Ifyousayso Skrevet 29. oktober 2022 #561 Del Skrevet 29. oktober 2022 Jeg klarer ikke forstå at Aleksander er trygg gang på gang. Neste uke blir det vel Jørgine og Cengiz i duell.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sgirl Skrevet 29. oktober 2022 #562 Del Skrevet 29. oktober 2022 Skal vi danse er jo et program for folk flest, og folk flest klarer ikke skille mellom skitt og kanel i dans. Dermed ender gymlærer Alexander opp som trygg uke etter uke. Skulle ikke forundre meg om han vinner 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 29. oktober 2022 #563 Del Skrevet 29. oktober 2022 Justlooking skrev (41 minutter siden): Det syntes jeg virkelig chengiz var verdt ❤️❤️ Eller for å si det mer riktig, at for meg var det veldig viktig at han ble med videre, for at jeg kan se flere gode danser med ham 😊 Han og Rikke er en perfekt duo som blir ett i dansen, og som jeg gjerne ville gått på forestilling for å se danse også utenom SVD. Tenk om det ville skjedd, om de satte opp et show eller kunne leies inn på eventer eller lignende. I dag var også Jørgine meget bra og håper virkelig hun og cengiz slår ut Aleksander neste gang .. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 29. oktober 2022 #564 Del Skrevet 29. oktober 2022 Justlooking skrev (5 minutter siden): Eller for å si det mer riktig, at for meg var det veldig viktig at han ble med videre, for at jeg kan se flere gode danser med ham 😊 Han og Rikke er en perfekt duo som blir ett i dansen, og som jeg gjerne ville gått på forestilling for å se danse også utenom SVD. Tenk om det ville skjedd, om de satte opp et show eller kunne leies inn på eventer eller lignende. I dag var også Jørgine meget bra og håper virkelig hun og cengiz slår ut Aleksander neste gang .. Er så enig med deg ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødhetten Skrevet 30. oktober 2022 #565 Del Skrevet 30. oktober 2022 Ifyousayso skrev (10 timer siden): Jeg klarer ikke forstå at Aleksander er trygg gang på gang. Neste uke blir det vel Jørgine og Cengiz i duell.. Derfor er det så viktig å fortsatt stemme på Jørgine før duell, sånn at det evt blir aleksander mot cengiz, for da stemmes vel cengiz videre til finalen. Men frykter det blir J mot C, som jeg synes burde stå i finale mot hverandre.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 30. oktober 2022 #566 Del Skrevet 30. oktober 2022 Fra nå av kommer jeg til å stemme. Vil ha J og C i finalen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ordsmed Skrevet 30. oktober 2022 #567 Del Skrevet 30. oktober 2022 Er det duell i semifinalen? Jeg har bare sett de to forrige sesongene og husker ikke helt opplegget. Jeg trodde det var tre i finalen og at én ble stemt ut etter første dans, men det er to programmer igjen, ikke sant? Jeg blir oppriktig skuffet dersom det ikke er Jørgine og Cengiz i finalen. Jeg vet at det ikke primært er en dansekonkurranse, men en popularitetskonkurranse, men det er de to jeg mener fortjener og stå i en finale og det er deres danser jeg gleder meg til å se. Jeg tror for øvrig også at Nate hadde en ulempe gjennom at dansen hans var en slowfox, og ikke en romantisk slowfox med nydelige kostymer pga. Halloween. Jørgines dans var til sammenligning objektiv kulere uavhengig av at hun også dansa den knalllbra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 30. oktober 2022 #568 Del Skrevet 30. oktober 2022 Rødhetten skrev (2 timer siden): Derfor er det så viktig å fortsatt stemme på Jørgine før duell, sånn at det evt blir aleksander mot cengiz, for da stemmes vel cengiz videre til finalen. Men frykter det blir J mot C, som jeg synes burde stå i finale mot hverandre.. Heier man på Cengiz, må det stemmes på Cengiz!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 30. oktober 2022 #569 Del Skrevet 30. oktober 2022 Jeg vil se dansene på lørdag før jeg bestemmer meg hvem jeg skal stemme på. Blir antagelig Cengiz eller Jørgine, men sitter ikke ei uke før og bestemmer det. Danser Aleksander best stemmer jeg på han ( jeg tror ikke det), men av meg får alle de tre en lik mulighet til å få mine stemmer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 30. oktober 2022 #570 Del Skrevet 30. oktober 2022 cerruti skrev (57 minutter siden): Heier man på Cengiz, må det stemmes på Cengiz!! Selvsagt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 30. oktober 2022 #571 Del Skrevet 30. oktober 2022 Er finalen neste lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sacramone Skrevet 30. oktober 2022 #572 Del Skrevet 30. oktober 2022 Jørgine var helt rå på lørdag. Ser ut til at hun har virkelig tatt til seg og jobbet med det dommerene har gitt henne «kritikk» på. Digger Chengiz og, men her var faktisk Jørgine bedre. Av og til syntes jeg Chengiz ikke er nøyaktig nok, om man kan si det sånn. Så dumt at dommerene har kasta ut så mange høye poengsummer, for da er det liksom ikke rom for forbedring lenger.. men ja.. ingen tvil om at disse to må stå sammen i finalen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brukereneranonym Skrevet 30. oktober 2022 #573 Del Skrevet 30. oktober 2022 Sacramone skrev (49 minutter siden): Jørgine var helt rå på lørdag. Ser ut til at hun har virkelig tatt til seg og jobbet med det dommerene har gitt henne «kritikk» på. Digger Chengiz og, men her var faktisk Jørgine bedre. Av og til syntes jeg Chengiz ikke er nøyaktig nok, om man kan si det sånn. Så dumt at dommerene har kasta ut så mange høye poengsummer, for da er det liksom ikke rom for forbedring lenger.. men ja.. ingen tvil om at disse to må stå sammen i finalen. Enig i at Jørgine er veldig god, håper virkelig å se henne og Cengiz i finalen. Men synes Cengiz og Rikke var minst like gode i går. De var så presise, og å danse en slik konkurransetango er veldig imponerende synes jeg. Det er vel noe av det vanskeligste de kan gjøre, og kudos for at de tør å gå for ren dans uten show og løft i en kvartfinale 😊 Savner fortsatt litt på musikalitet og samspill med Santino fra Jørgine. Og i duettdansen falt hun jo helt ut en liten periode. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 30. oktober 2022 #574 Del Skrevet 30. oktober 2022 (endret) Sacramone skrev (2 timer siden): Jørgine var helt rå på lørdag. Ser ut til at hun har virkelig tatt til seg og jobbet med det dommerene har gitt henne «kritikk» på. Digger Chengiz og, men her var faktisk Jørgine bedre. Av og til syntes jeg Chengiz ikke er nøyaktig nok, om man kan si det sånn. Så dumt at dommerene har kasta ut så mange høye poengsummer, for da er det liksom ikke rom for forbedring lenger.. men ja.. ingen tvil om at disse to må stå sammen i finalen. Dansedommerne mener cengiz er nøye nok i massevis, og han har hele tiden ligget øverst i poeng fra dommerne i ti uker, bortsett fra i går med ett poeng under grunnet Morten. Han har ligget øverst med utallige tiere. Selv da de skulle være strengere vant cengiz med høye score som vanlig 😊Så han er utvilsomt den beste totalt sett men i går var også jørgine rå. I dansedommernes øyne er cengiz den beste danseren totalt sett i alle danseformer og også i mine. Han har det bare i seg. Håper Aleksander går ut neste gang og håper ikke tv2 har lovet jørgine seier …. Vi aner jo ikke hva seerne stemmer. Og PS, hun har vel en halv million flere følgere enn cengiz på Instagram hvor mange stemmer på henne uansatt kanskje? 😊 Endret 30. oktober 2022 av Justlooking Tillegg i ps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karroo Skrevet 30. oktober 2022 #575 Del Skrevet 30. oktober 2022 Kanskje litt upopulær mening.. Jeg håper Jørgine vinner i år. Hun har ingen «naturlig» dans i seg slik Cengiz har, han er jo en danser. Synes det blir litt som i en sangkonkurranse hvor den ene er artist og den andre veldig god til å synge, artisten har jo en stor fordel. Cengiz har også safet mye med å ha mye moderne elementer og har spilt mye på følelser. Klart han er flink! Jørgine har variert mye og hatt mange flotte standard-danser. Hun har virkelig forandret seg siden forrige gang hun var med, unner hun virkelig seieren 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 31. oktober 2022 #576 Del Skrevet 31. oktober 2022 Var virkelig fint å se kun dans fra C og R. Er så lei av alle løft og salen som: Åhhhh. Akkurat som om det er veldig imponerende…….. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. oktober 2022 #577 Del Skrevet 31. oktober 2022 Ja, folk burde heller gått på turnoppvisning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 31. oktober 2022 #578 Del Skrevet 31. oktober 2022 Zenhouse skrev (9 timer siden): Var virkelig fint å se kun dans fra C og R. Er så lei av alle løft og salen som: Åhhhh. Akkurat som om det er veldig imponerende…….. Den som har hatt mest løft er vel Aleksander som er svært muskuløs og sterk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ordsmed Skrevet 31. oktober 2022 #579 Del Skrevet 31. oktober 2022 karroo skrev (22 timer siden): Kanskje litt upopulær mening.. Jeg håper Jørgine vinner i år. Hun har ingen «naturlig» dans i seg slik Cengiz har, han er jo en danser. Synes det blir litt som i en sangkonkurranse hvor den ene er artist og den andre veldig god til å synge, artisten har jo en stor fordel. Cengiz har også safet mye med å ha mye moderne elementer og har spilt mye på følelser. Klart han er flink! Jørgine har variert mye og hatt mange flotte standard-danser. Hun har virkelig forandret seg siden forrige gang hun var med, unner hun virkelig seieren Jeg blir like glad enten det er Cengiz eller Jørgine som vinner. Så langt er 11 av 17 vinnere menn, så det virker som menn har en fordel statistisk sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 31. oktober 2022 #580 Del Skrevet 31. oktober 2022 Større sjanser for at jeg kommer til å benke meg en time foran TV i entusiasme for å se skjermspareren bevege seg, noe som heller ikke interesserer meg men som jeg heller ville brukt tid på... Kommer ikke til å bli fulgt med på her altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå