Gå til innhold

Skal Vi Danse Allstars 2022

Wera1

Anbefalte innlegg

Helene fortalte i podcasten at hun hadde våknet søndag morgen til en mailboks full av spørsmål om hun var gravid. Hun avkreftet det, og skyldte på Snickers 😉 

At det å spørre om noen er gravide uten å være 100% sikker er ganske så ufint. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykkelinn skrev (3 timer siden):

Helene fortalte i podcasten at hun hadde våknet søndag morgen til en mailboks full av spørsmål om hun var gravid. Hun avkreftet det, og skyldte på Snickers 😉 

At det å spørre om noen er gravide uten å være 100% sikker er ganske så ufint. 

Helt håpløst å spørre om. Håper virkelig ikke H tar seg nær av det på noen måte. En mer naturlig flott og vakker jente er sjelden å se i dag.

• Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iselin er fornærmet og mener dommerne favoriserer gutta der inne... Men gutta ER jo bedre, så litt rar ting å bli sint for. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (3 timer siden):

Iselin er fornærmet og mener dommerne favoriserer gutta der inne... Men gutta ER jo bedre, så litt rar ting å bli sint for. 

Nate og Cengiz er bedre. Synes Jørgine er flinkere enn Aleksander. 

Gutta sin gruppe dans var mye bedre enn jentene sist lørdag. 

Kan jo ha litt med musikk valg og koreografier og. 

Footloose er jo en perfekt jive sang i mine øyner. Var lettere å bli revet med av dansen. 

Synes Hairspray sangene er dritt kjedelige.

Håper top 3 blir Cengiz, Nate og Jørgine. 

Min personlig meining 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (På 15.10.2022 den 22.24):

Ser man en liten kul på Helene? 😍

Helene selv avkrefter det, og sier at hun  på generell basis ikke synes det er greit å spekulere i om kvinner er gravide.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (På 15.10.2022 den 22.24):

Ser man en liten kul på Helene? 😍

Kan man snart normalisere at kvinner kan ha litt mage uten å bombarderes om de er gravide eller ikke? Og kan folk slutte å spørre kvinner om de er gravide? Det er ikke ok å spørre om. 

• Liker 23
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte best trio dansen til Nate og Jørgine i kveld. Cengiz var som vanlig god men følte det ble for lite partening og mye hiphop. 

Cengiz var jo helt sinnsyk rå i gruppe dansen 😮. Danset jo nesten bedre enn proffene. 

Aleksander var dårligst i kveld. Synes han mangler rytme. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (3 minutter siden):

Likte best trio dansen til Nate og Jørgine i kveld. Cengiz var som vanlig god men følte det ble for lite partening og mye hiphop. 

Cengiz var jo helt sinnsyk rå i gruppe dansen 😮. Danset jo nesten bedre enn proffene. 

Aleksander var dårligst i kveld. Synes han mangler rytme. 

Enig , synes at trio dansen til Nate Jørgenine inlluderte alle på en fin måte. De hadde også fint samspill 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ordsmed

I kveld ble resultatlisten med dommerpoengene nøyaktig slik jeg selv ville valgt. Jeg tror dog mange der hjemme stemmer på både Katrine og Aleksander, så jeg tror dessverre Nate kan havne i duell igjen. Jeg håper Aleksander ryker i kveld, men tviler på at det blir fasiten. Nå begynner det virkelig å bli spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cengiz har en helt ekstrem kroppskontroll. Hvis ikke han stikker av med seieren blir jeg oppriktig meget overrasket. Det er jo vanskelig å skille han fra proffdanserne. Han danser jo nærmest like bra.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det veldig tydelig at Aleksander ikke er en stor danser. Fatter ikke at han har kommet så langt. Lukter duell i kveld og håper han ryker. Ikke god nok!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ordsmed

For meg ville det riktige i kveld vært duell mellom Katrine og Aleksander, og at Katrine gikk videre. Men gitt at det ble som det ble synes jeg det er helt riktig at Nate gikk videre.

Det blir uhyre spennende neste uke. Alle fire er avhengige av å ha en god sang, en god koreografi, og selvfølgelig å danse knallbra. Og det er åpenbart én av kvartfinalistene ikke er på samme nivå som de tre andre, så da spørs det om sang, koreografi og størrelsen på fanbasen redder ham videre til semifinalen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordsmed skrev (27 minutter siden):

For meg ville det riktige i kveld vært duell mellom Katrine og Aleksander, og at Katrine gikk videre. Men gitt at det ble som det ble synes jeg det er helt riktig at Nate gikk videre.

Det blir uhyre spennende neste uke. Alle fire er avhengige av å ha en god sang, en god koreografi, og selvfølgelig å danse knallbra. Og det er åpenbart én av kvartfinalistene ikke er på samme nivå som de tre andre, så da spørs det om sang, koreografi og størrelsen på fanbasen redder ham videre til semifinalen ...

Ja, jeg har sagt det før og sier det igjen; fatter ikke hva Alexander gjør i denne konkurransen. Han virker nesten flau sjøl

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes oppriktig synd på Nate og skjønner ikke helt hvorfor folk hjemme stemmer som de gjør.. Han har ikke fortjent å være i duell, også blir det så mange på rad på tross av gode tilbakemeldinger. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tvillingsjel skrev (15 timer siden):

Cengiz har en helt ekstrem kroppskontroll. Hvis ikke han stikker av med seieren blir jeg oppriktig meget overrasket. Det er jo vanskelig å skille han fra proffdanserne. Han danser jo nærmest like bra.

Jørgine har mange fans. Jeg stemte 6 ganger på Cengiz i går. Håper flere husker å stemme på han og ikke tar det for gitt at han går videre. Han fortjener å vinne. 

Så salsa stafetten en gang til. Cengiz var helt klart best. Måpet av hvor god han var. Var skikkelig høyt tempo og høy vanskelighetsgrad. 

Ros til alle parene. For ett nivå 👏

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødhetten skrev (14 timer siden):

Synes oppriktig synd på Nate og skjønner ikke helt hvorfor folk hjemme stemmer som de gjør.. Han har ikke fortjent å være i duell, også blir det så mange på rad på tross av gode tilbakemeldinger. 

Han kom med en ganske upopulær uttalelse i forbindelse med at dronning Elizabeth døde. Utenom Hetland er jo de andre også gode, og da spiller smak og behag inn også. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes ikke nate danset spesielt bra i går. damene han danset med var bra. han hadde jo bare noen få trinn og resten var løft av damene ol. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (6 timer siden):

synes ikke nate danset spesielt bra i går. damene han danset med var bra. han hadde jo bare noen få trinn og resten var løft av damene ol. 

Syntes heller ikke nate danset spesielt bra i går. For meg var det samme om han eller Kathrine gikk ut akkurat i går.

Nate har mye dans i kroppen så greit at han er med så langt, så får vi se meste gang.

Mange har fått med seg om hva han skrev om dronningen og ikke liket det. Men jeg lurer egentlig mest på hodeplagget han har på seg noen ganger. Rødt eller svart. Hvorfor har han det på egentlig, han et finere uten. Har hørt i dag og i går at mange reagerer på det for det ser litt sånn «gangsta» ut og mange tolker det negativt. Betyr det noe spesielt mon tro? Mener ikke noe spesielt negativt selv men prøvde Google, uten svar ….

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...