Gå til innhold

Skal Vi Danse Allstars 2022

Wera1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ordsmed skrev (23 minutter siden):

Mine tanker om i kveld:

Aleksander: Han danset fint i pardansen, men i gruppedansen ble det veldig tydelig at han er i en helt annen liga enn Cengiz og Nate, som begge har en naturlig rytme og en styrke i bevegelsene sine som Aleksander mangler. Han virker rett og slett litt keitete. Man ser at han øver knallhardt, men tror ikke han har så mye mer og hente uansett hvor mye han øver.

Cengiz og Nate: Synes begge danset flott i kveld! Fint å se Cengiz gjøre noe annet enn moderne. Disse to har begge dansen i kroppen, og er dyktige på formidling.

Jørgine: Hun er godt trent, myk, og åpenbart dyktig på trinnene, men ikke helt i samme liga som Cengiz og Nate. Hun virker litt mer reservert, både emosjonelt og i selve trinnene. Så sterk som hun er burde hun klare å legge enda mer kraft i dansen sin - noen ganger virker det rett og slett litt slapt. Etter min mening er hun dog mye bedre enn Aleksander sett under ett, og også hakket bedre enn Katrine.

Katrine: God på trinnene, fin utstråling, utrolig sprek til alderen å være. Man ser at hun har holdt dansen ved like siden hun vant sesong 1. Jeg holder likevel en liten knapp på Jørgine foran Katrine.

Iselin: Har gjort det veldig bra denne sesongen, gitt at hun bare danset én dans i fjor, men nå har hun kommet så langt som hun burde rent ferdighetsmessig sett opp mot de andre fem, synes jeg.

Min ranking, ikke bare basert på i kveld, men hele sesongen sett under ett:

1. Cengiz

2. Nate

3. Jørgine

4. Katrine

5. Aleksander

6. Iselin

Tipper at det blir Katrine og Iselin i duell, og at Iselin ryker.

Er ganske enig i dette. 

Var dessverre tydelig i gruppedansen at Alexsander mangler musikalitet i kroppen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (8 minutter siden):

Føler dommerne har heiet mer på gutta (mennene) denne sesongen. Mye hyping rundt Cengiz, Nate og Alexander.

Gruppedansen var hvertfall mye bedre hos guttene. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (9 minutter siden):

Føler dommerne har heiet mer på gutta (mennene) denne sesongen. Mye hyping rundt Cengiz, Nate og Alexander.

Men kan det være fordi de faktisk er bedre til å danse?!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

klatremusa skrev (11 minutter siden):

Sa hun at hun vant kjærligheten? 😘

Romantikeren i meg har heiet like mye på kjærligheten som på dansen deres i høst 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spisser det seg veldig til her. Iselin har gjort en veldig god jobb men riktig at hun gikk ut i kveld.

Cengiz og Nate er i en egen klasse med Cengiz som den dyktigste syns jeg. For en fantastisk danser og formidler, og Rikke lager vanvittig gode koreografier. 

Alexander og Jørgine er begge flinke men faller litt i samme kategori for meg, de er sterke og har enorm kapasitet men for meg blir dansen for tillært, de formidler ikke og eier ikke dansen på samme måte som jeg syns Nate og Cengiz får til. Jørgine er en dyktigere danser enn Alexander og hadde fortjent å vinne sist. Elsker både Helene og Santino!

Kathrine er super dyktig og imponerer men når ikke helt opp.

Jeg håper på Jørgine, Nate og Cengiz som topp tre og at Cengiz vinner!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelinn skrev (Akkurat nå):

Romantikeren i meg har heiet like mye på kjærligheten som på dansen deres i høst 🥰

Hintet ikke Iselin veldig til dette tidligere? Tror de har vunnet kjærligheten:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (16 minutter siden):

Ser man en liten kul på Helene? 😍

Programlederen? Hun fikk vel sitt yngste barn i mars i år, så tror ikke hun er gravid allerede..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilja82 skrev (46 minutter siden):

Men kan det være fordi de faktisk er bedre til å danse?!

Ja, men føler at hvis en av damene har gjort en kjempebra dans så får de ikke like mye skryt/like mange poeng. Samt at små feil hos mennene ofte ikke kommenteres, så kommenteres de blant damene. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (1 time siden):

Ser man en liten kul på Helene? 😍

Ganske vanlig med litt mage når man har fått baby 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns Helene hadde babykul, det ble samtaleemne her i huset iallefall. Hvis hun fikk barn i mars er det vel absolutt en mulighet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (22 minutter siden):

Ganske vanlig med litt mage når man har fått baby 

Ja, absolutt. Men ikke lagt merke til magen som det der i tidligere sendinger hvor hun har hatt tettsittende kjoler. Se foreksempel instagrambildet hennes fra 18 september. 

mirama skrev (19 minutter siden):

Jeg syns Helene hadde babykul, det ble samtaleemne her i huset iallefall. Hvis hun fikk barn i mars er det vel absolutt en mulighet.

Ja, det er jo ikke utenkelig at de kjører to tette. Synes kjolen hennes bar preg av kul under, og den gikk også litt høyere opp foran enn bak 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
mirama skrev (23 minutter siden):

*Marihøna* skrev (4 minutter siden):

Ja, absolutt. Men ikke lagt merke til magen som det der i tidligere sendinger hvor hun har hatt tettsittende kjoler. Se foreksempel instagrambildet hennes fra 18 september. 

Ja, det er jo ikke utenkelig at de kjører to tette. Synes kjolen hennes bar preg av kul under, og den gikk også litt høyere opp foran enn bak 🤔

Usannsynlig. Synlig babykul kommer gjerne ikke før etter ≈4 måneder, noe som ville betydd at hun ble gravid 2-3 måneder etter fødsel. Fikk selv barn i vår, og har enda litt «babykul» selv om jeg normalt er svært slank. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexander er den mest opphypa deltageren som er igjen, etter min mening. Det er mer akrobatikk og styrketrening i hans danser. Det er ikke dans!! 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Jørgine og Cengiz kommer til finalen. De er de mest verdige vinnerne, sammen med evt. Nate og Alexander.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...