Gå til innhold

Jeg har sviktet min stedatter totalt, angrer..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg vet jeg har gjort noe skikkelig dumt og angrer. 

Anonymkode: b4249...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke skriv sånt på nettet, stemødre får nok hat som det er. Trenger ikke fyre opp enda mer.

Anonymkode: adeee...bf4

Du tenker at folk ikke klarer å skille andre individuelle stemødre fra denne bunny boileren her? Lukket psykiatrisk neste på TS.

Anonymkode: 932c9...3ab

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maximusbercimus

Tror han bør komme seg langt vekk fra deg TS du som er problemet her og du trenger hjelp omgående fordi dette høres ut som sosiopatisk oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må oppsøke psykolog, TS. Først må du få hjelp individuelt, og så må hele familien gå i familieterapi. Hvis du ønsker å redde forholdet ditt må du først ha fokus på å rdde far-datter-forholdet, og første steg er å gå i terapi og jobbe med selvfølelsen din, tilknytningsstilen din og hvordan du takler følelsene dine. 

Anonymkode: ce302...f87

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil være uaktuelt at jeg innrømmer noe da jeg vil ikke miste alt, men skal jobbe for å rette opp. 

Anonymkode: b4249...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan gi deg et godt råd. 
Flytt ut og langt bort fra de. 
Du ødelegger jenta og faren. De fortjener bedre. 
Skaff deg en psykolog i tillegg og hold deg langt borte fra de. 
Er dette troll så er du syk som bare kommer på noe slikt 

Anonymkode: 583c4...5b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg kan gi deg et godt råd. 
Flytt ut og langt bort fra de. 
Du ødelegger jenta og faren. De fortjener bedre. 
Skaff deg en psykolog i tillegg og hold deg langt borte fra de. 
Er dette troll så er du syk som bare kommer på noe slikt 

Anonymkode: 583c4...5b3

Nei, det er helt uaktuelt å forlate det livet.  Jeg vil bare miste ansikt og fremstå som taper i min egen familie. 

Jeg viser nå omsorg til stedatter og håper mannen har lært at han ikke må sammenligne med meg datteren. Jeg har min egen plass. Jeg har også tenkt på noen strategier for å takle sjalusi. 

Må innrømme at jeg blir fortsatt sjalu nå som hun fortsetter å få oppmerksomhet. Jeg føler meg annenrangs. At jeg er her for henne,  og at jeg ikke har spesiell plass i huset.   Jeg akter likevel ikke å gi bort plassen min. 

Anonymkode: b4249...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.7.2022 den 0.05):

Vi fikk en lengre besøk av stedatter etter mange år.  Hun har hatt turbulent forhold med faren, misnøye, krangling og misforståelser. I følget mannen min skyldes det manipulering fra hennes mor. 

Hennes mor døde. Hun kom til oss for å bo her.  Problemet er at hun er veldig nydelig og oppegående. Mannen min skrøt mye av henne foran meg. Han begynte å sammenligne meg og henne, foran meg. 

Stedatteren skjønte at jeg blir sjalu, derfor rettet hun på faren og sa at hun vil like hvis han skryter av sin kone. 

Hun var så omsorgsfull mot meg men jeg taklet henne likevel ikke.  Jeg begynte faktisk å tenke hvordan jeg kan skape konflikt mellom far og datter. Det fikk jeg til. Mannen min ble sur av en kunstig misforståelse skapt av meg,  det utviklet seg veldig kraftig, og stedatteren fikk brystsmerter, ble kvalm og helt knust.  Nå har hun blitt helt stille og knust.  Mannen min er også veldig lei seg nå. Hun klarer ikke å snakke eller løfte armer. Legene sier det vil gå over. 

Jeg har også veldig dårlig samvittighet. Hun sier nå hun skal flytte til besteforeldre. 

Jeg vet samtidig at jeg ikke vil tåle at hun er penere enn meg og får mer oppmerksom.   

Jeg tenker noen ganger at jeg må bare la henne gå, samtidig vet jeg hun vil ha best sammen med sin far.  Men da kan det bli vanskelig for meg å takle det. 

Det er masse tanker.  Jeg skjønner ikke hva som er best. Jeg vil absolutt at dette forholdet med mannen min skal vare!!! Jeg har ingen andre steder å dra. 

Anonymkode: b4249...3d4

Snakker du til speilet hver morgen også, og får svar?

Du trenger hjelp, ts. Muligens en lengre tvangsinnleggelse også. For dette er moe av det sykeste jeg har lest på lang tid.

Anonymkode: 3b512...6f3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.8.2022 den 20.55):

Snakker du til speilet hver morgen også, og får svar?

Du trenger hjelp, ts. Muligens en lengre tvangsinnleggelse også. For dette er moe av det sykeste jeg har lest på lang tid.

Anonymkode: 3b512...6f3

Jeg har sjalusi komplekser men er ikke så syk at jeg må innlegges.  

Anonymkode: b4249...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har sjalusi komplekser men er ikke så syk at jeg må innlegges.  

Anonymkode: b4249...3d4

Det er mer enn komplekser når du som en voksen kvinne klarer å gjøre din stedatter så syk at hun ikke klarer å løfte armene. Du er veldig utrygg i deg selv som føler sjalusi 

Anonymkode: 583c4...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 31.7.2022 den 0.10):

Ikke skriv sånt på nettet, stemødre får nok hat som det er. Trenger ikke fyre opp enda mer.

Anonymkode: adeee...bf4

Så hva stebarn utsettes for er mindre viktig, og skal helst feies under teppet, for å forsøke å forskåne stemødres rykte? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 31.7.2022 den 0.05):

Vi fikk en lengre besøk av stedatter etter mange år.  Hun har hatt turbulent forhold med faren, misnøye, krangling og misforståelser. I følget mannen min skyldes det manipulering fra hennes mor. 

Hennes mor døde. Hun kom til oss for å bo her.  Problemet er at hun er veldig nydelig og oppegående. Mannen min skrøt mye av henne foran meg. Han begynte å sammenligne meg og henne, foran meg. 

Stedatteren skjønte at jeg blir sjalu, derfor rettet hun på faren og sa at hun vil like hvis han skryter av sin kone. 

Hun var så omsorgsfull mot meg men jeg taklet henne likevel ikke.  Jeg begynte faktisk å tenke hvordan jeg kan skape konflikt mellom far og datter. Det fikk jeg til. Mannen min ble sur av en kunstig misforståelse skapt av meg,  det utviklet seg veldig kraftig, og stedatteren fikk brystsmerter, ble kvalm og helt knust.  Nå har hun blitt helt stille og knust.  Mannen min er også veldig lei seg nå. Hun klarer ikke å snakke eller løfte armer. Legene sier det vil gå over. 

Jeg har også veldig dårlig samvittighet. Hun sier nå hun skal flytte til besteforeldre. 

Jeg vet samtidig at jeg ikke vil tåle at hun er penere enn meg og får mer oppmerksom.   

Jeg tenker noen ganger at jeg må bare la henne gå, samtidig vet jeg hun vil ha best sammen med sin far.  Men da kan det bli vanskelig for meg å takle det. 

Det er masse tanker.  Jeg skjønner ikke hva som er best. Jeg vil absolutt at dette forholdet med mannen min skal vare!!! Jeg har ingen andre steder å dra. 

Anonymkode: b4249...3d4

Mulig du er penere enn henne, men hun har definitivt ett mye bedre indre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.8.2022 den 20.48):

Nei, det er helt uaktuelt å forlate det livet.  Jeg vil bare miste ansikt og fremstå som taper i min egen familie. 

Jeg viser nå omsorg til stedatter og håper mannen har lært at han ikke må sammenligne med meg datteren. Jeg har min egen plass. Jeg har også tenkt på noen strategier for å takle sjalusi. 

Må innrømme at jeg blir fortsatt sjalu nå som hun fortsetter å få oppmerksomhet. Jeg føler meg annenrangs. At jeg er her for henne,  og at jeg ikke har spesiell plass i huset.   Jeg akter likevel ikke å gi bort plassen min. 

Anonymkode: b4249...3d4

Jeg tror ikke du er etnisk norsk. Du har noen holdninger her som jeg føler passer best i et miljø med undertrykte kvinner. 

Endret av eliseflisa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å bmi utrolig mange tråder du har laget om dette temaet. 

Anonymkode: ce764...dfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke til å fatte. Du driver med psykisk mishandling av din mann og hans datter, og du vil være der??
Jeg syns at han bør kaste deg ut, og at du opptrer utrolig barnslig. Som om du er en konkurrent til et barn.

Her skal du ta all skyld, legge deg langflat og beklage til dem begge to. Heretter har du plikt til å glede deg over alt som går bra i deres forhold, og om du er noe så sykt som sjalu på en foreldre-barn-relasjon, da søker du terapi. Dette må du ordne opp i deg selv, og aldri noen sinne ta ut på andre.

Jeg håper egentlig at han ser hvor ond og selvsentrert du er, og konsentrerer seg fullt om sin datter.
De har vel nok å bære etter dødsfallet om ikke du skal legge sten til byrden.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enhver person som går inn i ett forhold med en part som har barn og ikke forstår at barna alltid vil være prioritet nr1 er egoistiske,barnslige og selvsentrerte drittmennesker.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF leste jeg nettopp.

Anonymkode: cdba7...762

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...