Gå til innhold

Hvorfor er du singel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne i midten av 30-årene, singel og har alltid vært singel. 

Jeg har dårlig selvtillit og synes ikke jeg er noe fin. Er heller ikke spesielt interessant. Så jeg tror ikke på at en mann kunne blitt forelsket i meg. Så i mitt tilfelle er det min dårlige selvtillit som gjør at jeg er singel. Tør ikke møte menn i det hele tatt i en romantisk setting.

Hva med deg? Hvorfor er du singel? 

Anonymkode: 4d1e6...0f6

• Liker 2
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker å kunne ligge med ulike jenter når det passer meg. Og jeg setter pris på friheten det er å ikke ha en kjæreste jeg må ta hensyn til hele tiden og bruke masse tid på. Og jeg har råd til det, og kan bruke pengene mine på morsomme ting og opplevelser istedet for kjedelig par-ting.

Anonymkode: 889a4...5a6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Må være fordi jeg er dårlig på å velge eller kun tiltrekker meg menn med diverse ting jeg ikke ønsker. Psykiske problemer, depresjon, økonomisk rot eller lignende. Jeg er populær, uten at jeg helt kan skjønne hvorfor. 

Har vanskelig for å finne en normal mann som får følelser for meg og det er gjensidig fra min side også.

Anonymkode: e7dcf...ae9

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

- Nå er jeg singel fordi han jeg var sammen med i fjor (slutt i desember) måtte prioritere sin mentale og fysiske helse og bli frisk. Han gikk i den berømte veggen og har noen mentale utfordringer som også krevde profesjonell hjelp. Han følte ikke han kunne være en god kjæresten for meg før han fikk ordnet opp i seg selv (som jeg er enig i).

- Møtte en ny i vår og ble nokså raskt sammen. I slutten av juli måtte vi avslutte da han ikke klarte å prioritere et forhold.

Så nå er det på an igjen med dating🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 2cec4...15c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel fordi jeg foretrekker å møte mange forskjellige jenter fremfor bare en. Syntes det fungerer best sånn.

Anonymkode: 2fdec...9ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg ikke har vært klar for å treffe noen etter et vondt brudd for drøyt to år siden. Begynner å bli klar nå, men ingen hast. Dater litt, men har ikke lyst til å binde meg ennå. 
jeg trodde jeg kom til å ende ensom og alene etter bruddet, selvtilliten har vært på bånn… det som har hjulpet meg mest er en fake-it-til-you-make-it holdning til hele datinga. Nei, jeg er ikke kjempespennende, jeg er egentlig ganske kjedelig uten de store interessene. Ikke har jeg bilde av meg selv i skogen eller på en topp. Men jeg prøver å være ekte. Jeg faker selvtilliten, men resten er meg. Og det funker! Så ts; prøv en gang! Bare drit i alt skulle, burde osv, gå ut og lev livet en gang og se hva som skjer 😊

Anonymkode: 44ad7...0ec

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Fordi jeg ikke ønsker en ny mann i mitt liv. Nyter en-somheten og slipper å irritere meg over snorking, sure sokker, uspiselig svigermor, gale ekser og ufordragelige snørrunger 💖

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Singel fordi jeg vil være det. Jeg kan gjøre alt jeg vil, når jeg vil, uten å ha et masete mannfolk på slep.

Anonymkode: 5ead3...6c3

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Istinde skrev (1 minutt siden):

Fordi jeg ikke ønsker en ny mann i mitt liv. Nyter en-somheten og slipper å irritere meg over snorking, sure sokker, uspiselig svigermor, gale ekser og ufordragelige snørrunger 💖

Samme her.

Anonymkode: a8750...737

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg er sær.

Anonymkode: 3399a...8b2

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg er kvinne i midten av 30-årene, singel og har alltid vært singel. 

Jeg har dårlig selvtillit og synes ikke jeg er noe fin. Er heller ikke spesielt interessant. Så jeg tror ikke på at en mann kunne blitt forelsket i meg. Så i mitt tilfelle er det min dårlige selvtillit som gjør at jeg er singel. Tør ikke møte menn i det hele tatt i en romantisk setting.

Hva med deg? Hvorfor er du singel? 

Anonymkode: 4d1e6...0f6

Jeg er singel fordi jeg har lagt merke til at de fleste bruker frihet på en negativ måte, tenke det verste, anta det verste. For meg er frihet en mulighet til å gjøre noe positivt. Med andre ord synes jeg folk blir i overkant negative hvis jeg ikke kontrollerer dem sosialt sett. Og jeg klarer ikke å respektere noen jeg må kontrollere for at den personen skal oppføre seg bra. I min verden kalles det for å ‘hjelpe’ folk, og jeg vil ikke være sammen med en jeg må ‘hjelpe’ for å være snill og grei mot meg. 😬

Best å være singel. 😊

Anonymkode: 0e191...f4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg ønsker det selv. Mulig jeg er farget av tidligere dårlige forhold, der det bare tilfører ekstra stress og mas. Syntes det er nydelig å bruke tida på ungene og meg selv. 

Anonymkode: d79a6...453

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg generelt ikke liker mennesker. Bråkete, masete, føler meg kvelt av å ha folk rundt meg, det holder i lange baner med folka på jobb. Elsker å komme hjem fra jobb til stillheten og friheten i mitt eget hjem. Elsker friheten til å gjøre akkurat det som passer for meg, disponere tiden min helt selv. Og jeg trives aller best alene. En kjæreste passer veldig dårlig for meg. Ikke skal jeg ha barn heller, så da ser jeg virkelig ingen grunn for meg å utsette meg selv for et forhold, og ikke minst, ikke utsette en mann for meg og mine særheter. 

Anonymkode: 1251f...e37

• Hjerte 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Gikk lenge uten å føle et behov for kjæreste etter et litt vondt brudd. Har datet litt da jeg har vært klar for det og hatt noen korte relasjoner/ forhold. Vært litt uheldig med de jeg har møtt også og blitt lett betatt også har det kanskje ikke strukket så langt..

men jeg trives veldig for meg selv og koser meg i eget selskap, noe jeg tror er viktig hvis man skal tåle å være singel. Har derfor ikke vært noen hast for meg å finne noen. Men når jeg første finner noen intressante går det litt på helsa løs egentlig 😕 begynner fort å overtenke og analysere. Så funnet ut det beste for meg er å prøve å godta situasjonen så godt det går, og helst ikke gå på dating apper. Jeg savner de tilfeldige møtene IRL med gjensidig interesse. Dating på nett blir bare slitsomt og kunstig. 

er egentlig fornøyd med tilværelsen selvom den biologiske klokka begynner å tikke mtp barn da jeg har blitt 37 år. Men aldri følt det store behovet for barn. Jeg får bare ta det som det kommer. Vanskelig idag og finne seg noen da de fleste helst vil ha i «pose og sekk» dvs, være knyttet til noen men samtidig være fri for å date. 

Anonymkode: c6c42...cee

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig få jeg føler en gjensidig match med. Er attraktiv, og har stadig beilere. Men jeg føler meg kvalt av så og si alle. Trenger mye space fra folk generelt, blir fort mentalt utslitt hvis noen krever noe av meg og min tid ofte. Har datet flere opp igjennom årene, og har vært i et par forhold. Ble ufattelig sliten av den forrige som hadde to barn, og som ville være sammen med meg hele tiden. Har innsett at jeg trives altfor godt alene, og skal virkelig være forelsket dersom jeg skal inn i noe forhold igjen. Har en god venn jeg ligger med fra tid til annen, som er som en søndagskjæreste. Ukomplisert, behagelig og deilig relasjon. 

Anonymkode: 7ca79...d35

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg ikke er forelska vel, og så må jo den jeg er forelska i være forelska i meg og. Jeg motsetter meg verken singellivet eller et forhold, men vil ikke være sammen med noen sånn halvveis. Alt eller intet. Og så orker jeg ikke dating, synes det er kjedelig og stressende og er glad i mitt eget selskap. Er sosial nok, så det får heller skje på gamlemåten.

Anonymkode: 82f55...8ab

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Ser litt rar ut og er ganske sjenert. Merker alderen er et lite hinder, da det er mye vanskeligere å treffe folk når man er 39 enn 29, og det hjelper heller ikke spesielt at jeg har flyttet til en mindre by. Er jo på Tinder og sånt, men det blir få matcher og færre møter.

Synes imidlertid ikke det er noe problem å innrømme at jeg vil ha en kjæreste. MGTOW og "kan spise cornflakes til middag" slår meg generelt som litt selvbedragersk.

Endret av Okapi
  • Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har færre å velge mellom pga litt ulike faktorer, og av de jeg møter på har det sjeldent vært gjensidig ønske om noe langvarig. Enten ønsker jeg mer og han ikke, eller omvendt. Ønsker heller ikke noe avstandsforhold, så funker dårlig når jeg skal flytte i løpet av neste året og ikke vet hvor. 

Anonymkode: d892d...793

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt fordi jeg ikke har tid, litt fordi jeg ikke er ute etter en ny "stefar" til barna, litt fordi jeg er skeptisk til nye forhold når de 2 andre gikk såpass skeis, litt fordi barna mine fortjener at deres mor har en stabil tilværelse rundt dem. 

Savner såklart å ha noen andre å dele gleder og bekymringer med, fine stunder og å ha noen der. Men det er svært lite aktuelt de neste 10-15 åra.. 

Anonymkode: 45cae...d1a

• Liker 4
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Bor på et veldig lite sted ute i distriktet. Helt ærlig kan jeg ikke se for meg noen som helst her som jeg vil date. Det er folk jeg har sett eller kjent hele livet.

Har prøvd Tinder for å sjekke ut nabobyen, men pendlingen blir en dealbreaker for meg.

Får dekket mine behov, slik at fast forhold ikke er noe must for meg. Ser for meg at jeg blir å date om jeg flytter et annet sted. 

Anonymkode: 39e38...9d0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...