Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2006 #741 Del Skrevet 18. september 2006 kos deg, heldiggris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 18. september 2006 Forfatter #742 Del Skrevet 18. september 2006 Det var utrolig deilig! :D Får ikke trent på onsdag, for da skal gubben på byen.. Men jeg får trene dobbelt så hardt neste uke Du får hive deg med, evelina! Er på skjetten.. Kanskje det gjør godt for ryggen din.. http://www.ssk.no/svomming/index.php?aid=8...%F8mming/Mosjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 20. september 2006 Forfatter #743 Del Skrevet 20. september 2006 Søte lille kosebaby ligger i kurven sin og fekter med armene mens hun leker med giraffen jeg har hengt opp i..eh.. TJa.. La oss kalle det en babygym som kan festes på bilstoler, vogner osv.. I går var vi på shoppin! Mor fant seg SKO! :-o *sjokk* Prinsessa sov fra jeg dro ut til jeg kom hjem Flinke jenta mi! Og hun sover som en stein på natta.. Er uthvilt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 20. september 2006 Forfatter #744 Del Skrevet 20. september 2006 Vindusheisen på bilen vår har gått i stykker.. Og vinduet er åpent, kan ikke lukkes! VERSTE er at vi ikke kan få time før om en mnd på verksted.. Ev. Sette bilen der og så kan de ta den "når de har tid" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 21. september 2006 Forfatter #745 Del Skrevet 21. september 2006 Baby er så skjønn. Hun har virkelig forstått meningen med leker. Ligger og stirrer intenst på dem.. Og så bæljer hun til med armene.. Og gliser :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 21. september 2006 Forfatter #746 Del Skrevet 21. september 2006 Sliten.. Sett bort fra noen flaskemåltid + 1,5t med treningsfri - har baby vært "mitt ansvar" siden søndag... Jaja.. Er vel sånn det skal være, sikkert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 21. september 2006 Forfatter #747 Del Skrevet 21. september 2006 Phew! Baby sover! Nå skal jeg slappe av, ta meg en eh..drink? Oooog.. ikke gjøre en dritt før jeg må vaske flasker, koke vann og gjøre klar mme til i natt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 24. september 2006 Forfatter #748 Del Skrevet 24. september 2006 AAAAAUUUUU!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 24. september 2006 Forfatter #749 Del Skrevet 24. september 2006 Bedre! Alt ordner seg med smertestillende! Det var en..fuktig bytur! Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #750 Del Skrevet 1. oktober 2006 Krangling er teit og slitsomt og så forbanna unødvendig. Mannfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. oktober 2006 #751 Del Skrevet 1. oktober 2006 *klem* Pingvin til deg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #752 Del Skrevet 1. oktober 2006 Takk luna! Den var nydelig! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. oktober 2006 #753 Del Skrevet 1. oktober 2006 Så vidt jeg vet liker du pingviner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #754 Del Skrevet 1. oktober 2006 Så vidt jeg vet liker du pingviner. ← Jepp! Fikk jo verdens søteste pingvin av deg en gang.. Den var fra deg, sant? Både såpe og bamse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. oktober 2006 #755 Del Skrevet 2. oktober 2006 *klem* Pingvin til deg: http://www.youtube.com/watch?v=BpgZegnBaic ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. oktober 2006 #756 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ja, bamsepingvinen som sa til meg at den ville til deg. Mer pingvin: http://www.youtube.com/watch?v=6CnSX9sIwew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 2. oktober 2006 #757 Del Skrevet 2. oktober 2006 Mannfolk! ← Ja bar kast stein i glasshus, du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #758 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ja bar kast stein i glasshus, du... ← Kjeften kjerring.. Dette er faktisk KVINNEguiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #759 Del Skrevet 3. oktober 2006 Beauty always comes with dark thougts... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #760 Del Skrevet 6. oktober 2006 Så kom dagen jeg har gruet til i mange år. Jeg må ringe pappa.. Uff.. Mest lyst til å grine. Regner med han skal mase om navnedagen, men jeg trives faktisk best uten å ha kontakt med han i det hele tatt. Tar på psyken, dette.. *sukk* Jeg HATER han så utrolig mye! Og det er den eneste personen jeg noen gang har klart å si at jeg faktisk hater. Det sier litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå