Gå til innhold

Skal Vi Danse Allstars 2022

Wera1

Anbefalte innlegg

Made4u skrev (2 timer siden):

Større sjanser for at jeg kommer til å benke meg en time foran TV i entusiasme for å se skjermspareren bevege seg, noe som heller ikke interesserer meg men som jeg heller ville brukt tid på...

Kommer ikke til å bli fulgt med på her altså...

Så hva er poenget med å kommentere i tråden da?

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Løkbolle skrev (Akkurat nå):

Så hva er poenget med å kommentere i tråden da?

Å få frem at det er særs dårlig underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (16 timer siden):

Den som har hatt mest løft er vel Aleksander som er svært muskuløs og sterk. 

Ja mente løft fra alle par. C og R er vel de som har hatt minst av det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Made4u skrev (10 timer siden):

Å få frem at det er særs dårlig underholdning.

Hørt om smak og behag? 😆 jeg elsker både å danse selv og å se god dans. Jeg spoler gjerne tilbake for å se en dans om igjen som har berørt meg. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (Akkurat nå):

Hørt om smak og behag? 😆 jeg elsker både å danse selv og å se god dans. Jeg spoler gjerne tilbake for å se en dans om igjen som har berørt meg. 

Da regner jeg med at du har kjøpt inn popcorn og funnet din plass fremfor TV-apparatet i forkant av hvert program, det er lov å ha sære lyster og også manglende kvalitetskrav til hva man setter av tid til å se... Selv har jeg høyere standarder, og nettopp derfor styrer jeg unna. :) 

Ikke dermed sagt at jeg ikke kan finne det ok å danse, jeg gjør det bare veldig sjelden, det vil si nær sagt aldri lenger. Det som ligner mest på dans i min hverdag, er når jeg hopper unna noe av diverse årsaker.

Endret av Made4u
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Made4u du misforstår helt! Popcorn?? Nei- når jeg ser på god dans, så nyter jeg en bedre middag med god drikke til. Høres ut som popcorn passer bedre her i tråden - om noen får lyst å følge opp dine utalelser her. Du er jo morsom da 😆

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (Akkurat nå):

@Made4u du misforstår helt! Popcorn?? Nei- når jeg ser på god dans, så nyter jeg en bedre middag med god drikke til. Høres ut som popcorn passer bedre her i tråden - om noen får lyst å følge opp dine utalelser her. Du er jo morsom da 😆

Det er jeg enig med deg i, at det er høy popcorn-faktor her på forumet. Jeg trekker stort sett daglig for gardinene og demper belysningen hjemme og  så drister jeg meg inn hit for å lese og fråtse i drama.

Det er blant mine mest skambelagte lyster, ikke så lett å holde seg unna heller dessverre, det blir lett en form for avhengighet. Men folk må for guds skyld ikke se hva jeg driver med, å vanke her er jo for å si det forsiktig litt sært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig tydelig at tv2 vil at Aleksander og Helene skal vinne. I semifinalen skal alle danse 2 danser hver, og man skulle jo da tro at de skulle danse danser de ikke har hatt før. Men, neida.. Aleksander har fått argentinsk tango og moderne. Moderne i en semifinale?? Moderne er jo det samme som å gi han en finalebillett. Gratulerer med finaleplass da, Aleks.. Det er flere danser han ikke har danset enda, men han får to han allerede har danset. 

Jørgine og Cengiz danser begge danser de ikke har hatt før. 

Sorry for at jeg blir så engasjert, men det irriterer meg. Sikkert mer enn det burde😅 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (2 timer siden):

Synes det er veldig tydelig at tv2 vil at Aleksander og Helene skal vinne. I semifinalen skal alle danse 2 danser hver, og man skulle jo da tro at de skulle danse danser de ikke har hatt før. Men, neida.. Aleksander har fått argentinsk tango og moderne. Moderne i en semifinale?? Moderne er jo det samme som å gi han en finalebillett. Gratulerer med finaleplass da, Aleks.. Det er flere danser han ikke har danset enda, men han får to han allerede har danset. 

Sorry for at jeg blir så engasjert, men det irriterer meg. Sikkert mer enn det burde😅 

Enig med deg.

Hva skal Jørgine og Cengiz danse? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (1 time siden):

Enig med deg.

Hva skal Jørgine og Cengiz danse? 

Jørgine skal danse rumba (ikke danset før) og paso (danset tidligere). 

Cengiz skal danse jive (ikke danset alene før, bare i gruppedans) og paso (danset tidligere). 

Det er 4 danser Aleks ikke har hatt, men så gir dem han TO tidligere danser 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (2 timer siden):

Cengiz skal danse jive (ikke danset alene før, bare i gruppedans) og paso (danset tidligere). 

Så urettferdig!

Men jeg tror at tv2 gjør dette bevisst for å tjene penger på stemmegivningen. Dette vil få Jørgen og Cengiz fans til å stemme mer enn de tre gratisstemmene på nettsiden. Jeg følger ingen av de på sosiale medier, men kommer helt sikkert til å bruke litt penger til å stemme på de😅

Etter dansen til Aleksander og Helene på lørdag, sa A at det var fint å få til den dansen for han kom vel ikke videre med så sterke konkurrenter. Det tror jeg sikra han en runde til og ekstra penger i kassen til tv2.

Når man ser på kommentarfeltet så er det en del eldre damer som mener at A er den beste danseren av de tre gjenværende🙈

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (10 timer siden):

Moderne har han valgt selv da, mens Cengiz og Jørgine har valgt henholdsvis paso og rumba. Så de sto jo også fritt til å velge moderne 😊 Synes det er gøy at de har valgt noe annet, håper det blir bra! Lurer mer på dommernes begrunnelse for å gi han argentinsk tango, som er hans beste dans gjennom hele sesongen, mens Cengiz får tildelt en han ikke har danset før.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (10 timer siden):

Hvordan er det mulig? Skal de da ha nok en dans med «intense følelser/seksuell undertone»😑

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, Ifyousayso said:

Jørgine sin første 40-poenger i 2019-sesongen var en rumba, så tror ikke hun har en ulempe der. Håper hun og Santino klarer å matche magien fra den dansen. Den var helt fantastisk! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukereneranonym skrev (10 timer siden):

Moderne har han valgt selv da, mens Cengiz og Jørgine har valgt henholdsvis paso og rumba. Så de sto jo også fritt til å velge moderne 😊 Synes det er gøy at de har valgt noe annet, håper det blir bra! Lurer mer på dommernes begrunnelse for å gi han argentinsk tango, som er hans beste dans gjennom hele sesongen, mens Cengiz får tildelt en han ikke har danset før.

Trodde kanskje Cengiz og Jørgine hadde valgt rumba og jive, og fått tildelt paso begge to? Men, da misforstod jeg :)

Synes uansett det blir feil å ha moderne i en semifinale. Har alltid vært sånn at man danser to danser man ikke har hatt før, men det gikk de bort fra denne sesongen🙃 Det er jo bare min mening selvfølgelig. Men, det er lettere å få bra poeng i en moderne dans, enn i jive og paso f.eks.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært litt gøy om Alexander og Jørgine står i finalen sammen atter engang og Alexander stikker av med seieren, bare for å se reaksjonen og trynet på Jørgine.:skratte: For denne gangen tviler jeg på at hun klarer å holde seg fra å klikke helt før hun kommer seg inn på bakrommet, haha. 

Heier på Alexander og Helene :) 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Missmischief skrev (3 timer siden):

Det hadde vært litt gøy om Alexander og Jørgine står i finalen sammen atter engang og Alexander stikker av med seieren, bare for å se reaksjonen og trynet på Jørgine.:skratte: For denne gangen tviler jeg på at hun klarer å holde seg fra å klikke helt før hun kommer seg inn på bakrommet, haha. 

Håper på at Cengiz vinner. Aleksander er sterk i kroppen men er den dårligste danseren i mine øyne av de 3 som er igjen. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missmischief skrev (4 timer siden):

Skjønner Jørgine godt i så fall. Aleksander vinner i alle fall ikke pga dansingen. Klarer fortsatt ikke forstå at han vant i 2019. 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare for å snakke opp mitt eget kjønn, men syns det er på tide at ei jente snart tar seieren hjem igjen🙋‍♀️ Og Jørgine har jevnt over vært veldig god! 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.dagbladet.no/kjendis/oppsiktsvekkende-detalj-en-parodi/77613295

Smurfii skrev (25 minutter siden):

Ikke bare for å snakke opp mitt eget kjønn, men syns det er på tide at ei jente snart tar seieren hjem igjen🙋‍♀️ Og Jørgine har jevnt over vært veldig god! 

Er dame selv. Dumt viss dette skal handle om kjønn. Jeg stemmer på den beste danseren. Det mener jeg er Cengiz. 

Men skulle det stå mellom Jørgine og Alexander i finalen så kommer jeg til å stemme på henne fordi jeg synes hun er flinkere enn han. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...