Sola de Skrevet 5. mars 2024 Forfatter #4081 Del Skrevet 5. mars 2024 Når man får en sang på hjernen Nynne på sangen min for i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mars 2024 #4082 Del Skrevet 5. mars 2024 Spesiell vokalist det der. Liker dem. Hadde ikke orket å forflytte meg til en slik stor konsert akkurat nå, så gald for at jeg ikke er der. Morn til deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. mars 2024 Forfatter #4083 Del Skrevet 5. mars 2024 God morgen hoppemor Jeg har vært og kjøpt meg ny pc. Min gikk enda mer i oppløsning i løpet av kvelden, så nå holder jeg på å installere den nye. En Tålmodighetsprøve jeg ikke liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. mars 2024 Forfatter #4084 Del Skrevet 5. mars 2024 dette har jeg ikke tålmodighet til Er en grunn til jeg venter med å skifte pc og telefoner til de nesten faller sammen. Dette ble for irriterende for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. mars 2024 Forfatter #4085 Del Skrevet 5. mars 2024 (endret) Vurderer å gi ene forelderen min nye pc og kjøpe meg en annen en Synes oppløsningen på bilder blir for dårlig. Får gi den et forsøk til i morgen. Orker ikke mer av den i dag Synes også den ble litt liten. Den er lik størrelse som alle mine tidligere pcer bortsett fra denne jeg skriver på nå, som faller fra hverandre. Skjermstørrelsen venner jeg meg nok til, men synes den ble litt liten på fanget. Denne gamle er noen cm bredere. Tror jeg var på samme viset da jeg fikk denne. Liker ikke endringer i mine duppeditter Endret 5. mars 2024 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. mars 2024 Forfatter #4086 Del Skrevet 5. mars 2024 Har fått lastet inn stadig mer på nye maskinen, men synes lysstyrken nesten må stå på 100 prosent for å se noe på den nye maskinen. Denne gamle har jeg på 45 prosent. Jeg må romstere litt på innstillinger og slikt for å se om jeg får endret noe. Blir for mørk for meg. Samt jeg synes den ikke er noe bra å se bilder på. Vurderer å la faren min få den. Jeg kjøpte en annen pc til ham til jul, men han liker den ikke. Kanskje jeg kan bruke den og så får han denne jeg kjøpte i dag. Vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. mars 2024 Forfatter #4087 Del Skrevet 6. mars 2024 God morgen Har drosjet meg avsted i dag. Vært og postet en pakke til Bestemor, handlet og tatt taxi hjem igjen Ble billigere lell enn det ville vært å handle på nærbutikken inkl kjøring Har kjøpt inn brødmat nok for resten av uken. I dag blir det det tynne ytrefilet av svin- skiver med fløtegratinerte poteter og stekt sopp til middag. Har nettopp spist frokost. Ble rundstykke med makrellfilet i tomat med masse majones på Er så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. mars 2024 Forfatter #4088 Del Skrevet 6. mars 2024 Min grandtante havnet på sykehjem for en stund siden. Huset hennes har stått tomt siden. Det var plaget med mus og rotter der. Nå har de visst tatt helt over huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. mars 2024 Forfatter #4089 Del Skrevet 6. mars 2024 Da er det endelig "tørke håret foran vifte"- sesongen startet Da slipper jeg å gå hele dagen med vått hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mars 2024 #4090 Del Skrevet 6. mars 2024 (endret) Sola de skrev (På 5.3.2024 den 11.10): God morgen hoppemor Jeg har vært og kjøpt meg ny pc. Min gikk enda mer i oppløsning i løpet av kvelden, så nå holder jeg på å installere den nye. En Tålmodighetsprøve jeg ikke liker Sliiitan! Er du fornøyd? Laptop? Hater å bytte alt sånt jeg og, virkelig altså, hater det! Endret 6. mars 2024 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2024 #4091 Del Skrevet 6. mars 2024 Sola de skrev (6 timer siden): Ble rundstykke med makrellfilet i tomat med masse majones på. Er så godt! Dette...ble for meget for lille Hoppe... *arghlll...* Sola de skrev (5 timer siden): Min grandtante havnet på sykehjem for en stund siden. Huset hennes har stått tomt siden. Det var plaget med mus og rotter der. Nå har de visst tatt helt over huset Kan ikke folket sette inn et glupskt kattejaktlag noen døgn da? Se til dem og gi dem vanlig mat og hente ut kadavre. Sola de skrev (4 timer siden): Da er det endelig "tørke håret foran vifte"- sesongen startet Da slipper jeg å gå hele dagen med vått hår Gleder til at den tiden kommer hit også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. mars 2024 Forfatter #4092 Del Skrevet 6. mars 2024 Rumle skrev (29 minutter siden): Sliiitan! Er du fornøyd? Laptop? Hater å bytte alt sånt jeg og, virkelig altså, hater det! Laptop ja. Vet ikke helt. Jeg synes den er merkelig i lyset på skjermen. Jeg skriver nå på den gamle. Den nye må være på mellom 75-100 prosent på dagtid for at jeg skal se noe på skjermen. På kvelden er den ok i bruk på mindre prosent lysstyrke. Derfor jeg skriver på min gamle. Og jeg ble lei av å få varsler fra alle steder om at jeg har forsøkt å logge meg på ting fra ny maskin. Jeg må få installert flere ting, men det blir ikke i dag I tillegg er av og på + der man lader motsatt av hvor det er på gamle maskinen, så trykker feil Blir vel en vanesak. Blir jeg ikke venn med lysinnstillingene på nye, så gir jeg den til min far. Han fikk laptop fra meg til jul, så mulig jeg overtar den Må forresten installere den på nytt igjen i så fall og det Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Dette...ble for meget for lille Hoppe... *arghlll...* Kan ikke folket sette inn et glupskt kattejaktlag noen døgn da? Se til dem og gi dem vanlig mat og hente ut kadavre. Gleder til at den tiden kommer hit også. Liker du ikke makrell i tomat? Det er jo bare beste pålegget Eldste katten min pleide å gå dit. Den fikk i seg rottegift som var lagt ut. I tillegg ble den funnet med knekt rygg. Som om noen hadde slått etter den Den ble 10 år Rotter og mus har vært et problem der, så lenge jeg kan huske. De hadde aldri katt selv, så kanskje det er et svar, men nå hadde vi alltid 2 katter, besteforeldrene mine hadde 1 og i oldeforeldrene mine sitt hus var det også en katt, så rart det skulle være rotter og mus der, da alle husene rundt huset hennes hadde katter Er så deilig med lysere tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. mars 2024 Forfatter #4093 Del Skrevet 6. mars 2024 Når det gjelder katten som døde. Vi antar det var der den fikk i seg rottegiften. Kan være den har vært andre steder, men Hvem som har slått den vet vi ikke, men bare mistanker. Ingen sto frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mars 2024 #4094 Del Skrevet 6. mars 2024 Sola de skrev (1 time siden): Når det gjelder katten som døde. Vi antar det var der den fikk i seg rottegiften. Kan være den har vært andre steder, men Hvem som har slått den vet vi ikke, men bare mistanker. Ingen sto frem. Stakkars pus og dere så mistet den på en så forferdelig måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. mars 2024 Forfatter #4095 Del Skrevet 6. mars 2024 Rumle skrev (3 minutter siden): Stakkars pus og dere så mistet den på en så forferdelig måte Den levde fremdeles da vi fant den. Veterinæren slet med å få den avlivet. Hun var i så store smerter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mars 2024 #4096 Del Skrevet 6. mars 2024 Sola de skrev (20 minutter siden): Den levde fremdeles da vi fant den. Veterinæren slet med å få den avlivet. Hun var i så store smerter Herregud så grusomt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. mars 2024 Forfatter #4097 Del Skrevet 7. mars 2024 Rumle skrev (11 timer siden): Herregud så grusomt!!!! Ja. Vi fikk katten da jeg bare var 17 måneder gammel, så hun var liksom alltid der i barndommen. Hun ville sikkert blitt en gammel katt om det ikke hadde skjedd. Hun fikk noen kattungekull ( var ikke vanlig å sterilisere på bygda, den gang). Vi pleide å beholde en av kattungene. De ble påkjørt, forsvant osv, så var liksom bare moren og sønnen hennes som bodde hos besteforeldrene mine som ble såpass gammel og eldre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. mars 2024 Forfatter #4098 Del Skrevet 7. mars 2024 Klesvask i dag. Jeg vasket klær på søndag. Det skulle man ikke tro. Jeg har kun fått vasket det mest prekære siste ukene, så har samlet seg opp. Har to maskiner med sengetøy på nå. Skal ha på to maskiner til med kokevask og 5 maskiner til utover det med klær tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2024 #4099 Del Skrevet 7. mars 2024 Sola de skrev (14 timer siden): Liker du ikke makrell i tomat? Det er jo bare beste pålegget Jo, makrell er topp det...men ikke med majones på. Ikke i min villeste fantasi kunne jeg ha klart det. Sola de skrev (24 minutter siden): Klesvask i dag. Jeg vasket klær på søndag. Det skulle man ikke tro. Jeg har kun fått vasket det mest prekære siste ukene, så har samlet seg opp. Har to maskiner med sengetøy på nå. Skal ha på to maskiner til med kokevask og 5 maskiner til utover det med klær tror jeg Lykke til. Håper at at går bra uten strømstopp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. mars 2024 Forfatter #4100 Del Skrevet 7. mars 2024 Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden): Jo, makrell er topp det...men ikke med majones på. Ikke i min villeste fantasi kunne jeg ha klart det. Lykke til. Håper at at går bra uten strømstopp. Må være majones på! især stabburet sin. Lofoten sin liker jeg best uten majones. Har hatt smakstest på dem og personlig så foretrekker jeg den til Lofoten. Den er veldig god den til Stabburet også, men den er mer tranete i etterkant synes jeg. Får oppgulp av tran resten av dagen etter å ha spist den til Stabburet. Satser på det. Er vel kun en gang jeg har opplevd strømbrudd mens jeg vasket klær her. Da var strømmen gått i hele nabolaget også. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå