karroo Skrevet 23. oktober 2022 #501 Del Skrevet 23. oktober 2022 Justlooking skrev (3 minutter siden): Syntes heller ikke nate danset spesielt bra i går. For meg var det samme om han eller Kathrine gikk ut akkurat i går. Nate har mye dans i kroppen så greit at han er med så langt, så får vi se meste gang. Mange har fått med seg om hva han skrev om dronningen og ikke liket det. Men jeg lurer egentlig mest på hodeplagget han har på seg noen ganger. Rødt eller svart. Hvorfor har han det på egentlig, han et finere uten. Har hørt i dag og i går at mange reagerer på det for det ser litt sånn «gangsta» ut og mange tolker det negativt. Betyr det noe spesielt mon tro? Mener ikke noe spesielt negativt selv men prøvde Google, uten svar …. Fra Wikipedia "Durag, do-rag eller du-rag er et hodetørkle som dekker mesteparten eller hele håret og hodet. Plagget kan ha ulik utforming og knyttes eller draperes på forskjellig vis. En durag er opprinnelig ment å bidra til raskere utforming av dreadlocks eller for at fletter skal holde på formen mens man sover." Var litt skuffet over gårsdagens sending egentlig, kanskje det ble for stress for flere av de med trio-dans og stafett. Blir spennende å se nå framover, men håper som flere her at Alexander ryker neste gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 23. oktober 2022 #502 Del Skrevet 23. oktober 2022 Katrine er bare så smashing! Pusher 50 og ser ut som hun er i 30-åra😍 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memena Skrevet 24. oktober 2022 #503 Del Skrevet 24. oktober 2022 Pappadrømmen skrev (19 timer siden): Katrine er bare så smashing! Pusher 50 og ser ut som hun er i 30-åra😍 Hun er superflott! Og hun er råflink til å danse, og ikke minst,- blid og likandes. Heia på Katrine, nå er jeg usikker hvor jeg skal legge stemmene mine. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 24. oktober 2022 #504 Del Skrevet 24. oktober 2022 karroo skrev (På 23.10.2022 den 21.58): Fra Wikipedia "Durag, do-rag eller du-rag er et hodetørkle som dekker mesteparten eller hele håret og hodet. Plagget kan ha ulik utforming og knyttes eller draperes på forskjellig vis. En durag er opprinnelig ment å bidra til raskere utforming av dreadlocks eller for at fletter skal holde på formen mens man sover." Var litt skuffet over gårsdagens sending egentlig, kanskje det ble for stress for flere av de med trio-dans og stafett. Blir spennende å se nå framover, men håper som flere her at Alexander ryker neste gang. Takk for info, ante ikke hva det het og fikk det ikke frem ved å søke på hodeplagg menn. Da kom det mest frem religiøse men dette er mer kulturelt forsto jeg. Ble også litt skuffa på lørdag. Min favoritt er cengiz men syntes tredansen ble litt rotete 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 28. oktober 2022 #505 Del Skrevet 28. oktober 2022 Gleder meg til halloween kveld og kvartfinale i morgen. 🎃💃🙌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Writer_1981 Skrevet 29. oktober 2022 #506 Del Skrevet 29. oktober 2022 cerruti skrev (På 19.10.2022 den 19.20): Helt håpløst å spørre om. Håper virkelig ikke H tar seg nær av det på noen måte. En mer naturlig flott og vakker jente er sjelden å se i dag. Er SÅ enig i dette! Helene Olafsen er virkelig vakker, og ikke minst naturlig ja!! Hun er virkelig et verdig forbilde. Kritikerne er vel kanskje sjalu.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. oktober 2022 #507 Del Skrevet 29. oktober 2022 Uff - stakkars Nadya, ute med skade https://www.tv2.no/underholdning/skal-vi-danse/nadya-khamitskaya-skadet-for-kvartfinale-jeg-er-veldig-lei-meg/15225919/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 29. oktober 2022 #508 Del Skrevet 29. oktober 2022 Jeg blir så satt ut av musikken de danser til mange ganger! Syns ikke Toxic av B. Spears (selvsagt annen versjon her) passet veldig bra til en rumba. Det ser bare rart ut!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 29. oktober 2022 #509 Del Skrevet 29. oktober 2022 Gratulerer til Morten som gir 9 til en perfekt utført dans av Cengiz🤷♀️🤷♀️🤷♀️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 29. oktober 2022 #510 Del Skrevet 29. oktober 2022 cerruti skrev (17 minutter siden): Gratulerer til Morten som gir 9 til en perfekt utført dans av Cengiz🤷♀️🤷♀️🤷♀️ Ja han er jo helt på jordet 🤦♀️ flaut. 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 29. oktober 2022 #511 Del Skrevet 29. oktober 2022 Valyria83 skrev (Akkurat nå): Ja han er jo helt på jordet 🤦♀️ flaut. Ja, nå håper jeg alle som vil at Cengiz går videre, stemmer. Så fælt hvis den nieren resulterer i at han stemmes ut. 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 29. oktober 2022 #512 Del Skrevet 29. oktober 2022 Må bare si, den dansen Jørgine presterte i dag, er noe av det mest fantastiske jeg har sett i SVD❤️🤩 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egvilværeanonym Skrevet 29. oktober 2022 #513 Del Skrevet 29. oktober 2022 Digger Jørgine og Cengiz - håper de begge går videre til finalen 😁 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 29. oktober 2022 #514 Del Skrevet 29. oktober 2022 cerruti skrev (49 minutter siden): Gratulerer til Morten som gir 9 til en perfekt utført dans av Cengiz🤷♀️🤷♀️🤷♀️ Er det mulig?? Han har jo ikke peiling på dans og det kom virkelig frem her … 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 29. oktober 2022 #515 Del Skrevet 29. oktober 2022 cerruti skrev (52 minutter siden): Gratulerer til Morten som gir 9 til en perfekt utført dans av Cengiz🤷♀️🤷♀️🤷♀️ Og han representerer seerne😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 29. oktober 2022 #516 Del Skrevet 29. oktober 2022 (endret) Jeg synes Alexander er den dårligste danseren som er igjen. Nate hadde jo uflaks i dag som måtte ha ny partner. Håper og tror at de to er i duell i dag. Jeg håper fortsatt på Cengiz og Jørgine i finalen med Cengiz som vinner. Endret 29. oktober 2022 av Jobbermedbarn 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løkbolle Skrevet 29. oktober 2022 #517 Del Skrevet 29. oktober 2022 bonsaijenta skrev (10 minutter siden): Og han representerer seerne😂 Tv2 har virkelig bomma på han som dommer ja.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 29. oktober 2022 #518 Del Skrevet 29. oktober 2022 Heier på Cengiz. Han er flinkest til å danse å fortjener å vinne. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 29. oktober 2022 #519 Del Skrevet 29. oktober 2022 Eleaelea skrev (6 minutter siden): Heier på Cengiz. Han er flinkest til å danse å fortjener å vinne. Cengiz eller Jørgine. De er rågode begge to, og er begge verdige vinnere ❤️ 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 29. oktober 2022 #520 Del Skrevet 29. oktober 2022 Morten er så herlig ❤️ Synd han får ganske lite tv-tid 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå