Gå til innhold

Jeg har sviktet min stedatter totalt, angrer..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi fikk en lengre besøk av stedatter etter mange år.  Hun har hatt turbulent forhold med faren, misnøye, krangling og misforståelser. I følget mannen min skyldes det manipulering fra hennes mor. 

Hennes mor døde. Hun kom til oss for å bo her.  Problemet er at hun er veldig nydelig og oppegående. Mannen min skrøt mye av henne foran meg. Han begynte å sammenligne meg og henne, foran meg. 

Stedatteren skjønte at jeg blir sjalu, derfor rettet hun på faren og sa at hun vil like hvis han skryter av sin kone. 

Hun var så omsorgsfull mot meg men jeg taklet henne likevel ikke.  Jeg begynte faktisk å tenke hvordan jeg kan skape konflikt mellom far og datter. Det fikk jeg til. Mannen min ble sur av en kunstig misforståelse skapt av meg,  det utviklet seg veldig kraftig, og stedatteren fikk brystsmerter, ble kvalm og helt knust.  Nå har hun blitt helt stille og knust.  Mannen min er også veldig lei seg nå. Hun klarer ikke å snakke eller løfte armer. Legene sier det vil gå over. 

Jeg har også veldig dårlig samvittighet. Hun sier nå hun skal flytte til besteforeldre. 

Jeg vet samtidig at jeg ikke vil tåle at hun er penere enn meg og får mer oppmerksom.   

Jeg tenker noen ganger at jeg må bare la henne gå, samtidig vet jeg hun vil ha best sammen med sin far.  Men da kan det bli vanskelig for meg å takle det. 

Det er masse tanker.  Jeg skjønner ikke hva som er best. Jeg vil absolutt at dette forholdet med mannen min skal vare!!! Jeg har ingen andre steder å dra. 

Anonymkode: b4249...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det her må være tull…. 

Anonymkode: 12336...3fe

  • Liker 29
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren hennes er død. Faren er den eneste hun har. Eier du ikke skam?

Anonymkode: fed4c...a05

  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skriv sånt på nettet, stemødre får nok hat som det er. Trenger ikke fyre opp enda mer.

Anonymkode: adeee...bf4

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er sant, så håper jeg du blir forlatt, ensom og uten hjem snart 👍 bedrittent menneske du er TS. 

Hva faen har skjedd med deg siden du er helt idiot i topplokket?

Anonymkode: 1cf1a...81b

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en ting å gjøre. Vær ærlig og si at du fikserte hele krangelen, så får du heller krysse fingrene for at du ikke blir hjemløs 🖕

Makan så forbanna denne tråden gjorde meg. Stakkars far og datter.

Heks....

*logger ut og roer meg*

Anonymkode: 1cf1a...81b

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du sjalu på stedatteren din fordi hun er penere enn deg og faren gir henne oppmerksomhet? 

Tviler på at han har lyst til å ha sex med datteren sin, men om du er i tvil så er det ikke hun du skal være irritert på. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg vet samtidig at jeg ikke vil tåle at hun er penere enn meg og får mer oppmerksom.   

Jeg tenker noen ganger at jeg må bare la henne gå, samtidig vet jeg hun vil ha best sammen med sin far.  Men da kan det bli vanskelig for meg å takle det

Du må bare takle det, hun er et barn som har mistet moren sin,  du er voksen. End of story

Endret av Topsi
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig rart skrevet så jeg lurer på om det er tull? Og hvis det er sant så har jo du helt sinnssyke problemer

Anonymkode: b6aa8...318

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager. Hun er et barn som har opplevd noe av det verste et barn kan oppleve, å miste ens nærmeste omsorgsperson og forelder. Og du tenker bare på at du er sjalu? Hvor gammel er du?

  • Liker 5
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligner på eventyret Tornerose dette her.

Anonymkode: 2a230...d24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ligner på eventyret Tornerose dette her.

Anonymkode: 2a230...d24

Nei, det ligner på Snehvit

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så meget selvsentrert og forstyrret at du tenker på hvordan DU skal takle det. Du er voksen. Tenker du på hvordan hun skal takle det? Hun har mistet moren sin, stemoren er sjalu på henne og forsøkte å ødelegge relasjonen til faren. Hvordan tror du hun har det? Men du synes bare synd på deg selv. Blir skremt 

  • Liker 6
  • Hjerte 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det styggeste jeg har lest på lenge, usj! Håper du blir forlatt fort som fy

Anonymkode: bc914...a77

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg fortjener disse fordømmelser. 

Men jeg har hatt problemer med selvtillit, og kan innrømme at jeg ikke har taklet at ei "annen jente" får så mye oppmerksom fra mannen. 

Anonymkode: b4249...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet jeg fortjener disse fordømmelser. 

Men jeg har hatt problemer med selvtillit, og kan innrømme at jeg ikke har taklet at ei "annen jente" får så mye oppmerksom fra mannen. 

Anonymkode: b4249...3d4

Får du noe profesjonell hjelp for dette? For dette er meget unormalt 

  • Liker 4
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her må jo være troll… hvis ikke er det litt sykt. Sjalu på datteren fordi hun er penere enn deg og at faren hennes gir henne oppmerksomhet??

Anonymkode: a9585...929

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg vet jeg fortjener disse fordømmelser. 

Men jeg har hatt problemer med selvtillit, og kan innrømme at jeg ikke har taklet at ei "annen jente" får så mye oppmerksom fra mannen. 

Anonymkode: b4249...3d4

«En annen jente» DET ER DATTRA HANS????? SOM AKKURAT HAR MISTA MOREN SIN??? Halllo i luken ????? Du må søke hjelp fort som bare det!

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg. ja søk hjelp for trollet i hodet ditt. det ødelegger deg.

Anonymkode: 10ee9...c27

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...