Gå til innhold

Hvorfor er du singel?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært gift og har barn så ville mannen skilles, han hadde alt ei ny. Jeg har ikke peiling på dating apper og ingen selvtillit til å prøve det. I tillegg har jeg barn som stort sett bor hos meg og derfor ikke mye mulighet til å date. Det er helt fjernt for meg. Jeg prøver heller å leve mer her og nå, trener, er med venner. Jeg føler meg til tider ensom og alene men tror ikke at en mann er løsningen. Det skal i tilfelle være full kjemi. 

Anonymkode: 8c0a8...c87

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2022 den 14.24):

Jeg er kvinne i midten av 30-årene, singel og har alltid vært singel. 

Jeg har dårlig selvtillit og synes ikke jeg er noe fin. Er heller ikke spesielt interessant. Så jeg tror ikke på at en mann kunne blitt forelsket i meg. Så i mitt tilfelle er det min dårlige selvtillit som gjør at jeg er singel. Tør ikke møte menn i det hele tatt i en romantisk setting.

Hva med deg? Hvorfor er du singel? 

Anonymkode: 4d1e6...0f6

fordi jeg er mann

Anonymkode: 16575...8ee

Skrevet

orker ikke. livet er rett og slett mer behagelig som singel. nå trenger ikke jeg sex heller. dette gjør saken enda bedre.

• Liker 3
Skrevet

Finner ikke menn interessante lenger. De er alle en tåke av samme mann. Han mange venninner og klarer meg fint uten forhold. Mange av disse venninnene er gift med menn som er mannebaby og det gidder jeg i alle fall ikke.

Anonymkode: 40ce1...c37

• Liker 3
Skrevet

Jeg har en sjef som både er klassisk pen, høy mørk og rik. Og han velger alltid "feil damer". Jeg har kjent ham lenge - det har vært 2 koner og ekstremt mange prikk like kvinner i hans liv. Jeg spurte ham en gang etter nok et brudd: Hvorfor er du ikke alene en stund? Han svarte at han ikke visste hvordan.

Jeg spør ikke meg selv hvorfor jeg er singel. Jeg hater ikke menn, eller har gitt opp kjærligheten. Jeg har noen vennepar som du ser gir hverandre trygghet, ro, støtte og motivasjon. Og som har det gøy sammen. Får jeg ikke det – vil jeg ikke ha det.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor blir ikke dere et par da? :)

kjærlighet er vanskelig, først og fremst når man bare finner menn som ikke er ute etter kjærligheten. Det er gjerne de jeg faller for, de det er vanskelig å få. Jo mer de faller bort desto mer vil jeg ha de, "psykologisk". Jeg blir fort glad i de jeg roter med, så jeg må stoppe med dette for ei stund nå tror jeg . 

Anonymkode: b30aa...042

Absolutt ikke! Vi har kjempebra venne/familie-kjemi, men jeg er ikke det han ser etter i en kjæreste, og han er ikke det jeg ser etter i en mann, men vi har ryggen til hverandre.

Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg er singel fordi jeg ikke er på et godt sted i livet mitt. Jeg har ingenting på stell og tror egentlig ikke at noen mann kunne blitt interessert i meg. Ikke akkurat nå i hvert fall. Om noen kan det senere vet jeg ikke, men kanskje jeg har mer troen da.

Jeg hater ikke menn eller noe sånt. Treffer flere hyggelige menn her og der så problemet her er meg.

Jeg er også veldig sjenert og har ikke lett for å åpne meg for andre. Så en mann må nok være ganske tålmodig og det er jeg usikker på om jeg er bra nok til at noen gidder.

Skrevet
Helene1982 skrev (16 timer siden):

Jeg har en sjef som både er klassisk pen, høy mørk og rik. Og han velger alltid "feil damer". Jeg har kjent ham lenge - det har vært 2 koner og ekstremt mange prikk like kvinner i hans liv. Jeg spurte ham en gang etter nok et brudd: Hvorfor er du ikke alene en stund? Han svarte at han ikke visste hvordan.

Jeg spør ikke meg selv hvorfor jeg er singel. Jeg hater ikke menn, eller har gitt opp kjærligheten. Jeg har noen vennepar som du ser gir hverandre trygghet, ro, støtte og motivasjon. Og som har det gøy sammen. Får jeg ikke det – vil jeg ikke ha det.

Faller han for ‘identiske’ kvinner? Hvordan er de kvinnene han faller for, da? 😊

Anonymkode: 0e191...f4d

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Faller han for ‘identiske’ kvinner? Hvordan er de kvinnene han faller for, da? 😊

Anonymkode: 0e191...f4d

Visuelt pene, vant til en viss livsstil, sprudlende.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.8.2022 den 22.48):

Nokså stygg, introvert, døll jobb, snart 40 og lite penger. 

Sjangseløs

Anonymkode: 89b90...0b3

Lær deg å skrive (sjanseløs).

Skrevet

Kortvokst, lubben, ufør og fått høre (i ettertid når det er for sent selvfølgelig) at jeg ikke har tatt hintet når jenter har vært interessert.:klaske:

Men selv om dørstokkmila har blitt lengre for å ta kontakt med nye personer så har jeg ikke gitt opp 🙂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.8.2022 den 22.05):

En venninne spurte meg dette spørsmålet, for så å komme med to teorier: 

- Liten tiss

- At jeg fungerer dårlig sammen med norske damer

Den første teorien er i grunn litt merkelig, fordi den impliserer at mange damer ser penisen min for deretter å avvise meg; kondomstørrelsen er XL, så det er nok innafor.

Den andre teorien gir mer mening, ettersom jeg har vært i et internasjonalt miljø de siste 10 årene; utlendinger er generelt mer interessante fordi de er annerledes, og det hjelper på at dem spiser mindre drittmat. Derfor forblir jeg singel, siden det er begrenset med utlendinger der jeg bor.

Anonymkode: 1340f...cd9

For det første, en helt vanlig kondom kan enkelt tres på et bein, helt opp til kneet. 

For det andre, det du EGENTLIG skriver, er jeg vil ha en slank jente, og har ikke sjans på de peneste norske jentene, og at du vil ha gammeldagse kjønnsroller. 

Anonymkode: 5ead3...6c3

Skrevet
Helene1982 skrev (På 13.8.2022 den 17.20):

Visuelt pene, vant til en viss livsstil, sprudlende.

Han faller for pene, sprudlende damer? Jaggu litt av en særing...

Det med livsstil, betyr det at disse kvinnene bevisst går etter status og penger?  

Anonymkode: 07061...2bf

Skrevet

Fordi jeg er stygg, kjedelig for mange, veldig sjenert og ikke klarer å ha sex eller slippe noen innpå meg emosjonelt, ikke meg selv heller. Fordi jeg har levd som en eremitt siden tenårene. Levd alene med en haug traumer i huet, som har gjort meg sær og sosialt tilbakestående. Tiltrekker meg en del menn som kun vil ha sex og gjerne er en del eldre enn meg. Og har ikke møtt noen det har klaffet med og jeg har dypere følelser for. Jobber med sakene, men det tar sin tid, klokken tikker og jeg er allergisk mot katter, så ser svart ut...

Anonymkode: d4a00...54b

Skrevet

Er for stygg.

Anonymkode: ac4e7...f5a

Skrevet
Istinde skrev (På 3.8.2022 den 15.52):

Fordi jeg ikke ønsker en ny mann i mitt liv. Nyter en-somheten og slipper å irritere meg over snorking, sure sokker, uspiselig svigermor, gale ekser og ufordragelige snørrunger 💖

‘En-somheten’ hørtes bedre ut ja. Enig med deg. 

Og HVORFOR har så mange menn galne ekser?!😅

Anonymkode: 42f06...55b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.8.2022 den 7.45):

Han faller for pene, sprudlende damer? Jaggu litt av en særing...

Det med livsstil, betyr det at disse kvinnene bevisst går etter status og penger?  

Anonymkode: 07061...2bf

Mitt poeng er at han er rik, smart og kjekk nok til å se etter andre egenskaper enn «pen og sprudlende» Og som blir sammen med ham fordi han er «kjekk og rik» Jeg mener verken at han eller en potensiell ny partner skal være stygg, sur eller fattig, men ett tips kan for eksempel være pen og jordnær, med likere verdier som han selv 🤷🏼‍♀️

Skrevet
Helene skrev (På 4.8.2022 den 1.50):

Har blitt selvvalgt singel, passert 50. Gidder ikke være surrogatmor til en mann. Da er jeg heller alene. Tror jeg er middels pen. Vet jeg er god på sex. Har aldri hatt problem med å finne, eller sjekke opp menn. Men, jeg er ferdig med å rydde opp etter barnslige mannfolk. Klær ligger på gulvet. Som dengang jeg var tenåring. Mann som aldri rydder opp etter seg. Et menneske som prioriterer hobby, bruker alle penger på det, foran å vedlikeholde hus og hjem. Nei, jeg er ikke mammaen hans. Da er jeg heller alene. 

Du prater som om det kun finnes slike menn😅

Anonymkode: 42f06...55b

Skrevet

Singel på 6 året. Frem til nylig har jeg egentlig ønsket å være alene. Har heller ikke aktivt leitet etter noen, dating-apper er ikke noe for meg. Ikke noen som har kommet opp til meg på gaten for å spørre etter en date heller liksom 😂 Aner ikke hvordan man skal møte noen i disse dager om man verken fester eller møter folk på nett. 

Anonymkode: 12336...07c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...