Gå til innhold

Skal Vi Danse Allstars 2022

Wera1

Anbefalte innlegg

Justlooking skrev (3 minutter siden):

Syntes heller ikke nate danset spesielt bra i går. For meg var det samme om han eller Kathrine gikk ut akkurat i går.

Nate har mye dans i kroppen så greit at han er med så langt, så får vi se meste gang.

Mange har fått med seg om hva han skrev om dronningen og ikke liket det. Men jeg lurer egentlig mest på hodeplagget han har på seg noen ganger. Rødt eller svart. Hvorfor har han det på egentlig, han et finere uten. Har hørt i dag og i går at mange reagerer på det for det ser litt sånn «gangsta» ut og mange tolker det negativt. Betyr det noe spesielt mon tro? Mener ikke noe spesielt negativt selv men prøvde Google, uten svar ….

Fra Wikipedia "Durag, do-rag eller du-rag er et hodetørkle som dekker mesteparten eller hele håret og hodet. Plagget kan ha ulik utforming og knyttes eller draperes på forskjellig vis. En durag er opprinnelig ment å bidra til raskere utforming av dreadlocks eller for at fletter skal holde på formen mens man sover." :)

Var litt skuffet over gårsdagens sending egentlig, kanskje det ble for stress for flere av de med trio-dans og stafett. Blir spennende å se nå framover, men håper som flere her at Alexander ryker neste gang. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pappadrømmen skrev (19 timer siden):

Katrine er bare så smashing! Pusher 50 og ser ut som hun er i 30-åra😍

Hun er superflott! Og hun er råflink til å danse, og ikke minst,- blid og likandes. Heia på Katrine, nå er jeg usikker hvor jeg skal legge stemmene mine. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

karroo skrev (På 23.10.2022 den 21.58):

Fra Wikipedia "Durag, do-rag eller du-rag er et hodetørkle som dekker mesteparten eller hele håret og hodet. Plagget kan ha ulik utforming og knyttes eller draperes på forskjellig vis. En durag er opprinnelig ment å bidra til raskere utforming av dreadlocks eller for at fletter skal holde på formen mens man sover." :)

Var litt skuffet over gårsdagens sending egentlig, kanskje det ble for stress for flere av de med trio-dans og stafett. Blir spennende å se nå framover, men håper som flere her at Alexander ryker neste gang. 

Takk for info, ante ikke hva det het og fikk det ikke frem ved å søke på hodeplagg menn. Da kom det mest frem religiøse men dette er mer kulturelt forsto jeg. 
Ble også litt skuffa på lørdag. Min favoritt er cengiz men syntes tredansen ble litt rotete 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (På 19.10.2022 den 19.20):

Helt håpløst å spørre om. Håper virkelig ikke H tar seg nær av det på noen måte. En mer naturlig flott og vakker jente er sjelden å se i dag.

Er SÅ enig i dette! Helene Olafsen er virkelig vakker, og ikke minst naturlig ja!! Hun er virkelig et verdig forbilde. Kritikerne er vel kanskje sjalu..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir så satt ut av musikken de danser til mange ganger! Syns ikke Toxic av B. Spears (selvsagt annen versjon her) passet veldig bra til en rumba. Det ser bare rart ut!! :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Morten som gir 9 til en perfekt utført dans av Cengiz🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (17 minutter siden):

Gratulerer til Morten som gir 9 til en perfekt utført dans av Cengiz🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

Ja han er jo helt på jordet 🤦‍♀️ flaut. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (Akkurat nå):

Ja han er jo helt på jordet 🤦‍♀️ flaut. 

Ja, nå håper jeg alle som vil at Cengiz går videre, stemmer. Så fælt hvis den nieren resulterer i at han stemmes ut.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si, den dansen Jørgine presterte i dag, er noe av det mest fantastiske jeg har sett i SVD❤️🤩

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (49 minutter siden):

Er det mulig?? Han har jo ikke peiling på dans og det kom virkelig frem her …

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (52 minutter siden):

Og han representerer seerne😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Alexander er den dårligste danseren som er igjen. Nate hadde jo uflaks i dag som måtte ha ny partner. Håper og tror at de to er i duell i dag. Jeg håper fortsatt på Cengiz og Jørgine i finalen med Cengiz som vinner. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
bonsaijenta skrev (10 minutter siden):

Og han representerer seerne😂

Tv2 har virkelig bomma på han som dommer ja..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (6 minutter siden):

Heier på Cengiz. Han er flinkest til å danse å fortjener å vinne.

Cengiz eller Jørgine. De er rågode begge to, og er begge verdige vinnere :) ❤️ 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...