Gå til innhold

Dagbok:)

jordbær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, hun har hatt en del vondter i magen.. Jeg ligger våken og hører på jenta mi surre i halvsøvne og samboern sover godt. Hihi.

Joa.. Deilig å slippe smokkemaset ;) Bortsett fra det var natta som alle andre netter.. Neste gang skal jeg ha på meg hørselsvern! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:frustrert:

I gårkveld kl 21.00 fikk jeg sms fra kiropraktor om at hun hadde FLYTTET!! :overrasket:

Jepp! Frustrasjon!

1. jeg vet ikke hvor i helvete hun holder til..

2. jeg har ingen vogn, den ligger i bilen.

3. barnesetet ligger i bilen, kan ikke bære henne i det(ta taxi og bære i stol)

4. Bæresjalet mitt ligger OGSÅ i bilen! :frustrert:

Heldigvis fant jeg igjen babybjørnen jeg hadde stuet bort for godt, trodde jeg.. Jaja.. GRRR!

*ringe taxi og HÅPER på å få taxi med barnestol..* Er EN taxi med spebarnsstol i hele romerike.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket::hjerter_rundt:

Snuppa rullet fra mage til rygg i dag! 10 uker gammel.. :sjarmor:

Kiropraktorbesøket gikk bra. Hun har blitt bedre i nakken sin, men var litt stiv nederst i ryggen igjen. Vi har en siste sjekketime nå om en måned. :)

Nå har jeg pakket gaven til det nye tantebarnet mitt. Hun får en nattevakt + refilfolie(Smekke med aluminiumsfolie, som hindrer smokken i å falle langt vekk på natta), koseklut med ull, clair-kjole,fleecetrekk til babybjørn og "det ble ei jente"-bok. :)

Nå MÅ hun snart komme.. T+8 i dag! :overrasket:

Endret av jordbær
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den Her

De selger den også på fru lyng, men der er den dyrere... Kom veldig raskt etter bestilling.

Har kjøpt en til oss også, men jeg har ikke testet den enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den Her

De selger den også på fru lyng, men der er den dyrere... Kom veldig raskt etter bestilling.

Har kjøpt en til oss også, men jeg har ikke testet den enda.

Dæven så mye rart man lurer småbarnsforeldre til å tro at man trenger........ :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dæven så mye rart man lurer småbarnsforeldre til å tro at man trenger........

:sjenert:

Hadde du dyttet smokken inn i kjeften på babyen din hvert 5.min på morgenen, hadde du også trengt en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmelagd grønnsaksuppe på ovnen! :D

I dag tror jeg at jeg skal på vannaerobic!! Hurra! Gleder meg masse til å plaske i vannet...oi.. Sist jeg gjorde det, var jeg 12kg tyngre og druknet nesten i bikinigreia mi(Badedraktangst).. Lurer på om den fungerer enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du dyttet smokken inn i kjeften på babyen din hvert 5.min på morgenen, hadde du også trengt en ;)

:hoho::hoho::hoho:

tror du babyer akkkurat har begynt å spytte ut smokken du ell`*råflirer*

Man har da vært oppe hvert femte minutt i månedsvis, ja....... Comes with the terretory, U know ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Nei, men hun har feil sugeteknikk på smokk og flaske.. Eller.. riktig hvis det hadde vært en pupp! Men smokken detter ut hele tiden ;) Og da mener jeg HELE tiden!

Suppa ble grisegod! Den var litt for sterk.. Mistet litt mye piripiri i den.. Phew! HOT! Jepp.. Mett, jepp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...