AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #41 Skrevet 3. august 2022 Fordi jeg visstnok er for gammel til å være verdt å elske. Alle som kan velger langt yngre damer og jeg er ikke interessert i å være trøstepremie for de som ikke kan få 22-åringer. Det i kombinasjon med at moderne dateing er djevelens verk, og jeg kan ikke skjønne at noen mann er verdt å gå gjennom det for. Julerush og IKEA på lørdag er faktisk et par hakk mindre ubehagelig, og det sier det meste. Men nå har tidligere menn kun vært en bonus i livet mitt, ikke noe jeg bare må ha, så det går helt fint å være alene resten av livet. Anonymkode: 5d13a...fb5 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #42 Skrevet 3. august 2022 Dessverre evig singel, får ikke napp på datingsider, og blant venner/bekjente, så er det bare gifte som tar kontakt. Noe som absolutt ikke er aktuelt. Har hatt en sex venn i flere år, men jeg vil ha noe mer og ikke han. Det er bare fryktelig vanskelig å gå videre, for det er jo koselig med nærheten, ikke nødvendigvis bare sexen. Ingen i min aldersgruppe, 40 år på fritidsaktiviteten min heller. Skulle gjerne hatt en kjæreste, men har vel innsett at det kommer ikke til å skje. Kanskje sjansen min kommer når jeg havner på gamlehjem. 😅 Anonymkode: 811aa...52f 1 1
Sheik Skrevet 3. august 2022 #43 Skrevet 3. august 2022 Foretrekker singellivet! Også er det ikke lett å finne andre aseksuelle heller 😊 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #44 Skrevet 3. august 2022 Bjerkedalsbreen skrev (6 minutter siden): Dere er single fordi dere venter på den rette. Den perfekte partner finnes ikke. Det å bli gammel som singel tror jeg må være veldig vondt. Mennesker trenger å ha noen rundt seg de kan stole på. Jeg er i forhold så sorry for at jeg kuppet tråden. Jeg er singel og vet absolutt at den perfekte partner ikke finnes. Men, det er litt vanskelig i det hele tatt og komme seg inn i et forhold når man aldri får en date eller møter noen. Det er ikke lett når man er i 40 åra. Da vil de fleste menn oppleve ungdomstida igjen og er ikke interessert i å binde seg igjen. Anonymkode: 811aa...52f 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #45 Skrevet 3. august 2022 Jeg ble dumpa, det var nok min siste sjanse som glapp. Jeg er gammel og, noe nettdating blir det ikke på meg. Bor ikke akkurat voldsomt sentralt. Finner nok ikke lykken igjen. Anonymkode: b4f8f...239 2
stormgaze Skrevet 3. august 2022 #46 Skrevet 3. august 2022 Bjerkedalsbreen skrev (31 minutter siden): Dere er single fordi dere venter på den rette. Den perfekte partner finnes ikke. Det å bli gammel som singel tror jeg må være veldig vondt. Mennesker trenger å ha noen rundt seg de kan stole på. Jeg er i forhold så sorry for at jeg kuppet tråden. Tror de aller fleste vet at det ikke finnes en perfekt partner og ingen ser etter det. Men å finne den rette for seg bør jo være et minimum tenker jeg da! 5 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #47 Skrevet 3. august 2022 30 minutter siden, Bjerkedalsbreen said: Dere er single fordi dere venter på den rette. Den perfekte partner finnes ikke. Det å bli gammel som singel tror jeg må være veldig vondt. Mennesker trenger å ha noen rundt seg de kan stole på. Jeg er i forhold så sorry for at jeg kuppet tråden. Det er stor forskjell på den rette og den perfekte. Den rette er en du både passer med og tenner på for min del. Og det er ikke lett å finne begge deler. Jeg fant det èn gang og tilbragte 10 år med han. Vært evig singel før og etter, kun likt en eneste person etter han. Anonymkode: a9326...d49 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #48 Skrevet 3. august 2022 Fordi jeg ikke orker å åpne meg følelsesmessig for noen, etter tidligere erfaringer. Jeg vil heller være tilstede for, og og fokusere på, barna i denne perioden av livet. Anonymkode: 849e1...9c8 1 2
Løvejenten Skrevet 3. august 2022 #49 Skrevet 3. august 2022 Fordi jeg har funnet ut at livet er jaggu ikke så verst alene ❤️ Det siste forholdet gjor meg så utrolig sliten, og jeg orker virkelig ikke tanken på å måtte forholde meg til et nytt menneske som jeg må ta hensyn til. Jeg har barna mine 100 % i tillegg, så jeg har heller ikke tid til å date, egentlig. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #50 Skrevet 3. august 2022 Fordi etter et 15 års ekteskap, som endte grunnet han ble voldelig, føler jeg meg så sviktet og redd at jeg ikke tør noe annet enn å være singel. Anonymkode: ff7b5...8f7 7
Hannah80 Skrevet 3. august 2022 #51 Skrevet 3. august 2022 Selvvalgt singel i flere år, etter en skilsmisse. Er 42, og har kun vært forelsket to ganger i voksen alder. Skulle ønske jeg ble lettere forelsket. 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #52 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er kvinne i midten av 30-årene, singel og har alltid vært singel. Jeg har dårlig selvtillit og synes ikke jeg er noe fin. Er heller ikke spesielt interessant. Så jeg tror ikke på at en mann kunne blitt forelsket i meg. Så i mitt tilfelle er det min dårlige selvtillit som gjør at jeg er singel. Tør ikke møte menn i det hele tatt i en romantisk setting. Hva med deg? Hvorfor er du singel? Anonymkode: 4d1e6...0f6 Jeg er blitt 41 og har det akkurat som deg. Min dårlige selvtillit ødelegger alt så har vært singel hele livet. Jeg har angst og depresjon også, og føler meg så stygg og verdiløs. Får du noe hjelp? Anonymkode: 001a2...c62 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #53 Skrevet 3. august 2022 Bjerkedalsbreen skrev (2 timer siden): Dere er single fordi dere venter på den rette. Den perfekte partner finnes ikke. Det å bli gammel som singel tror jeg må være veldig vondt. Mennesker trenger å ha noen rundt seg de kan stole på. Jeg er i forhold så sorry for at jeg kuppet tråden. Jeg har vært singel hele livet fordi jeg aldri har møtt noen. Hadde jeg møtt noen ville jeg ikke vært singel. Dessuten, så ønsker jeg å møte noen som jeg er trygg på og har god kjemi med. Man skal jo ha det bra i et forhold. Anonymkode: 001a2...c62 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #54 Skrevet 3. august 2022 Jeg er kvinne 52 år og singel. Etter at mitt siste forhold ble avsluttet har jeg tenkt at heretter skal jeg gi meg selv mer oppmerksomhet, prioritere mine interesser osv UTEN å overtenke og ta masse hensyn til en partner og hans barn. Jeg liker friheten jeg har som singel. -Finito finale med å gå rundt å gruble og ikke føle meg verdsatt. Det må skje et mirakel skal jeg gå inn i et nytt forhold. Anonymkode: 7c957...c46 1 1
Helene Skrevet 3. august 2022 #55 Skrevet 3. august 2022 Har blitt selvvalgt singel, passert 50. Gidder ikke være surrogatmor til en mann. Da er jeg heller alene. Tror jeg er middels pen. Vet jeg er god på sex. Har aldri hatt problem med å finne, eller sjekke opp menn. Men, jeg er ferdig med å rydde opp etter barnslige mannfolk. Klær ligger på gulvet. Som dengang jeg var tenåring. Mann som aldri rydder opp etter seg. Et menneske som prioriterer hobby, bruker alle penger på det, foran å vedlikeholde hus og hjem. Nei, jeg er ikke mammaen hans. Da er jeg heller alene. 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #56 Skrevet 3. august 2022 Jeg er helt ærlig singel fordi jeg er overvektig, dermed mindre selvfølelse også. Er nok ikke like attraktiv hos de mennene jeg ønsker og som jeg tiltrekkes av som når jeg er på den vekta som jeg ønsker å være på. Tiltrekker meg gjerne de som er lite ambisiøs, alt for alvorlig ting i bagasjen eller mamma-gutter. De går jeg ikke inn i et forhold med. Har nok litt høye krav ifht. til det jeg burde ha, men vil tro jeg finner det jeg er ute etter når jeg kommer meg dit jeg vil med vekta. Anonymkode: ba735...0e5 1 1
Cornix Skrevet 4. august 2022 #57 Skrevet 4. august 2022 Fordi jeg synes dating er slitsomt. Ønsker ikke være sammen med noen, bare for å ha en kjæreste - da er det bedre å være alene. Trives godt som singel, men savner av og til nærheten man har med en partner. 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #58 Skrevet 4. august 2022 Fordi jeg ble dumpet fordi x’en mistet følelsene for meg.. Har dårlig selvtillit, slitt litt psykisk hele livet. Men vært mye på dating før jeg traff han jeg var sammen med, og det endelig var gjensidig. Vet jeg har litt kjedelig personlighet siden jeg er litt utrygg på meg selv, og ikke så selvsikker. Men den lille selvtilliten fikk seg iallefall en god knekk da jeg ikke var god nok for han lengre.😞 Anonymkode: 6bc7e...35e 3
Million Skrevet 4. august 2022 #59 Skrevet 4. august 2022 Jeg er singel fordi jeg var ulykkelig gift og sammen med samme (feil) mann i 18 år. Selv om det er nå seks år siden jeg ble skilt, føles det som om det var i går jeg var "fanget" i et dårlig ekteskap, så jeg føler jeg må være fri og singel for å få puste igjen. Ikke har jeg sett noen som er interessante heller. Eller jeg vet om en da, en gammel venn av meg og eks-kjæreste fra 90-tallet. Men han er ikke interessert i meg på den måten lenger, selv om vi er venner. Kunne tenke meg han, men når han ikke føler det samme, så er det greit. Da er jeg heller singel og koser meg alene. Jeg trives i eget selskap og føler meg ikke ensom eller noe. Tror nok kanskje jeg blir singel for resten av livet. Er i femtiårene, så jeg er ikke i den alderen da man er mest populær blant menn heller. Bortsett fra menn i 60 og 70 åra da 😛 2 1
Engel Skrevet 4. august 2022 #60 Skrevet 4. august 2022 Er singel fordi jeg og han jeg var sammen med i 18 år og fikk barn med vokste fra hverandre og hadde det etter hvert ikke bra sammen. Og etter det har jeg ikke funnet noensom det har matchet fullt ut med. Gidder ikke gå inn i noe uten at jeg føler det er helt rett, så det er ganske vanskelig. Finner menn jeg liker veldig godt, men de er sjeldent single dessverre. Men fortsetter å prøve å date, en gang må han jo dukke opp tenker jeg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå