Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Odasol skrev (7 minutter siden):

men som jeg hadde sagt så likte jeg festligheter og show, mens han vurderte kanskje barn og familie så han tenkte litt på det da… 

veit ikke hva han mener med alt dette jeg 

Det sier han kun for at han skal kunne holde deg varm og fortsette å bruke deg, og bruke det som en bullshit unnskyldning for hvorfor ikke ting kan utvikle seg mellom dere.

Jeg vet ikke jeg ts, vi har Prøvd å forklare deg fakta men du vil ikke ta det til deg, da skjønner jeg ikke helt hvorfor du oppretta tråden i det hele tatt.

Anonymkode: 37229...1a3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det sier han kun for at han skal kunne holde deg varm og fortsette å bruke deg, og bruke det som en bullshit unnskyldning for hvorfor ikke ting kan utvikle seg mellom dere.

Jeg vet ikke jeg ts, vi har Prøvd å forklare deg fakta men du vil ikke ta det til deg, da skjønner jeg ikke helt hvorfor du oppretta tråden i det hele tatt.

Anonymkode: 37229...1a3

.,

Endret av Odasol
Gjest Dustete
Skrevet

Du var dame nummer TO? bare en "på sia"? Så allt det om ikke kåt på sommer var bullshit fordi han har kjerring? 

Ikke for å være ufin men, må du ha det inn med teskje?

AnonymBruker
Skrevet
Dustete skrev (8 timer siden):

Du var dame nummer TO? bare en "på sia"? Så allt det om ikke kåt på sommer var bullshit fordi han har kjerring? 

Ikke for å være ufin men, må du ha det inn med teskje?

Hvis det er ei kjerring inn i bildet tar jaggu menn sjanser å bli tatt med noen de ikke er interessert i en gang. Høres ikke særlig smart ut

Anonymkode: 6b1b3...d44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...