Gå til innhold

Hvorfor er du singel?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg nettopp har begynt å elske meg selv igjen etter bruddet med eksen, han knuste selvtilliten min. Man må elske seg selv før man kan bli elsket av andre. Det er ihvertfall det som pleier å funke. Og det stemmer veldig godt for meg, for det er med den utstrålingen jeg har nå at jeg blir sjekket opp ofte. Da jeg hadde dårlig selvtillit ble jeg nesten aldri sjekket opp. Og ikke minst er det først nå som jeg er glad i meg selv at jeg har begynt å falle for andre. ❤️

Anonymkode: 7fdf9...af7

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har knapt kapasitet til å leve selv, å skulle gå inn i partnerskap vil være urettferdig da jeg aldri vil kan gi like mye tilbake som en kjæreste hadde fortjent og hun hadde måttet offre alt for mye.

Anonymkode: 78c5d...79b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ufør!! Får masse treff på Tinder, men når de spør hva jeg jobber med-NEI😭greier ikke å si de ordene ! 

Anonymkode: 30726...a90

• Liker 1
  • Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er ufør!! Får masse treff på Tinder, men når de spør hva jeg jobber med-NEI😭greier ikke å si de ordene ! 

Er du mann eller dame? Om du er dame så er menn mindre kresne når det gjelder dette. 

Anonymkode: d0fce...0c7

• Hjerte 1
Skrevet

Foretrekker å ha frihet til å leve som jeg vil, gjøre det jeg vil, spise det jeg vil, dra hvor jeg vil. Uten å måtte ta hensyn til noen andre sine behov til enhver tid. Kvinner er også såpass altoppslukende at de tar over mye av livet etterhvert uansett. 

Også liker jeg å kunne variere og treffe nye kvinner når det passer meg eller jeg ser noen jeg synes er attraktiv. Og ikke sitte med samme dama hver dag, hver helg, hver ferie, non-stop. Det blir for kjedelig!

Anonymkode: 889a4...5a6

Skrevet

Nokså stygg, introvert, døll jobb, snart 40 og lite penger. 

Sjangseløs! 

Anonymkode: 89b90...0b3

• Hjerte 1
Gjest Suzanne
Skrevet

Jeg har bare vært i to seriøse forhold. De siste 10 årene har jeg vært single. Jeg har dater jeg kan treffe når jeg vil. Single, ærlige menn som ønsker treff. Likevel orket jeg ikke engasjere meg. Sex er ikke så viktig for meg lenger heller. Hvis jeg kunne bestemme, ville jeg hatt en "partner". En å dele tanker og utgifter med.

Jeg er ikke spesielt romantisk anlagt. Liker bedre å skru bil enn interiørarkitektur. Stoler heller ikke på noen, ihvertfall ikke dumme mannfolk. 

Skrevet
On 8/10/2022 at 1:46 AM, AnonymBruker said:

Føler på det samme. Mange som sletter matchen umiddelbart etter å ha spurt.

Anonymkode: 2be1e...07c

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg er i slutten av 30-årene og har også vært singel hele livet, så kjenner meg igjen, ts.

Er ingen skjønnhet og mangler sosiale evner, har slitt med angst og kom sent i gang med livet. Derfor føles det rart når man kjenner på hvordan det ville vært å i det hele tatt date en kar som er trygg, utadvent og handlingskraftig - den typen som er i det øvre sjiktet. Det er mange menn som er i samme posisjon som meg, både på samme alder og yngre, men jeg klarer ikke å utvikle noe mer enn vennskap med disse selv om de er kjempefine mennesker. Tror jeg har et litt farskompleks, selv om det er litt tabu å si. Jeg ville ønsket en mann som var motsatt enn meg personlighetsmessig. Det er som vann i en ørken for meg.

Anonymkode: 7e9a1...a82

• Liker 1
Skrevet

Fordi jeg har nok med meg selv og min psykiske helse.

Anonymkode: 18a09...b9b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Orker ikke menn, hehe. Har skrekk-opplevelser. 

Anonymkode: 0e191...f4d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er i slutten av 30-årene og har også vært singel hele livet, så kjenner meg igjen, ts.

Er ingen skjønnhet og mangler sosiale evner, har slitt med angst og kom sent i gang med livet. Derfor føles det rart når man kjenner på hvordan det ville vært å i det hele tatt date en kar som er trygg, utadvent og handlingskraftig - den typen som er i det øvre sjiktet. Det er mange menn som er i samme posisjon som meg, både på samme alder og yngre, men jeg klarer ikke å utvikle noe mer enn vennskap med disse selv om de er kjempefine mennesker. Tror jeg har et litt farskompleks, selv om det er litt tabu å si. Jeg ville ønsket en mann som var motsatt enn meg personlighetsmessig. Det er som vann i en ørken for meg.

Du er jo heldig som har utviklet vennskap med dem, og som har møtt kjempefine mennesker! 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har blitt relasjons skadet. Vært borti en del kontrollerende mennesker, som har ført til en dårlig selvtilitt. jeg har mistet troen på meg selv(aleinemor, uten noe særlig stort nettverk), har ikke så mange resursser, så ja. men jeg ser veldig bra ut, noe som også gjør meg usikker, fordi jeg har opplevd at mange menn kun ser utsiden, og kommer med overfladiske komplimenter, noen vil bruke meg osv. Nei, det er ikke lett. 

Anonymkode: c950f...583

Gjest Ghostface
Skrevet

Har medfødt genfeil og ingen har vist interesse, og jeg er veldig sjenert.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har blitt relasjons skadet. Vært borti en del kontrollerende mennesker, som har ført til en dårlig selvtilitt. jeg har mistet troen på meg selv(aleinemor, uten noe særlig stort nettverk), har ikke så mange resursser, så ja. men jeg ser veldig bra ut, noe som også gjør meg usikker, fordi jeg har opplevd at mange menn kun ser utsiden, og kommer med overfladiske komplimenter, noen vil bruke meg osv. Nei, det er ikke lett. 

Anonymkode: c950f...583

Skjønner. Best å bare droppe menn. I alle fall for en lang periode! 

• Nyttig 1
Skrevet

Blitt mye mobbet og har angst/sosial angst. Redd folk ser på meg som stygg,så tør rett og slett ikke date.Di jeg har møtt har stort sett ikke vært så greie,har di vært det så har jeg funnet ut at di er gift eller er i forhold.

Anonymkode: 3ae65...07e

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Blitt mye mobbet og har angst/sosial angst. Redd folk ser på meg som stygg,så tør rett og slett ikke date.Di jeg har møtt har stort sett ikke vært så greie,har di vært det så har jeg funnet ut at di er gift eller er i forhold.

Anonymkode: 3ae65...07e

Utseendet spiller ingen rolle. Har møtt stygge mennesker oppføre seg stygt. Det er stygt å behandle andre som stygge mennesker. De som oppfører seg best er ofte de peneste. Rart, men sant. Skulle tro det motsatte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Du er jo heldig som har utviklet vennskap med dem, og som har møtt kjempefine mennesker! 

Var det ironi?😅

Skrevet

Forhold er ikke noe for meg, holder med sexpartner.

Må ha friheten i livet, til å styre meg selv.

Anonymkode: 7a65b...9e2

Skrevet

- Ikke bra nok utseende (spinkel og nesten skallet)

- Lav status, under middels inntekt

- Er introvert

- For gammel (er 36)

- Blir sjeldent forelsket i noen (to ganger på 36 år)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...