AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #21 Skrevet 3. august 2022 Om jeg treffer en hyggelig, kjekk mann så hadde det vært flott. Men jeg er ikke særlig interessert i disse dating appene og date rundt, ganske avslappet til det.😅 Har det veldig godt som singel. Anonymkode: 0d832...8d3 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #22 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bor på et veldig lite sted ute i distriktet. Helt ærlig kan jeg ikke se for meg noen som helst her som jeg vil date. Det er folk jeg har sett eller kjent hele livet. Har prøvd Tinder for å sjekke ut nabobyen, men pendlingen blir en dealbreaker for meg. Får dekket mine behov, slik at fast forhold ikke er noe must for meg. Ser for meg at jeg blir å date om jeg flytter et annet sted. Anonymkode: 39e38...9d0 Du bor i indre Østfold? Anonymkode: 3399a...8b2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #23 Skrevet 3. august 2022 Fordi jeg ikke ønsker at barn og kjæreste/ ektefelle skal styre mitt liv. Jeg har så mange venner som ikke kan gjøre alt de vil, det er alltid en fotballtrening eller et foreldremøte eller sur ektefelle som setter stopper for ting. Jeg elsker reise, se verden, og har råd til det, og har noen få venner som også har denne friheten. Som jeg reiser sammen med. Det er altfor mange mennesker i denne verden, jeg må ikke få barn. Om jeg skulle ønske meg barn en dag det er for sent, ja, da får jeg heller bruke tid og skjemme bort et barn som trenger det. Med covid er jeg enda mer glad for at jeg har valgt å oppleve så mye som jeg har gjort. Anonymkode: ab62a...212 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #24 Skrevet 3. august 2022 Er ikke pen nok. Anonymkode: d0fce...0c7 1
Frøken Rosa Skrevet 3. august 2022 #25 Skrevet 3. august 2022 Etter skilsmissen så ønsket jeg å være alene og fokusere på barna noen år.Nå har jeg kommet dit at jeg ønsker å finne meg en mann.Har ungdommer i hus som bor 100% hos meg så vil finne meg en som bor i nærheten. De jeg har datet til nå har ikke passet mitt A4 liv med det økonomiske og ryddige på stell🤣 Så håper jeg snart finner meg en snill,jordnær og ordtlig mann snart🤩 1
stormgaze Skrevet 3. august 2022 #26 Skrevet 3. august 2022 Fordi jeg har blitt litt skada nå tror jeg. Føler som jeg ikke kan få masse følelser lenger. Jeg har satt opp en stor mur rundt meg da jeg har vært altfor godtroende og ønsker å se det beste i andre tidligere....som har blitt utnyttet på det groveste. Så på en måte ønsker jeg meg en og på en annen måte har jeg det helt fint alene. Nå blir jeg alene helt til noe utrolig bra dukker opp. 5
Silva Pluvialis Skrevet 3. august 2022 #27 Skrevet 3. august 2022 (endret) Slettet. Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #28 Skrevet 3. august 2022 Singel på 4 året. Skorter ikke på tilbudene og kan nærmest velge og vrake, men blir dessverre bare forelsket typ en eller to ganger hvert tiende år og orker ikke inngå forhold basert på praktiske og pragmatiske fordeler. Jeg må være forelsket ellers blir jeg fysisk kvalm av intimitet og veldig unnvikende. Anonymkode: a9326...d49 1 2 3
-Missi- Skrevet 3. august 2022 #29 Skrevet 3. august 2022 Jeg er nok blitt for glad i friheten 😊Jeg har vært samboer tidligere og har barn. Det gjør nok at jeg ikke føler noe press jeg er " ferdig" liksom. Ikke noe ønske om flere barn eller ny samboer. 12 år siden og jeg husker fortsatt følelsen av å være fanget og eid. Tror nok desverre det ikke passer helt til min personlighet. Jeg forelsker meg også svært sjeldent og ikke så ofte jeg synes folk er attraktive på et nivå som gjør at det fenger meg. Med attraktiv tenker jeg like mye på personlighet, tanker om samliv, fremtid osv som stemmer overens med meg som utseendet. Jeg har nok en ekstra vegg oppe pga sønnen min også ønsker at han skal ha det så stabilt og trygt som mulig. Pappa'n hans er ikke det så da tar jeg den rollen ekstra seriøst. Tror det må en magisk fyr til for å overbevise meg om noe annet🤔en slags enhjørning i menneske form 🤣jeg blir nok å holde meg singel og date litt i de barnefri ukene slik jeg har gjort de siste 12 åra😏 Men du skal aldri si aldri, plutselig finner jeg en sjarmør som pensjonist o.l 🤞🤔 Hvem vet hva fremtiden bringer, det som skjer det skjer😊 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #30 Skrevet 3. august 2022 Vil egentlig være singel, men mer behagelig med en mann som har hus og betaler alt, så kan jeg bruke pengene mine på alt annet 😄 Anonymkode: 5b07e...41d 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #31 Skrevet 3. august 2022 Selvvalgt. Etter å ha brukt lang tid på å bestemme meg, gikk jeg fra eksmannen for 12 år siden. Tre barn, som var ganske små da, og som jeg har hatt på fulltid siden. Jeg ønsket og trengte tid til barna, jobb og meg selv, og har hatt det veldig bra med å fokusere på det. Noen ny mann har ikke vært et behov. Nå er alle tre barna tenåringer, og behovet for en ny mann er der enda ikke. Vet ikke om det kommer heller. Nyter å være fri og selvstendig, og har både venner og øvrig familie. Men, jeg savner innimellom en å dele dager og opplevelser med, spesielt helger og ferier. Skal det være aktuelt med et nytt forhold skal jeg virkelig vite hva jeg går til. Klok av skade tenker jeg "heller alene enn i dårlig selskap"! Det skal gjøre meg godt, ellers kan det være med hele greia😉 Anonymkode: d3ffe...f2c 3 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #32 Skrevet 3. august 2022 Midten av 30-årene her også, alltid vært singel. Problemet er så enkelt som at jeg er ufør og psykisk syk. Har relasjonsproblemer og tilknytningsproblemer. Har opplevd overgrep i barndommen som preger meg veldig (med mye, mye mer). Ikke bare når det kommer til sex, men også nærhet generelt, omsorg og å gjøre meg totalt sårbar for et annet menneske. Alle relasjoner og tilknytninger er et problem, familie og venner også. Har psykologen på en armlengdes avstand, men det er det nærmeste jeg klarer å ha en relasjon med et annet menneske. Det som er årsaken til at jeg er singel, er at jeg har ikke behov for en mann. Jeg har det ikke bra i livet og hverdagen, men en mann vil ikke fikse noe som helst. Det vil ikke redde meg og gjøre livet verdt å leve. Så jeg må ikke ha en mann på noe annet vis enn at jeg vil ha barn, og langt inne så vil jeg ikke være alene. Slik som det er nå, så vil jeg være alene i et forhold, fordi jeg slipper ingen inn. Så da må jeg forbli singel til jeg en dag blir frisk nok. Anonymkode: 6c368...0ee 6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #33 Skrevet 3. august 2022 Er singel fordi jeg for øyeblikket foretrekker å fokusere på meg selv og egne mål. Men skulle gjerne hatt en deltidskjæreste innimellom bare for sex og kos Anonymkode: ccf93...f16 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #34 Skrevet 3. august 2022 Føler med deg, ts. Jeg nærmer meg 30 og har heller ikke hatt forhold, mest på grunn av min dårlige selvtillit. De siste årene har jeg jobbet med å like ting ved meg selv, og prøve å fokusere på de tingene jeg faktisk kan være fornøyd med. De andre tingene jobber jeg med - for eksempel vekt. Så tenker jeg at etter hvert når jeg føler meg trygg på meg selv og forhåpentligvis har mer selvtillit, er jeg kanskje mer klar for å date. Enn så lenge har jeg jo lyst på forhold etter hvert, men det får ta den tiden det tar. Anonymkode: a18bd...583 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #35 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Singel på 4 året. Skorter ikke på tilbudene og kan nærmest velge og vrake, men blir dessverre bare forelsket typ en eller to ganger hvert tiende år og orker ikke inngå forhold basert på praktiske og pragmatiske fordeler. Jeg må være forelsket ellers blir jeg fysisk kvalm av intimitet og veldig unnvikende. Anonymkode: a9326...d49 Sånn er jeg også. Og siden jeg sjeldent blir forelsket/betatt og nesten aldri opplever at det er gjensidig, så forblir jeg alene. Litt synd, men litt greit også. Hadde gjerne vært i et forhold og hatt egen familie, men gleder meg også over friheten til å kunne avvise menn som på ingen måte tiltaler meg. Anonymkode: a7a7f...465 1 1
Helene Skrevet 3. august 2022 #36 Skrevet 3. august 2022 Jeg er singel fordi jeg ikke kan degradere meg selv. Har vært i forhold. Mange år. Velger å bli singel foran å bli gjort narr av til enhver tid. Hobbyer, mat, interesser. Alt blir gjort narr av. Hverdagen, orker ikke snakke om det. Jeg er ganske enkelt ikke mammaen hans. 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #37 Skrevet 3. august 2022 Er for gammel, ikke pen nok, har ingenting å tilby. Og de jeg er interessert i er aldri interessert i meg så da får det være. Heller single enn å ta til takke med noe. Anonymkode: e6e8e...c75 1
Sophie-Ann Skrevet 3. august 2022 #38 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er kvinne i midten av 30-årene, singel og har alltid vært singel. Jeg har dårlig selvtillit og synes ikke jeg er noe fin. Er heller ikke spesielt interessant. Så jeg tror ikke på at en mann kunne blitt forelsket i meg. Så i mitt tilfelle er det min dårlige selvtillit som gjør at jeg er singel. Tør ikke møte menn i det hele tatt i en romantisk setting. Hva med deg? Hvorfor er du singel? Anonymkode: 4d1e6...0f6 Treffer ikke noen som passer, skal veldig mye til for at det klaffer begge veier… 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #39 Skrevet 3. august 2022 Fordi jeg har hatt mange forhold i årene, og er lei menn. Er i 40 årene og klarer meg fint. Anonymkode: 61d87...1bf 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #40 Skrevet 3. august 2022 Fordi jeg er alt for naturlig pen! Og har dater mange men klarte alldri!! å bestemme meg, for de bra mennene. Endte opp som alene mamma nå fordi jeg forlovet meg med en punk som var uansvarlig. Yepp. Orker ikke å leite er så lei menn.. Kanskje jeg skal prøve kvinner 🤷♀️ Anonymkode: e1ac2...409 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå