Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (2 timer siden):

Bare noen baller og mus. Fikk ikke lov til å kjøpe hverken vannfontene eller turbånd og sele -.- Søskenet mitt er blitt svært minimalistisk av seg, men jeg mener turbånd og sele burde den kunne få :ler: Tar ikke opp såååå mye plass..

Den kunne vært bedre, men men. Har ting jeg må få gjort. Heldigvis er juletreet pyntet. Hadde nok spøket litt for om det ble pyntet, om jeg skulle ha gjort det nå.

Hvordan går det med deg?

---

Høres bra ut, det blir nok en hit :nikker:

Litt opp og litt ned :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (3 timer siden):

Bare noen baller og mus. Fikk ikke lov til å kjøpe hverken vannfontene eller turbånd og sele -.- Søskenet mitt er blitt svært minimalistisk av seg, men jeg mener turbånd og sele burde den kunne få :ler: Tar ikke opp såååå mye plass..

Den kunne vært bedre, men men. Har ting jeg må få gjort. Heldigvis er juletreet pyntet. Hadde nok spøket litt for om det ble pyntet, om jeg skulle ha gjort det nå.

Hvordan går det med deg?

Det er vondt det! Hvordan går det med det nå? Klarer du å sitte skikkelig nå uten at det blir ubehagelig?

Tusen takk :klem:

Det skjedde for 4 år siden så går bra nå 😅 men det varte i noen uker o: jeg har vært ekstra forsiktig på glattisen siden, jeg er så redd for at noe sånt skal skje igjen 😲 vurderer å begynne med brodder på skoene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kult å bry seg om seg selv og egen helse. Ingen vil vel ha brudd noe sted p.g.a. glatt underlag som en ikke behersket. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (19 minutter siden):

Høres bra ut, det blir nok en hit :nikker:

Litt opp og litt ned :)

Ja, han er fæl til å ødelegge leker med fjær osv, så må være solid og ikke for mye pynt på.

Håper du får noen gode dager :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden):

BALLER OG MUS!!! 🤣

:skratte:

Cid skrev (1 minutt siden):

Det skjedde for 4 år siden så går bra nå 😅 men det varte i noen uker o: jeg har vært ekstra forsiktig på glattisen siden, jeg er så redd for at noe sånt skal skje igjen 😲 vurderer å begynne med brodder på skoene 

Det kan fort skje igjen. Gjør det! Bedre å komme fram dit man skal uten fall, enn å slå seg halvt i hjel.

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Det er kult å bry seg om seg selv og egen helse. Ingen vil vel ha brudd noe sted p.g.a. glatt underlag som en ikke behersket. 

Brodder er et must nå for tiden. Er livsfarlig ute. Her, må man gå midt i bilveien. Fortau, sideveier er bare is.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig fikk jeg tak i begge husene :jubel:De ble reklamert for i fjor høst. Kom aldri i salg. Kom i salg endelig i januar tror jeg :S Fikk tak i et da og siste nå til jul. Vil bli perfekt med tretrærne og alle tovede figurene mine :rodmer:stue_206523040199_206524030199_204874016

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg ikke har noen led- lys jeg kan legge inni husene. Mener jeg i andre leiligheten hadde noen slike lyslenker. Ble de kastet eller har jeg dem et eller annet lurt sted :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (8 timer siden):

Endelig fikk jeg tak i begge husene :jubel:De ble reklamert for i fjor høst. Kom aldri i salg. Kom i salg endelig i januar tror jeg :S Fikk tak i et da og siste nå til jul. Vil bli perfekt med tretrærne og alle tovede figurene mine :rodmer:stue_206523040199_206524030199_204874016

Usedvanlig stilige! :) 

Sola de skrev (8 timer siden):

Sensur? :fnise:

Ja, tenkte det kanskje ble litt for mye......direkte tale liksom. :ninja: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

Usedvanlig stilige! :) 

Ja, tenkte det kanskje ble litt for mye......direkte tale liksom. :ninja: 

Det synes jeg også! Skal bli fint :nikke:

Tihihi :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på sykehuset en tur. :raven: Tror det er alt jeg skal si uten å blottlegge meg for mye. Var heldigvis fremkommelig i dag. Var der før helgen også og da var det såpeglatt. Hadde funnet frem broddene mine, men ble unødvendig. Var nesten ikke noen snø som helst ute. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg i gang med å pynte med de pene messinghusene :rodmer: Har noen fine nisser, som Bestemor har strikket til meg, som også skal opp :nisse:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (5 timer siden):

Var på sykehuset en tur. :raven: Tror det er alt jeg skal si uten å blottlegge meg for mye. Var heldigvis fremkommelig i dag. Var der før helgen også og da var det såpeglatt. Hadde funnet frem broddene mine, men ble unødvendig. Var nesten ikke noen snø som helst ute. 

:klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (På 20.12.2022 den 11.32):

Måtte arbeidslyst, inspirasjon og kropp være med deg i dagens gjøremål. :rose:

Tusen takk :klem3:

Rumle skrev (På 20.12.2022 den 15.57):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått gjort supermasse. Har ryddet i gangen. Fikk kastet et par støvler og et par sko. Skoene er det ingen som klarer å ha på beina sine. Er like stive som slalåmstøvler. Snøboots eller hva de egentlig skal være for noe :risterpåhodet: Har hatt dem i minst 10 år, og like lenge har jeg snublet over dem. Godt kvitt! Støvler er forbruksvare, så sliter dem fort ut.

Søskenet mitt ble med meg når jeg skulle hente pakker. De var så tunge :dåne: Hadde kjøpt en støpejernsgryte til det og en til meg. Tenkte ikke på når jeg bestilte hvor tunge de er. Har 2 fra før, så burde tenkt så langt. Fikk også hentet en slik oppbevaringsgreie til julepapir :rodmer: Samt hentet masse julegaver fra familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...