Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Jeg klarer nesten ikke å bevege meg. Klarte å karre meg bort til busstoppet og her sitter jeg. faen heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (3 minutter siden):

Jeg klarer nesten ikke å bevege meg. Klarte å karre meg bort til busstoppet og her sitter jeg. faen heller. 

Hva har skjedd? :klem:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Hva har skjedd? :klem:

Ryggen er kaputt tror jeg. Eller noe sånt. Skulle bøye meg for å ta opp handleposene mine og noe skjedde. kom meg bort til busstoppet men gikk så sakte at mistet bussen. Klarte ikke å sitte, så bestemte meg for å gå til neste busstopp. Klarte ikke å sitte der heller, så ble stående. Satt en dame der. Hun ville be for meg, så jeg lot henne gjøre det. Kan ikke skade mer enn alt annet av behandlinger. Kom meg ombord i bussen hjem, men måtte stå da jeg ikke hadde sjanse til å komme meg av bussen om jeg satte meg. kom meg inn her hjemme, menklarte ikke bøye meg for å sette varer på plass eller få av meg klær. Kom meg inn på soverommet og tvang meg til å sitte på senga. fikk av meg uteklær og på med pyjamas etter mye au og uffing. Så skulle jeg opp av senga..  Hyyyyyyyyl og fikk tak i et brett med smertestillende. Tok bare to paracet dumme meg burde tatt sterkere. Tvang meg ned i sofaen og her sitter jeg. klarer ikke løfte beina eller bøye meg fremover. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (19 minutter siden):

Ryggen er kaputt tror jeg. Eller noe sånt. Skulle bøye meg for å ta opp handleposene mine og noe skjedde. kom meg bort til busstoppet men gikk så sakte at mistet bussen. Klarte ikke å sitte, så bestemte meg for å gå til neste busstopp. Klarte ikke å sitte der heller, så ble stående. Satt en dame der. Hun ville be for meg, så jeg lot henne gjøre det. Kan ikke skade mer enn alt annet av behandlinger. Kom meg ombord i bussen hjem, men måtte stå da jeg ikke hadde sjanse til å komme meg av bussen om jeg satte meg. kom meg inn her hjemme, menklarte ikke bøye meg for å sette varer på plass eller få av meg klær. Kom meg inn på soverommet og tvang meg til å sitte på senga. fikk av meg uteklær og på med pyjamas etter mye au og uffing. Så skulle jeg opp av senga..  Hyyyyyyyyl og fikk tak i et brett med smertestillende. Tok bare to paracet dumme meg burde tatt sterkere. Tvang meg ned i sofaen og her sitter jeg. klarer ikke løfte beina eller bøye meg fremover. 

Nemmen kjære deg da. Har du noen du kan ringe som kan hjelpe deg? Burde ikke latt en lege se på det? 

Endret av Daryl Dixon
Feil
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Nemmen kjære deg da. Har du noen du kan ringe som kan hjelpe deg? Burde ikke latt en lege se på det? 

Om jeg ikke blir bedre, så må jeg det. Men tror ikke de kan gjøre noe. De har hvertfall ikke pleid å kunne gjøre noe før.

Endret av Sola de
Får hjelp her hjemme nå :)
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (6 minutter siden):

Om jeg ikke blir bedre, så må jeg det. Men tror ikke de kan gjøre noe. De har hvertfall ikke pleid å kunne gjøre noe før.

Godt du får hjelp! Det der hørtes ikke godt ut. :klem:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (6 minutter siden):

Godt du får hjelp! Det der hørtes ikke godt ut. :klem:

Nei, er det ikke heller. Er svært vondt.  :klem:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går over snart

Håper det jeg og. Alle planer resten av uken er hvertfall avlyst, så får vi se hvordan ståa er på søndag.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Håper det jeg og. Alle planer resten av uken er hvertfall avlyst, så får vi se hvordan ståa er på søndag.

Lurt. Viktigst å ta vare på deg selv, planene kan gjenopptas. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt. Viktigst å ta vare på deg selv, planene kan gjenopptas. 

Ja. Tror det er viktig å være i bevegelse det man klarer, så tenkte å forsøke å gå meg en liten tur hver dag. Bare kanskje 4-500 meter til sammen, men bedre enn å stivne helt. Verste er vel å legge seg eller å bli sittende :unsure:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (7 minutter siden):

Ja. Tror det er viktig å være i bevegelse det man klarer, så tenkte å forsøke å gå meg en liten tur hver dag. Bare kanskje 4-500 meter til sammen, men bedre enn å stivne helt. Verste er vel å legge seg eller å bli sittende :unsure:

Kan sende SB til deg, han knekker og vrir deg opp som en klut, da får du beveget deg.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (På 23.9.2022 den 15.34):

Jeg oppga ikke noe navn, så ble litt forbauset når sjåføren visste etternavnet mitt. Har oppgitt navn tidligere når jeg har bestilt. Blir dette lagret? Synes det var litt rart.

De har fått seg tipp-topp-moderne ansiktsgjenkjennelses-dings ved kameraet i vinduet?  :lur: 

Stakkars lille Sola vår. :sukk: Du fortjener all mulig lettelse og healing en lang tid fremover.
Har noen som kan hjelpe deg dukket opp sa du? 

Mulig jeg har nevnt det før, men jeg husker ikke: bestilling av varer på nett og de bærer det inn i gangen til deg? 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan sende SB til deg, han knekker og vrir deg opp som en klut, da får du beveget deg.

Får ringe min om dette ikke blir bedre. Er så vondt de behandlingene deres.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Får ringe min om dette ikke blir bedre. Er så vondt de behandlingene deres.

Ja, de er nok indre sadister noen av dem. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

De har fått seg tipp-topp-moderne ansiktsgjenkjennelses-dings ved kameraet i vinduet?  :lur: 

Stakkars lille Sola vår. :sukk: Du fortjener all mulig lettelse og healing en lang tid fremover.
Har noen som kan hjelpe deg dukket opp sa du? 

Mulig jeg har nevnt det før, men jeg husker ikke: bestilling av varer på nett og de bærer det inn i gangen til deg? 

Må nesten være noe sånt :ler:

:Nikke: Ringte familien min, så de kommer.

Ja, jeg må det nå heretter. Går ikke dette her lenger.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Ja, de er nok indre sadister noen av dem. 

Ja. Ei sa hun var så vidt borti meg når jeg sa au. Hun viste meg på et sted som ikke gjorde vondt og var vel sant, men er det vondt, så blir det ikke mindre vondt når de griper tak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du er enig i alt jeg sa. :jepp: :lur:  Er det meny, eller ODA, eller noe helt annet du vil handle fra? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Godt å høre at du er enig i alt jeg sa. :jepp: :lur:  Er det meny, eller ODA, eller noe helt annet du vil handle fra? 

Det er ikke ODA her. Bare meny og coop tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...