Gå til innhold

Hvorfor er du singel?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

fordi jeg er alt for stygg...         

Anonymkode: 73384...958

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kastet bort første 20 årene av livet mitt forran en TV/pc-skjerm. Har i ettertid innsett at jeg kan trives alene i eget selskap, men ensomheten gjør vondt. Bruker ikke "dating"-apper som Tinder, klarer ikke å ta bilder av meg selv/eller lage en bio uten å bli flau. Føles også ut som en veldig unaturlig måte å møte folk på.

Når jeg er ute på byen så kommer ofte folk bort til meg for å prate og danse. Har ikke hatt sex enda og er litt redd for når den tid kommer.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2022 den 15.11):

Jeg er singel fordi jeg foretrekker å møte mange forskjellige jenter fremfor bare en. Syntes det fungerer best sånn.

Anonymkode: 2fdec...9ab

AnonymBruker skrev (På 3.8.2022 den 15.01):

Jeg foretrekker å kunne ligge med ulike jenter når det passer meg. Og jeg setter pris på friheten det er å ikke ha en kjæreste jeg må ta hensyn til hele tiden og bruke masse tid på. Og jeg har råd til det, og kan bruke pengene mine på morsomme ting og opplevelser istedet for kjedelig par-ting.

Anonymkode: 889a4...5a6

Dere må være kjekke

Anonymkode: 8757e...ba5

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg vil være det. Sex hater jeg, og økonomisk kommer jeg nok best ut av det alene. Ser ingen grunn til å være i forhold da.

Anonymkode: 80dbc...dba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg har lyst. Slo opp med typen for åtte måneder siden, og jeg har det SÅ bra som singel. Jeg har penger nok til å klare meg selv og kunne gjøre akkurat det jeg har lyst til, jeg har massevis av venner å finne på ting med og masse hobbyer. Jeg elsker å flørte litt, men er ikke interessert i full-on forhold.

Anonymkode: 38bf6...59a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Blomsterbie
Skrevet

Fordi det virker for normalt å være et forhold og tanken på å være normal gjør meg ukomfortabel. Hvis det gir mening. Jeg har også oppvokst i et ganske konservativt kristent miljø og har liksom fått det inn med morsmelka at sex er etter ekteskapet og sånnt. Så som jomfru og aldri har vært i et forhold er jeg redd for å føle meg skitten eller uren hvis jeg inngår i et. Har aldri kysset en gutt en gang. 

AnonymBruker
Skrevet

Har falt får en som liker ei annen🤪 prøvd å flørte meg over det men funker ikke. Dårlig selvtillit også. Ting kommer seg nokk med tiden😊

Anonymkode: 415b3...684

AnonymBruker
Skrevet

En venninne spurte meg dette spørsmålet, for så å komme med to teorier: 

- Liten tiss

- At jeg fungerer dårlig sammen med norske damer

Den første teorien er i grunn litt merkelig, fordi den impliserer at mange damer ser penisen min for deretter å avvise meg; kondomstørrelsen er XL, så det er nok innafor.

Den andre teorien gir mer mening, ettersom jeg har vært i et internasjonalt miljø de siste 10 årene; utlendinger er generelt mer interessante fordi de er annerledes, og det hjelper på at dem spiser mindre drittmat. Derfor forblir jeg singel, siden det er begrenset med utlendinger der jeg bor.

Anonymkode: 1340f...cd9

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

- Liten tiss

Den første teorien er i grunn litt merkelig, fordi den impliserer at mange damer ser penisen min for deretter å avvise meg; kondomstørrelsen er XL, så det er nok innafor.

Den andre teorien gir mer mening, ettersom jeg har vært i et internasjonalt miljø de siste 10 årene; utlendinger er generelt mer interessante fordi de er annerledes, og det hjelper på at dem spiser mindre drittmat. Derfor forblir jeg singel, siden det er begrenset med utlendinger der jeg bor.

Begge deler er i ca. samme kategori. Har bekjente som er sånn. De er utadvendte og kjekke, drar damer på byen og på appene, men de blir alltid raskt avvist før det blir snakk om noe varig.

Anonymkode: 2be1e...07c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

- Liten tiss

Det høres ut som om du har laget deg en fin forklaring på hvorfor du er singel 😄

Anonymkode: d0fce...0c7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi mannfolk er treige. De kommer først frem til at de MÅ ha meg etter at jeg har gitt opp og gått videre.

Anonymkode: ad491...855

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke. I mine øyne er jeg et kupp! 

Hvertfall om det er tilbud.

Anonymkode: 62d40...1dc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eg er singel fordi kjærleiken er vanskeleg (for å sitere Næringsministeren vår, Vestre). Nok av flotte damer som eg kunne tenkt meg å vore med, men fyrst så må eg få merksemda til ei slik dame og få ho til å vere med meg. Det er ikkje lett.

Nok av merksemd frå andre damer i mellomtida så singellivet er heilt greit det, klagar ikkje.

Anonymkode: ed703...e0b

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det ble brudd i fjor, så har ikke orket å begi meg inn på noe nytt helt ennå. Vi får se utover året og neste år...

Anonymkode: 4c8f1...01f

Skrevet

Vært singel i et drøyt år, men savner noen å dele opplevelser med. Flyttet fra hjemsted for lenge siden og har ikke noe særlig med venner her jeg bor. Jeg orker ikke sjekkeapper, er sjeldent ute «på byen» og jobber i et mannsdominert yrke, så jeg treffer svært få potensielle partnere. Får satse på et «meet cute» på et uventet sted 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er singel fordi jeg har dårlig selvtillit, og de gangene noe har dukket opp så ødelegger jeg det med å prioritere egentid og hobby fremfor jentene. 

Har gitt opp på en måte de siste åra. Holder meg for meg selv med hobbyen min. 

Er nok best for alle slik.. 😅 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel fordi jeg ikke skjønte at jeg måtte finne meg en mann før jeg ble 35, hvis jeg ville ha en bra mann. 

Anonymkode: 4ec0a...a4a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel, delvis fordi jeg er aleine med barn(delt omsorg, jeg har mest) og fordi jeg har blitt så hinsides skremt av hvor bra en fyr kan virke i begynnelsen av ett forhold, til å bli ett helvette på slutten. Hadde ikke i min villeste fantasi forutsett at han kunne forandre seg så drastisk. Gå fra å være oppmerksom, ta kjærlig på deg, si masse komplimenter, til å se på veggen bak deg når du snakker, himling med øyner, drite i deg, og jeg var fortsatt den samme. Hjemmekjær dame, liker å lage mat, elsker natur og er kreativ for å nevne noe. Jeg er en flott dame på innsiden og utsiden(ikke for å skryte men har blitt fortalt av venner) men skal ikke være lett å finne en ny mann når jeg er introvert, og ja, til nå har jeg blitt valgt av de jeg har vært kjæreste med, jeg sliter vel med selvtilitten ja og trust issues. vanskelig alder å bli singel i 30 årene, livet til vennene mine går videre, de pusser opp, får nummer to, folk gifter seg. mens jeg står litt på stedet hvil, ikke god økonomi og leier. 

Anonymkode: c950f...583

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg ikke emosjonelt klar til å åpne meg for noen enda, må få litt mer stabil psyke før jeg takler en Berg og dal bane en kjærlighets relasjon kan være 😜

Anonymkode: ed59d...e83

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...