AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #141 Skrevet 21. juli 2022 Odasol skrev (7 minutter siden): men som jeg hadde sagt så likte jeg festligheter og show, mens han vurderte kanskje barn og familie så han tenkte litt på det da… veit ikke hva han mener med alt dette jeg Det sier han kun for at han skal kunne holde deg varm og fortsette å bruke deg, og bruke det som en bullshit unnskyldning for hvorfor ikke ting kan utvikle seg mellom dere. Jeg vet ikke jeg ts, vi har Prøvd å forklare deg fakta men du vil ikke ta det til deg, da skjønner jeg ikke helt hvorfor du oppretta tråden i det hele tatt. Anonymkode: 37229...1a3 1
Odasol Skrevet 21. juli 2022 Forfatter #142 Skrevet 21. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det sier han kun for at han skal kunne holde deg varm og fortsette å bruke deg, og bruke det som en bullshit unnskyldning for hvorfor ikke ting kan utvikle seg mellom dere. Jeg vet ikke jeg ts, vi har Prøvd å forklare deg fakta men du vil ikke ta det til deg, da skjønner jeg ikke helt hvorfor du oppretta tråden i det hele tatt. Anonymkode: 37229...1a3 ., Endret 21. juli 2022 av Odasol
Gjest Dustete Skrevet 21. juli 2022 #143 Skrevet 21. juli 2022 Du var dame nummer TO? bare en "på sia"? Så allt det om ikke kåt på sommer var bullshit fordi han har kjerring? Ikke for å være ufin men, må du ha det inn med teskje?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #144 Skrevet 22. juli 2022 Dustete skrev (8 timer siden): Du var dame nummer TO? bare en "på sia"? Så allt det om ikke kåt på sommer var bullshit fordi han har kjerring? Ikke for å være ufin men, må du ha det inn med teskje? Hvis det er ei kjerring inn i bildet tar jaggu menn sjanser å bli tatt med noen de ikke er interessert i en gang. Høres ikke særlig smart ut Anonymkode: 6b1b3...d44
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå