Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2006 #701 Del Skrevet 9. september 2006 så åssen gikk det i natt da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 9. september 2006 #702 Del Skrevet 9. september 2006 Uthvilt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 9. september 2006 Forfatter #703 Del Skrevet 9. september 2006 Vel, hun har hatt en del vondter i magen.. Jeg ligger våken og hører på jenta mi surre i halvsøvne og samboern sover godt. Hihi. Joa.. Deilig å slippe smokkemaset Bortsett fra det var natta som alle andre netter.. Neste gang skal jeg ha på meg hørselsvern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2006 #704 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg ligger våken og hører på jenta mi surre i halvsøvne og samboern sover godt. Hihi. ← Den høres kjent ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 10. september 2006 Forfatter #705 Del Skrevet 10. september 2006 MEN! I natt sov snuppa fra 20.30 - 23.30 og fra 00.00 - 06.30! Deilig!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. september 2006 #706 Del Skrevet 10. september 2006 MEN! I natt sov snuppa fra 20.30 - 23.30 og fra 00.00 - 06.30! Deilig!:D ← Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 11. september 2006 Forfatter #707 Del Skrevet 11. september 2006 I gårkveld kl 21.00 fikk jeg sms fra kiropraktor om at hun hadde FLYTTET!! Jepp! Frustrasjon! 1. jeg vet ikke hvor i helvete hun holder til.. 2. jeg har ingen vogn, den ligger i bilen. 3. barnesetet ligger i bilen, kan ikke bære henne i det(ta taxi og bære i stol) 4. Bæresjalet mitt ligger OGSÅ i bilen! Heldigvis fant jeg igjen babybjørnen jeg hadde stuet bort for godt, trodde jeg.. Jaja.. GRRR! *ringe taxi og HÅPER på å få taxi med barnestol..* Er EN taxi med spebarnsstol i hele romerike.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 11. september 2006 #708 Del Skrevet 11. september 2006 Masse lykke til, håper dagen fortsetter bedre enn den har startet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 11. september 2006 Forfatter #709 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Snuppa rullet fra mage til rygg i dag! 10 uker gammel.. Kiropraktorbesøket gikk bra. Hun har blitt bedre i nakken sin, men var litt stiv nederst i ryggen igjen. Vi har en siste sjekketime nå om en måned. Nå har jeg pakket gaven til det nye tantebarnet mitt. Hun får en nattevakt + refilfolie(Smekke med aluminiumsfolie, som hindrer smokken i å falle langt vekk på natta), koseklut med ull, clair-kjole,fleecetrekk til babybjørn og "det ble ei jente"-bok. Nå MÅ hun snart komme.. T+8 i dag! Endret 11. september 2006 av jordbær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. september 2006 #710 Del Skrevet 11. september 2006 heldiggris som skal bli tante Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 11. september 2006 #711 Del Skrevet 11. september 2006 Hvor kjøpte du nattevakta? Har dere sånn? Funker det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 11. september 2006 Forfatter #712 Del Skrevet 11. september 2006 Kjøpte den Her De selger den også på fru lyng, men der er den dyrere... Kom veldig raskt etter bestilling. Har kjøpt en til oss også, men jeg har ikke testet den enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. september 2006 #713 Del Skrevet 11. september 2006 Kjøpte den Her De selger den også på fru lyng, men der er den dyrere... Kom veldig raskt etter bestilling. Har kjøpt en til oss også, men jeg har ikke testet den enda. ← Dæven så mye rart man lurer småbarnsforeldre til å tro at man trenger........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 11. september 2006 Forfatter #714 Del Skrevet 11. september 2006 heldiggris som skal bli tante ← Jepp! Tantebarn nummer fire. (Ene søstra som har produsert allesammen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 12. september 2006 Forfatter #715 Del Skrevet 12. september 2006 Shoppingmodus.. I dag har jordbær fått dior-gloss, YSL-gloss, dior-t-skjorte, lacost-klokke...sukk.. Dyr permisjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 12. september 2006 Forfatter #716 Del Skrevet 12. september 2006 Dæven så mye rart man lurer småbarnsforeldre til å tro at man trenger........ ← Hadde du dyttet smokken inn i kjeften på babyen din hvert 5.min på morgenen, hadde du også trengt en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 12. september 2006 Forfatter #717 Del Skrevet 12. september 2006 Skip*hop-en min kom i dag! Den er råfin og akkurat passe stor til vogn og det jeg trenger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. september 2006 Forfatter #718 Del Skrevet 13. september 2006 Hjemmelagd grønnsaksuppe på ovnen! :D I dag tror jeg at jeg skal på vannaerobic!! Hurra! Gleder meg masse til å plaske i vannet...oi.. Sist jeg gjorde det, var jeg 12kg tyngre og druknet nesten i bikinigreia mi(Badedraktangst).. Lurer på om den fungerer enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2006 #719 Del Skrevet 13. september 2006 Hadde du dyttet smokken inn i kjeften på babyen din hvert 5.min på morgenen, hadde du også trengt en ← tror du babyer akkkurat har begynt å spytte ut smokken du ell`*råflirer* Man har da vært oppe hvert femte minutt i månedsvis, ja....... Comes with the terretory, U know Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. september 2006 Forfatter #720 Del Skrevet 13. september 2006 Nei, men hun har feil sugeteknikk på smokk og flaske.. Eller.. riktig hvis det hadde vært en pupp! Men smokken detter ut hele tiden Og da mener jeg HELE tiden! Suppa ble grisegod! Den var litt for sterk.. Mistet litt mye piripiri i den.. Phew! HOT! Jepp.. Mett, jepp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå