun har jo sagt det med glimt i øyet. Men man kan ikke like alle Jeg digger henne, energien, at hun er så ekte og varm. Og helt fantastisk til å danse! 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eevee Skrevet 5. november 2022 #626 Del Skrevet 5. november 2022 (endret) Enige i 3 av 3 av dommerne etter Aleksander sin dans. Thats a first. Morten har en litt vinglete rolle som dommer, og mange forstår ikke poenget i at han i det hele tatt sitter der, da han er mye fjas og meg meg meg. Men jeg syns likevel han gir en ok dynamikk, i form av at han gir underholdningspoeng, og ikke dansepoeng. Men igjen. Seerstemmer kan anses som underholdningsstemmer, så sånn sett kunne det godt sittet 3 dommere som kun fokuserte på dans. Jeg er ikke helt enig med meg selv. Morten kan irritere meg noe innmari, men så liker jeg han litt også. Men ikke nok til at han bør sitte i panelet. Troor jeg Endret 5. november 2022 av Eevee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 5. november 2022 #627 Del Skrevet 5. november 2022 Det der var jo bare helt SINNSYKT. Om ikke Cengiz går videre og vinner så vet ikke jeg 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. november 2022 #628 Del Skrevet 5. november 2022 Sparks skrev (5 minutter siden): Det der var jo bare helt SINNSYKT. Om ikke Cengiz går videre og vinner så vet ikke jeg Helt enig! Og for første gang synes jeg Hegseth sa noe veldig bra; Jeg har lyst til å gi 987 poeng. Herlig! Heia Cengiz!! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eevee Skrevet 5. november 2022 #629 Del Skrevet 5. november 2022 Åå har så lyst til at Jørgine vinner, da jeg syns hun er en rå dame. Og jeg unner henne førsteplassen og ikke andreplassen. Men iiii, Cengiz er jo best av de tre.. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 5. november 2022 #630 Del Skrevet 5. november 2022 Må bare si dette. Plis folkens. Stem Cengiz. Han er helt rå. Galskap om han ikke går videre. Det fortjener han. Helt rå😍. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 5. november 2022 #631 Del Skrevet 5. november 2022 Går ikke Cengiz videre nå, skjønner jeg ingenting!!!! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 5. november 2022 #632 Del Skrevet 5. november 2022 Cengiz stem og stem. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ordsmed Skrevet 5. november 2022 #633 Del Skrevet 5. november 2022 I kveld er første gang jeg tenkte at Morten virkelig tilførte noe, for han turte å være tydelig på at Aleksander er et par hakk under de andre. Aleksander har utviklet seg og blitt en god danser, og kanskje god nok til å vinne en vanlig finale. Men dette er allstars og Cengiz og Jørgine er rett og slett milevis foran ham. Jeg håper Jørgine går rett videre, hvis ikke tror jeg hun ryker. Jeg tror Cengiz slår den han eventuelt havner i duell med, mens Jørgine taper en duell enten den er mot Cengiz eller Aleksander. Dessverre tror jeg det er Aleksander som går rett videre ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 5. november 2022 #634 Del Skrevet 5. november 2022 Hvis Aleksander går direkte videre, er det noe fundamentalt feil et eller annet sted. Fyren kan ikke danse, om vi sammenligner de tre som er igjen. Han har gjort sitt og bør være fornøyd med det. Håper bare folk stemmer på Cengiz og ikke tror at han går «gratis» videre. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dropsen Skrevet 5. november 2022 #635 Del Skrevet 5. november 2022 Har stemt på Cengiz! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 5. november 2022 #636 Del Skrevet 5. november 2022 Hvorfor ønsker dere Alex ut?? Han er superkjekk! I dag er det Jørgines tur til å dra 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 5. november 2022 #637 Del Skrevet 5. november 2022 Centimeteren skrev (Akkurat nå): Hvorfor ønsker dere Alex ut?? Han er superkjekk! I dag er det Jørgines tur til å dra 🤢 🤮 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 5. november 2022 #638 Del Skrevet 5. november 2022 Centimeteren skrev (3 minutter siden): Hvorfor ønsker dere Alex ut?? Han er superkjekk! I dag er det Jørgines tur til å dra Jeg liker alle tre som er igjen, men Cengiz er den beste danseren og Alex helt klart den dårligste, derfor mener jeg Alex burde ryke i dag, men det gjør han nok ikke, folk stemmer nok masse på han i dag. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 5. november 2022 #639 Del Skrevet 5. november 2022 Centimeteren skrev (10 minutter siden): Hvorfor ønsker dere Alex ut?? Han er superkjekk! I dag er det Jørgines tur til å dra Han er jævlig deilig🫢🔥 men han er hakke under på dansinga..😬 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 5. november 2022 #640 Del Skrevet 5. november 2022 Centimeteren skrev (14 minutter siden): Hvorfor ønsker dere Alex ut?? Han er superkjekk! I dag er det Jørgines tur til å dra Hvorfor ønsker du Jørgine ut? Hun er vakker og hot!!! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå