Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Det er helt i orden. Særpreg er det bra å ha. Personlig liker jeg knaseferske skorper veldig godt, så de forsvinner rett inn øyeblikkelig og ha vel vært den tingen jeg gjerne ville ha forandret om jeg kunne; "Ja til mere skorper på brødskivene!" :) 

Du kan få mine. Foreldrene mine synes jeg skjærer bort halve brødet når jeg ikke vil ha skivene nærmest skalken, pga skorpene :sjenert:

Rumle skrev (1 time siden):

❤️

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sliten. Ble for mye for meg, klesvask hele natten og lite søvn. Har mye jeg skal ha gjort, men blir ikke i dag. Tror det blir ostesmørbrød om noe til middag i dag.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Skal det være en liten kakebit/kjeks eller hva de nå kalles? :) 
3b62b1db-92e3-41b8-b62e-7addb6e716f1?fit

Det ser veldig godt ut. Hvor mange i dag lager egentlig 7 slag kaker til jul. Jeg har kjøpt smulteringer, sirupsnipper, havreflarn og krumkaker. Laget pepperkakedeigen selv en gang for mange år siden :ler: Ble ikke særlig spiselig, bortsett fra det har jeg aldri laget slikt som over bortsett fra vafler.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så mye jeg må få gjort, men er ute av stand til å få det til.  Lufta er helt ute av ballongen. Jeg har overdrevet det i det siste. Merket i går, før jeg dro på behandling at jeg var sliten, men slik som det er nå :risterpåhodet:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

Har så mye jeg må få gjort, men er ute av stand til å få det til.  Lufta er helt ute av ballongen. Jeg har overdrevet det i det siste. Merket i går, før jeg dro på behandling at jeg var sliten, men slik som det er nå :risterpåhodet:

Nå må du ta deg en god hvil, så får folk hjelpe deg i morgen når de kommer. Kanskje høre om noen, søsken kanskje? kan komme litt tidligere og hjelpe til? :jepp: Det skal ikke gå på helsen løs å feire jul :opplyser:

:klem:

Her har pinnekjøttet akkurat kommet i vann og nå skal jeg prøve å finne ut om vi kan se Alene hjemme på min fars tv. Jeg har jo ikke hatt tv selv på år og dag, så har null peiling :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (7 timer siden):

Smart :nikke:

Klarte ikke å la være å kjøpe denne;

winter_stories_3.jpg

Den er skikkelig fin når de metallgreiene flyter rundt pga lyset, og så ekornet da 🥰

Kos deg 🙂

Den var supersøt!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (10 timer siden):

...og jeg har ingenting som julehaster i livet mitt, skal finne meg litt brunch nå og se litt tv tror jeg. 
Når man er tett i nesa/snufsesyk er det lov til å ta livet litt sakte og bare være som en er.  :) 

Det var lite søvn og fremdeles stor hastighet på deg og det er vel ikke helt over ennå nei. 
Får dere reparert trommelen før det nye året?  

Bare deg og Anton? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (15 timer siden):

Nå må du ta deg en god hvil, så får folk hjelpe deg i morgen når de kommer. Kanskje høre om noen, søsken kanskje? kan komme litt tidligere og hjelpe til? :jepp: Det skal ikke gå på helsen løs å feire jul :opplyser:

:klem:

Her har pinnekjøttet akkurat kommet i vann og nå skal jeg prøve å finne ut om vi kan se Alene hjemme på min fars tv. Jeg har jo ikke hatt tv selv på år og dag, så har null peiling :ler:

Folk kommer rett før middag, så jeg som lager til alt.

Fikk rutet opp svoren og krydret ribben i går, så den skal i ovnen i formiddag. Har oppvask som venter på meg, så skal ta den, få fikset godterier. Er så mye sukker :dåne:

Du kunne ikke tenkt deg å ha tv?

God jul :klem:

Daryl Dixon skrev (15 timer siden):

Ikke stress Sola! Om man stresser til julaften blir den bare et antiklimax. God jul!

Jeg stresser alltid jeg, uansett dessverre, men rydder ikke mer enn jeg har gjort nå, så folk får bare overse rotet mitt.

Cid skrev (12 timer siden):

Håper dere alle har en kjekk lille julaften 😃

Heldigvis ny dag :) Hvordan skal du feire jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sola de skrev (9 minutter siden):

Folk kommer rett før middag, så jeg som lager til alt.

Fikk rutet opp svoren og krydret ribben i går, så den skal i ovnen i formiddag. Har oppvask som venter på meg, så skal ta den, få fikset godterier. Er så mye sukker :dåne:

Du kunne ikke tenkt deg å ha tv?

Jeg stresser alltid jeg, uansett dessverre, men rydder ikke mer enn jeg har gjort nå, så folk får bare overse rotet mitt.

Heldigvis ny dag :) Hvordan skal du feire jul?

Er på besøk hos Tante, onkel og søskenbarn :) Der da?

Sola de skrev (8 minutter siden):

Anton? Har Hoppeloppen fått seg kjæreste?

Er faren til Emil i Lønneberget 😅 det har blitt en ting på sosial prat at hoppe, Anton, jeg og ordet bor sammen på Lønneberget og når jeg er rampete så kommer Anton etter meg og da løper jeg 😅🏃‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :nisse:

Skal straks i gang med oppvasken. Den har nok fått samlet seg opp siste par dagene, men skal ta den. Blir ikke gjort så mye mer i dag.

Skal ha på meg en grønn langermet fløyelskjole i kveld. Pleier å skifte etter jeg er ferdig med kokkelering.

Ønsker alle en riktig god jul ♥️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...