Ifyousayso Skrevet 5. november 2022 #601 Del Skrevet 5. november 2022 Tror dessverre Jørgine ryker i dag. Ganske sikker på at Cengiz går rett videre, og Jørgine vinner nok ikke en duell mot Aleksander. Jeg skal stemme på henne i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 5. november 2022 #602 Del Skrevet 5. november 2022 Valyria83 skrev (1 time siden): https://www.dagbladet.no/kjendis/oppsiktsvekkende-detalj-en-parodi/77613295 Er dame selv. Dumt viss dette skal handle om kjønn. Jeg stemmer på den beste danseren. Det mener jeg er Cengiz. Men skulle det stå mellom Jørgine og Alexander i finalen så kommer jeg til å stemme på henne fordi jeg synes hun er flinkere enn han. Synes heller ikke det skal handle om kjønn, det skal ikke være kjønnskvotering her. Håper den flinkeste vinner. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 5. november 2022 #603 Del Skrevet 5. november 2022 Ifyousayso skrev (34 minutter siden): Tror dessverre Jørgine ryker i dag. Ganske sikker på at Cengiz går rett videre, og Jørgine vinner nok ikke en duell mot Aleksander. Jeg skal stemme på henne i alle fall Jeg er ikke så sikker på at Cengiz går videre. Håper folk stemmer på han i dag 🙏 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 5. november 2022 #604 Del Skrevet 5. november 2022 Hwlt ærlig tror jeg chengiz ryker i kveld. Han er best på dansen, men skaø vi danse handler om følgere og fans. Jeg tror det seerne vil ha er en ny finale med funky og aleksander. Og om de går inn i finalen tror jeg kanskje funky vinner denne gangen, bare for at folk vil se hvordan hun takler en seier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 5. november 2022 #605 Del Skrevet 5. november 2022 Nå må vi som synes Cengiz har vært best gjennom sesongen stemme på han 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ordsmed Skrevet 5. november 2022 #606 Del Skrevet 5. november 2022 Med mindre Aleksander blåser meg av banen i kveld ønsker jeg at Jørgine og Cengiz står i finalen og at den som presterer best der vinner. Aleksander har vært jevnt over mye svakere enn de to andre gjennom hele sesongen. Men det er ikke først og fremst en dansekonkurranse, det er en popularitetskonkurranse, og Aleksander har mange fans. Har selv en venninne som synes han bør vinne fordi han er kjekk og sjarmerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 5. november 2022 #607 Del Skrevet 5. november 2022 Ordsmed skrev (13 minutter siden): Med mindre Aleksander blåser meg av banen i kveld ønsker jeg at Jørgine og Cengiz står i finalen og at den som presterer best der vinner. Aleksander har vært jevnt over mye svakere enn de to andre gjennom hele sesongen. Men det er ikke først og fremst en dansekonkurranse, det er en popularitetskonkurranse, og Aleksander har mange fans. Har selv en venninne som synes han bør vinne fordi han er kjekk og sjarmerende. Desverre så er det mange som tenker som venninna di. Måtte den beste danseren vinne og ikke den som ser penest ut. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 5. november 2022 #608 Del Skrevet 5. november 2022 Missmischief skrev (På 4.11.2022 den 8.57): Det hadde vært litt gøy om Alexander og Jørgine står i finalen sammen atter engang og Alexander stikker av med seieren, bare for å se reaksjonen og trynet på Jørgine. For denne gangen tviler jeg på at hun klarer å holde seg fra å klikke helt før hun kommer seg inn på bakrommet, haha. Heier på Alexander og Helene Helt enig, heia Aleksander 😍 håper virkelig han slår furtne jørgine 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 5. november 2022 #609 Del Skrevet 5. november 2022 I dag skal det stemmes på Cengiz og Rikke for alle penga👏🎉 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nellikpiken Skrevet 5. november 2022 #610 Del Skrevet 5. november 2022 Hva skjer med Morten sin tilbakemelding i dag da? Likte den veldig godt da den var konstrutiv, men det hørtes ikke ut som han sine ord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 5. november 2022 #611 Del Skrevet 5. november 2022 Altså, Helene er bare så vakker! Synes det stråler av henne hver gang, men den glittende kjolen i dag gjorde henne bare helt smashing! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 5. november 2022 #612 Del Skrevet 5. november 2022 (endret) Aleksander var ikke så bra i dag… Helene er smashing ❤️ Endret 5. november 2022 av Jobbermedbarn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 5. november 2022 #613 Del Skrevet 5. november 2022 Jeg heier på Chengiz. Synes han er flinkest. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 5. november 2022 #614 Del Skrevet 5. november 2022 Miss perfect skrev (17 minutter siden): Helt enig, heia Aleksander 😍 håper virkelig han slår furtne jørgine Furtne? Hun har jo bare et ekstremt konkurranseinstinkt, og har selvinnsikt på at hun da kan virke noe uspiselig for andre. Hun danset som en gudinne i kveld! Håper på henne som vinner og Cengiz nr 2. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 5. november 2022 #615 Del Skrevet 5. november 2022 Purple_Pixiedust skrev (1 minutt siden): Jeg heier på Chengiz. Synes han er flinkest. Stem stem stem 🙏 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 5. november 2022 #616 Del Skrevet 5. november 2022 Miss perfect skrev (23 minutter siden): Helt enig, heia Aleksander 😍 håper virkelig han slår furtne jørgine Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 5. november 2022 #617 Del Skrevet 5. november 2022 (endret) Keikolina skrev (15 minutter siden): Enig Heier på de beste danserne som er Jørgine og Cengiz! Endret 5. november 2022 av tirben 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonyme-meg Skrevet 5. november 2022 #618 Del Skrevet 5. november 2022 Var det noen andre som så at Chengiz gjorde en feil? Han falt ut en gang i dansen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 5. november 2022 #619 Del Skrevet 5. november 2022 tirben skrev (2 minutter siden): Heier på de beste danserne som er Jørgine og Cengiz! Ser ikke på uansett, bare håper hun ikke vinner. Det blir morsommere å lese om 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 5. november 2022 #620 Del Skrevet 5. november 2022 Alex innser at han ikke kan danse ballroom, så han velger moderne som siste dans. På tide at han ryker nå. Cengiz og Jørgine er milevis foran. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå