Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (3 timer siden):

De får jo heller ikke lov til å grave mer av myndighetene om de finner noe en plass.

Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ikke?

Står når jeg googler Government is required by law to stop the Laginas when native artifacts are discovered.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Står når jeg googler Government is required by law to stop the Laginas when native artifacts are discovered.

Rart de har holdt på i 10 sesonger uten å truffet lykken da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Rart de har holdt på i 10 sesonger uten å truffet lykken da :P

Jeg tror kanskje det ikke er noe skatt. At kanskje det mer er en lærepenge de vil finne om de finner noe :klo:Var ikke det mye mystikk og slikt med tempelridderne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på butikken. Sto i brøddisken og plukket meg noen rundstykker og en bolle. En jente gikk forbi. Hun sto bøyd over og nistirret i handlevognen min. Pass deg så du ikke faller oppi, hadde jeg lyst å si. Du vet de fordømmende blikkene man av og til får :risterpåhodet: Er visst ikke lov å kose seg når det er helg. Var ellers tomat, gulrot og salatpose i handlevognen, så skjønner ikke helt hva som var så gæli :vetikke:

Jeg har så veldig kink i nakken i dag. Ubehagelig å bevege hode oppover og til ene siden. Har sikkert ligget forkjært i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekkinger! :fy: Sånne handlegranskere burde hatt en verbalsmekk i forbifarten! 

God og stadig friskere lørdag/søndag til deg. 🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Frekkinger! :fy: Sånne handlegranskere burde hatt en verbalsmekk i forbifarten! 

God og stadig friskere lørdag/søndag til deg. 🌹

Ja, det synes jeg og. Er en uting. Skjønner ikke greia deres :risterpåhodet:

God helg til deg og hoppemor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er varme årstiden kommet i stua mi :dåne: Har 2 vinduer oppe og likevel er temperaturen i stua mi 25 grader :svett: Blir vel ikke kjøligere før til høsten igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å vaske klær. er ikledd en svært mønstrete julepyjamasbukse og en like mønstrete genser i hver sin ende av skalaen. Fullstendig fargekrasj. Ikke særlig kledelig heller. Buksa rekker meg til midt på leggen.  og hvite helsesandaler på beina. På vei opp med heisen, stoppet den i første. Fullt av folk som skulle på. Alle stivpyntet. Sjelden følt meg så uflidd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (20 timer siden):

Da er varme årstiden kommet i stua mi :dåne: Har 2 vinduer oppe og likevel er temperaturen i stua mi 25 grader :svett: Blir vel ikke kjøligere før til høsten igjen.

Rart å forskjellige man er, 25 grader er helt passelig for meg :fnise:

Jeg har 22 grader inne nå, og syns det er litt småkjølig 😆

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (4 minutter siden):

Rart å forskjellige man er, 25 grader er helt passelig for meg :fnise:

Jeg har 22 grader inne nå, og syns det er litt småkjølig 😆

Er når det bikker 22 jeg synes det blir aaalt for varmt. Liker det best rundt 20-21 om vinteren. Om vår, sommer, tidlig høst så vil jeg ha det så kaldt som mulig. Ene veggen min er bare vindu, så blir som i et drivhus med en gang sola viser seg på himmelen. Pleier å ligge på sånn 25-30 grader inne døgnet rundt da. Heldigvis har jeg i denne leiligheten mulighet for gjennomtrekk. Det hadde jeg ikke I andre leiligheten her. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ferdig med ukas klesvask. Ble 10 maskiner i dag. 4 maskiner kokevask :dåne:Var i utgangspunktet bare 2, men så oppdaget jeg, at ingen hadde satt seg opp på tiden etter meg, så da hadde jeg plutselig ekstra tid, så da ble noe sengetøy og noen gardiner vasket.

I andre leiligheten fikk jeg ikke opp dørene på klesskapet om senga sto der den gjorde, så skrudde av skapdørene og hadde disse lingardinene foran i stedet. De falt ned på meg i dag, fra toppen av et annet skap, så hadde de på kokevask. Tenkte på, da de var til vask om de tåler å bli vasket på 95 grader, men de ser like fine. Vasket de sammen med noen laken i samme farger, så sikkert derfor jeg ikke tenkte på at jeg burde vasket de på lavere temperatur. Har sendt melding til søskenet mitt om det vil ha dem. Har ikke bruk for dem her. Likte dem egentlig ikke, så kommer nok ikke opp anytime soon om overhodet likevel.

Nå spirer forresten både tomat og solsikkene. Solsikkene planter jeg ut, så snart det ikke er fare for frostnetter, mens tomatene skal få vokse seg stor og frodig inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sola de skrev (22 minutter siden):

Da er jeg ferdig med ukas klesvask. Ble 10 maskiner i dag. 4 maskiner kokevask :dåne:Var i utgangspunktet bare 2, men så oppdaget jeg, at ingen hadde satt seg opp på tiden etter meg, så da hadde jeg plutselig ekstra tid, så da ble noe sengetøy og noen gardiner vasket.

I andre leiligheten fikk jeg ikke opp dørene på klesskapet om senga sto der den gjorde, så skrudde av skapdørene og hadde disse lingardinene foran i stedet. De falt ned på meg i dag, fra toppen av et annet skap, så hadde de på kokevask. Tenkte på, da de var til vask om de tåler å bli vasket på 95 grader, men de ser like fine. Vasket de sammen med noen laken i samme farger, så sikkert derfor jeg ikke tenkte på at jeg burde vasket de på lavere temperatur. Har sendt melding til søskenet mitt om det vil ha dem. Har ikke bruk for dem her. Likte dem egentlig ikke, så kommer nok ikke opp anytime soon om overhodet likevel.

Nå spirer forresten både tomat og solsikkene. Solsikkene planter jeg ut, så snart det ikke er fare for frostnetter, mens tomatene skal få vokse seg stor og frodig inne.

Å kjære vene! 10 maskiner på en dag? Hvordan rekker du det? Bruker du mange maskiner samtidig? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (23 minutter siden):

Å kjære vene! 10 maskiner på en dag? Hvordan rekker du det? Bruker du mange maskiner samtidig? 

To vaskemaskiner. Ene er industri, andre vanlig.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (47 minutter siden):

To vaskemaskiner. Ene er industri, andre vanlig.

Ja, da går det nok fortere. :jepp: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Ja, da går det nok fortere. :jepp: 

Ja, stort sett, men industrimaskinen har det med å få for stor ubalanse under sentrifugering, så den blir aldri ferdig. Skjedde i dag. Står bare og forsøker og forsøker i evigheter til det kommer opp feilmelding. Går greit når man har god tid, men stort sett har jeg ikke det, så da blir det noe annet som ikke blir vasket.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...