jordbær Skrevet 3. september 2006 Forfatter #681 Del Skrevet 3. september 2006 Jaada. Mye koselige barnestoffting! :D Løveneskonge bla.. Men du evelina.. Jeg fant to hatter i posen.. De vil du kanskje ha til bake? De er identiske.. En sort og en rød.. Med lang russelue-gulldusk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 3. september 2006 Forfatter #682 Del Skrevet 3. september 2006 Deilige stille kvelden uten mann og barn! :D Nei, får vel tusle etter dem.. Og sove litt selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2006 #683 Del Skrevet 4. september 2006 Jaada. Mye koselige barnestoffting! :D Løveneskonge bla.. Men du evelina.. Jeg fant to hatter i posen.. De vil du kanskje ha til bake? De er identiske.. En sort og en rød.. Med lang russelue-gulldusk.. ← Var det der de havna?? :klø: jøss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 4. september 2006 Forfatter #684 Del Skrevet 4. september 2006 Tar de med på roma, jeg. Og ellers? Søvnmangel; Jepp.. Men humøret er på topp, og jeg gryntet ikke en gang til snuppelura da hun nektet å sove mer, kl 07.00 ................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 5. september 2006 Forfatter #685 Del Skrevet 5. september 2006 Haha.. Jeg har funnet ut hva problemet til Pernille er med fremmede. Folk som lukter sterkt! De er skumle. Evelina hadde parfyme på seg(JA! Det hadde du, ungen min luktet evelina i flere dager etterpå.. ) I går hadde samboern tatt på seg håndkrem som luktet sterk parfyme.. Og da han tok henne med opp for å legge seg, HYLTE hun i panikk.. Og hun hylte ENDA mer da han tok henne opp.. Hun roet seg da jeg kom opp og trøstet på henne i sånn.. 10min.. Hihihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. september 2006 #686 Del Skrevet 5. september 2006 Sterke lukter kan være skummelt ja, synes det jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 6. september 2006 Forfatter #687 Del Skrevet 6. september 2006 Argh! Jeg er ikke i form, gitt. Sinsyk hodepine, vond nakke og hofter.. Dessuten tror jeg jammen jeg har fått feber. Ingen gåtur til helsestasjon i dag. Her skal det kjøres taxi, ja.. Snuppa er heller ikke helt i form, IGJEN! Hun nyser og hoster igjen. Dritt altså! Men til gjengjeld sov hun fra 23.00-0530 Velsignet med sovebarn denne uka. (at hun ikke sover mye etter 0530, snakker vi ikke om..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 6. september 2006 Forfatter #688 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg tror jeg vet hvor melka mi ble av! MENSEN?! Var det det jeg hadde for 25 dager siden og får igjen nå? Siden jeg har vondt i ryggen? Hmm.. Det var jo ganske logisk egentlig, for melka mi ble vesentlig mindre rundt 6-ukerskontrollen min, og det var da jeg fikk det jeg trodde var siste rest av renselse.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 6. september 2006 Forfatter #689 Del Skrevet 6. september 2006 2 månederskontroll: 4995g og 57cm h.o 38,5cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2006 #690 Del Skrevet 6. september 2006 *hiver all parfyme ut av vinduet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. september 2006 Forfatter #691 Del Skrevet 7. september 2006 Oi! Hun sov fra 21.00 til kl 09.30 i dag. Kun tre måltider og ett bleieskift! Flinke piken! Tror vi skal forsøke å opprettholde den vanen fra nå av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2006 #692 Del Skrevet 7. september 2006 hehe ja det hørtes deilig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 7. september 2006 #693 Del Skrevet 7. september 2006 *hiver all parfyme ut av vinduet* ← *står utenfor med posen og samler opp alle flaskene* Og jeg lover å være helt nydusjet neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2006 #694 Del Skrevet 7. september 2006 *står utenfor med posen og samler opp alle flaskene* Og jeg lover å være helt nydusjet neste gang! ← Vil du ha mine gamle parfymerester...? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 7. september 2006 #695 Del Skrevet 7. september 2006 Det er jo bedre at noen kan bruke dem, enn at de går i søpla? Ikke blir dem ødelagte, ikke er det ett hygienespørsmål, jeg har arvet mange parfymer (og gitt bort også). Som vi snakket om sist, de er store, man blir lei lukta osv. Den jeg fikk av deg, den var helt perfekt. Det er en av de første parfymene jeg har hatt som jeg ikke ble lei av! Sorry, Sunnis, vi kaprer boka di her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. september 2006 Forfatter #696 Del Skrevet 7. september 2006 Er MIN bok.. *skule* Og den er til for skravling.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 7. september 2006 #697 Del Skrevet 7. september 2006 Beklager, Jordbær, og du som er så søt!!! Du er jo som en varm sommerdag i en grønn eske.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 8. september 2006 Forfatter #698 Del Skrevet 8. september 2006 Kald.. Samboern min påstår at jeg har feber hvis tempraturen min går over 30C Monstret mitt har vokst over natta!! Nå passer 62-klærne! HELT utrolig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 8. september 2006 Forfatter #699 Del Skrevet 8. september 2006 Wee! I natt skal jeg få soooove! Samboern tar seg av minstejenta.. mao.. mate, rape.. og så skal jeg sooooooove masse! :) Men da sover hun vel som en stein natten gjennom - igjen. Liksågreit, for jeg er vel våken når hun er det uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2006 #700 Del Skrevet 8. september 2006 Kose deg med en god natts søvn, Jordbær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå