AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #81 Skrevet 20. juli 2022 Odasol skrev (2 timer siden): Jeg merket at jeg likte haN å ville bli kjent med han etter 1 mnd, for 3 mnd siden. Å det informerte jeg han om at jeg da hadde slettet Tinder og spurte han om vi kunne se om det ble følelser. Sist gang jeg var hos han for 2 og halv uke siden, så kjørte jeg 3 t tur retur, betalte 160 kr i bompenger. Som jeg gjør hver gang jeg kjører til han. Og jeg sugde han, var hos han i 1 time da han skulle legge seg. Han tok ikke sånn voldsomt på meg. Og han ville jeg skulle handle for han når jeg skal til Sverige til uken. Så han vil jo fortsatt møte meg da Huff dette lover ikke bra. Sett ned foten da jente. Han liker oppmerksomheten, men ikke deg. Dump han ellers ender du opp med kjærlighetssorg. Anonymkode: 08205...525
Helene1982 Skrevet 20. juli 2022 #82 Skrevet 20. juli 2022 (endret) Odasol skrev (11 minutter siden): Nå fikk jeg natta meld av han. skjønner meg ikke på han Jeg ville svart: natta. Og en evt handleliste på hva du ønsker deg fra tax free. Endret 20. juli 2022 av Helene1982 3
Gjest Dustete Skrevet 20. juli 2022 #83 Skrevet 20. juli 2022 (endret) . Endret 6. august 2022 av Dustete
Catskan Skrevet 21. juli 2022 #84 Skrevet 21. juli 2022 Det er tydelig at du har blitt hekta på han, jeg har vært gjennom det selv så kjenner meg igjen i det du skriver. Alle som gir deg råd her inne ser det samme, men det hjelper ikke hva vi sier. Du må nok komme til konklusjonen gjennom å erfare det på den harde måten. Det er sånn man lærer i livet. Jeg kan anbefale deg å se filmen: He’s just not that into you. Filmen tar opp dette tema her. For en feil person så vil du aldri være bra nok, uansett hvor perfekt du er. For den riktige personen vil du være perfekt/bra nok uansett hvor mange feil du har. Gutter er egentlig ikke så kompliserte, hvis du er i tvil om han vil noe mer så vil han mest sannsynlig ikke noe mer. Hadde han villet så ville du sett det. Da hadde du ikke vært i tvil og skrevet her. Det er faktisk så enkelt. Det betyr ikke at det er noe galt med deg, du er bare ikke riktig for han. Han liker deg nok, men ikke nok til å bli sammen med deg. Det er faktisk ingenting du kan gjøre for at han skal få følelser for deg. Det er ikke noe man velger selv. Hvis han virkelig var interessert i deg så hadde han ikke klart tanken på at du hadde sex med andre. Jeg datet selv en fyr veldig lenge som jeg ikke hadde følelser for. Gjorde meg ingenting at han datet andre og lå med andre. Kunne ikke brydd meg mindre. Jeg likte han, vi hadde det hyggelig sammen, men jeg fikk aldri følelser for han. Da jeg begynte å date kjæresten min derimot så klarte jeg ikke en gang tanken på at han kunne date andre enn meg. Hvorfor? Fordi jeg hadde følelser. Det endrer alt. Det som er kjipt er at du kaster bort tid på en som ikke vil det samme som deg. Du har vært tydelig med både ord og handling på hva du føler for han. Han utnytter det, og kommer ikke til å avslutte det her, ikke før du gjør det selv. For han er det beleilig å ha deg i livet. Du gjør jo alt for han. Jeg håper at en dag så føler du deg sterk nok til å legge den relasjonen bak deg. Du fortjener å møte en som vil det samme som deg. Tro meg, det er den beste følelsen å elske noen og bli elsket tilbake. Gjensidighet må være tilstede. Det hjelper ikke hva du føler for han hvis ikke det er gjensidig. Igjen, se filmen i dag!! Sender deg en god klem ❤️ 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #85 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Denne tråden bare illustrer hvorfor mange ikke burde ha pulevenn🙄 Anonymkode: e1c03...ce3 De fleste av oss som havner i denne knipa har vel tenkt at når andre takler det så takler vi også det. Samtidig så vil ikke noen ha forhold men så når de får en pulevenn de liker på alle måter så forandrer en jo naturlig nok mening. Men da er selvsagt ikke begge på samme sted. Da menn enklere kan ha sex med noen uten å få følelser. Damer knytter seg egentlig enklere til menn de har sex med men alle som ikke har hatt en pulevenn og som tenker på det vil jo selvsagt tenke det skjer ikke meg.... men det er en erfaring rikere når man har prøvd det og vet hva man bør unngå neste gang. Heller uten sex enn å gå med hjertesorg i måneder og år for at man er bare ett menneske med følelser. Men ja enig der at damer bør tenke seg godt om før en går inn i noe pulevenn opplegg. Det er ikke for alle. Vil påstå ytterst få. Anonymkode: 6b1b3...d44 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #86 Skrevet 21. juli 2022 Odasol skrev (11 timer siden): Uff. Hva bør jeg gjøre nå? Bare bli stille? Hvorfor sender han snap hver dag da? Vil jeg skal handle for han i Sverige for 3 gang ? Sier at høst/vinter er bedre for han sin del Tror du gjør lurest i å ikke foreta deg noe. Ikke ta kontakt ingenting. Han kan handle selv i sverige eller bli med deg dit. Det hadde vært mer generøst. Anonymkode: 6b1b3...d44
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #87 Skrevet 21. juli 2022 Odasol skrev (11 timer siden): Dette er så vondt. Hva bør jeg gjøre ? Jeg skulle jo ønske han ga meg deg interessen han ga meg før. Men han sier jo at vi skal møtes etter uke 31 og at høsten og vinteren er bedre for han. Men jeg reagerer jo på at han ikke har 1-3 t å avse denne uken han er hjemme, selvom han har mye å gjøre. Men så er det, det at han ikke er så kåt da. Men hadde han vært keen på å møte meg så hadde han vel satt av tid til en film denne uka før han drink uke 30 og jeg dro i uke 31. Svaret er vel at han ikke er keen. Forrige fredag sendte han snap at han var kåt men at han skulle legge seg snart. Litt dårlig gjort på en måte. Slik var min og..kunne sende perverse meldinger ut av det blå midt på natta..men å møtes skulle han ikke.. du blir utnyttet. Man har følelser og det er skit vanskelig å si nei til dem. Vet alt om det. De er som noen sier her..safer i alle bauer og kanter så du kan aldri ta dem på noe. Men at du kjørte 3 timer for en blowjob.. gud bedre.. den var drøy da.. har opplevd mannfolk som har kjørt 5 timer for å få tømt seg så det går vel an tenker jeg. Men nei jeg har lært av alle mine dårlige erfaringer på dating fronten etter 4-5 år.. og noe pulevenn og ons og alt det der er er forbudt for min del. Enten er jeg uten sex eller så vil jeg ha noe ekslusivt. Anonymkode: 6b1b3...d44 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #88 Skrevet 21. juli 2022 MizzVic skrev (11 timer siden): Han syns det er greit at du er hos han EN time når du har kjørt langt. Han kunne møtes til HØSTEN. Han sa du kunne ligge med andre.... Han sier du ikke er typen han er ute etter. Det er INGENTING her som antyder at han liker deg LITT engang. En som vil bli kjæreste med deg oppfører seg ikke slik. De vil sørge for at du ikke ligger med andre helt klart og opprettholde kontakten hele tiden. Anonymkode: 6b1b3...d44
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #89 Skrevet 21. juli 2022 Odasol skrev (11 timer siden): Jeg savner jo han nå etter å ikke sett han på nesten 3 uker. Før så vi hverandre hver uke nesten og få ganger 2 ganger i uken. Jeg har alltid kjørt til han. Jeg har invitert han med på konsert, påskefest med venner ig hyttetur/hotelltur men ingen av gangene har han kunnet. Jeg skrev til han for litt siden at jeg følte han avviste meg. Nei set gjorde han ikke, han ville fortsatt være med meg. Men han var sliten, mye å gjøre, lite kåt på sommeren. Og jeg sa ifra at han fikk si ifra når han ville møtes, finne på noe fordi jeg ville ikke møtes. Ja det skulle han gjøre. Magefølsen min sier litt av hvert, at han er usikker, at han holder meg på gress, at han ikke er interessert, at han tar avstand fordi han skjønner at jeg føler noe.. jeg veit ikke.. i starten var jeg ikke i tvil på at han var interessert. Nå er jeg i tvil. Kjenner igjen den og..jeg og inviterte min fwb med på alt mulig men fikk bestandig avslag..eller han sa ja først og så avlyste samme dag eller 5 minutter etter man skulle møtes... de er null interessert..kutt han ut for din egen del..drit i han.. karma is a bitch og tror på at slike som behandler andre folk på denne måten får tilbake. Han min mista fører kortet i 7 mnd og 12000 kr i bot ha ha ha.. til pass for drittsekken. Anonymkode: 6b1b3...d44
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #90 Skrevet 21. juli 2022 Odasol skrev (11 timer siden): Kan jo hende han får følelser etterhvert ? Hvis jeg venter til etter uke 31 når han kan oftere igjen. Kanskje han føler jeg Jar blitt intens å han trenger avstand ? Eller at han prøver å gjøre sånn at mine følelser tar avstand ? Eller om han sjekker ut Om jeg er orntelig dame å ikke ligger med andre før vi møtes og laster ned Tinder? At han tester meg? Det trodde jeg også med min fwb..bare jeg holder ut lenge nok så får de følelser.. det pågikk i 4 år her og aldri fikk han mer følelser for din del drit i han..skal han ha brusen sin så får han komme å hente den.. er du som gir og gir og gir..og du får ingenting tilbake..hvorfor har han aldri kjørt til deg lissom? Anonymkode: 6b1b3...d44 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #91 Skrevet 21. juli 2022 Odasol skrev (10 timer siden): Eller møter han meg ikke fordi han ikke er kåt i varmen og fordi han har mye å gjøre som han sier ? eller er det faktisk sant, han er ikke interessert Herregud jente ta deg sammen å si noe slikt til noen som ville ha meg som kjæreste at jeg ikke kan møte deg fordi jeg ikke er kåt nok??? Hva tror du det betyr??? At har han ikke lyst på sex så er du uinteressant å møte. En som er interessert i deg som kjæreste vil like å være sammen med deg uten sex. Sex er ikke det store poenget når man hvis det er kjæreste man vil bli. Anonymkode: 6b1b3...d44 2
Odasol Skrevet 21. juli 2022 Forfatter #92 Skrevet 21. juli 2022 (endret) Helene1982 skrev (22 timer siden): Jeg ville svart: natta. Og en evt handleliste på hva du .. Endret 21. juli 2022 av Odasol
Odasol Skrevet 21. juli 2022 Forfatter #93 Skrevet 21. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det trodde jeg også med min fwb..bare jeg holder ut lenge nok så får de følelser.. det pågikk i 4 år her og aldri fikk han mer følelser for din del drit i han..skal han ha brusen sin så får han komme å hente den.. er du som gir og gir og gir..og du får ingenting tilbake..hvorfor har han aldri kjørt til deg lissom? Anonymkode: 6b1b3...d44 .. Endret 21. juli 2022 av Odasol
Odasol Skrevet 21. juli 2022 Forfatter #94 Skrevet 21. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kjenner igjen den og..jeg og inviterte min fwb med på alt mulig men fikk bestandig avslag..eller han sa ja først og så avlyste samme dag eller 5 minutter etter man skulle møtes... de er null interessert..kutt han ut for din egen del..drit i han.. karma is a bitch og tror på at slike som behandler andre folk på denne måten får tilbake. Han min mista fører kortet i 7 mnd og 12000 kr i bot ha ha ha.. til pass for drittsekken. Anonymkode: 6b1b3.…. Endret 21. juli 2022 av Odasol
Odasol Skrevet 21. juli 2022 Forfatter #95 Skrevet 21. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): En som vil bli kjæreste med deg oppfører seg ikke slik. De vil sørge for at du ikke ligger med andre helt klart og opprettholde kontakten hele tiden. Anonymkode: 6b1b3...d44 … Endret 21. juli 2022 av Odasol
Odasol Skrevet 21. juli 2022 Forfatter #96 Skrevet 21. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tror du gjør lurest i å ikke foreta deg noe. Ikke ta Endret 21. juli 2022 av Odasol
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #97 Skrevet 21. juli 2022 Men dette må være trolling??? Du ønsket et sexforhold, og det er det han tilbyr. Ikke noe mer. Han er ikke interessert k deg, blir jo stadig MINDRE interessert! Du skjønner vel at han forteller deg dette på en «høflig måte». Må han si det rett ut? Jeg tror ikke det går an å være så dum egentlig, men… Ha litt selvrespekt. Drikk brusen sjøl. Anonymkode: 9112d...44a 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #98 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men dette må være trolling??? Du ønsket et sexforhold, og det er det han tilbyr. Ikke noe mer. Han er ikke interessert k deg, blir jo stadig MINDRE interessert! Du skjønner vel at han forteller deg dette på en «høflig måte». Må han si det rett ut? Jeg tror ikke det går an å være så dum egentlig, men… Ha litt selvrespekt. Drikk brusen sjøl. Anonymkode: 9112d...44a Klart det er trolling. Nå må folk slutte å mate. Anonymkode: 85215...f67
herzeleid Skrevet 21. juli 2022 #99 Skrevet 21. juli 2022 Jeg tror det er veldig mye vanskeligere for kvinner å gå fra "pulevenn" til noe seriøst enn det er for menn. Noen er inne på at kvinner har vanskeligere for å skille sex og følelser, men jeg tror to andre ting spiller like mye inn: 1. Menns krav til en "pulevenn" er nok mye lenger unna kravene til en kjæreste enn det kvinners krav til en slik relasjon er. Dermed vil nok menn oftere ha slike relasjoner til kvinner de ikke under noen omstendigheter ville vurdert forhold med, og som de kanskje til og med ville skammet seg over, mens det sjeldnere er tilfelle for kvinner. Sannsynligheten for å "utvikle følelser" blir nok deretter. 2. På samme måte som kvinner ganske tidlig kan sortere menn som interessante eller uinteressante for noe mer enn vennskap (evt. "friendzone") gjør nok menn det samme når det gjelder seriøse relasjoner (evt. "fuckfriendzone"). I tillegg til poenget over medfører det nok ofte at så fort en er sortert som "en sånn jente" er det vanskelig å kvalifisere til noe mer. Å tidlig innlede en ren seksuell relasjon eller si åpent at en kun er ute etter sex kan nok bidra sterkt til at en sorteres ut som en "sånn jente", en som kun er for uforpliktende moro og ikke noe seriøst. Sier ikke at dette nødvendigvis er tilfelle her, men dette er nok viktige faktorer når en stadig hører om kvinner som innleder rene seksuelle relasjoner og så sliter med at følelsene hun utvikler ikke blir gjengjeldt. 1
Odasol Skrevet 21. juli 2022 Forfatter #100 Skrevet 21. juli 2022 (endret) Catskan skrev (13 timer siden): Det er tydelig at du har blitt hekta på han, jeg har vært gjennom det selv så kjenner meg igjen i det du skriver. Alle som gir deg råd her inne ser det samme, men det hjelper ikke hva vi sier. Du må nok komme til konklusjonen gjennom å erfare det på den harde måten. Det er sånn man lærer i livet. Jeg kan anbefale deg å se filmen: He’s just not that into you. Filmen tar opp dette tema her. For en feil person så vil du aldri være bra nok, uansett hvor perfekt du er. For den riktige personen vil du være perfekt/bra nok uansett hvor mange feil du har. Gutter er egentlig ikke så kompliserte, hvis du er i tvil om han vil noe mer så vil han mest sannsynlig ikke noe mer. Hadde han villet så ville du sett det. Da hadde du ikke vært i tvil og skrevet her. Det er faktisk så enkelt. Det betyr ikke at det er noe galt med deg, du er bare ikke riktig for han. Han liker deg nok, men ikke nok til å bli sammen med deg. Det er faktisk ingenting du kan gjøre for at han skal få følelser for deg. Det er ikke noe man velger selv. Hvis han virkelig var interessert i deg så hadde han ikke klart tanken på at du hadde sex med andre. Jeg datet selv en fyr veldig lenge som jeg ikke hadde følelser for. Gjorde meg ingenting at han datet andre og lå med andre. Kunne ikke brydd meg mindre. Jeg likte han, vi hadde det hyggelig sammen, men jeg fikk aldri følelser for han. Da jeg begynte å date kjæresten min derimot så klarte jeg ikke en gang tanken på at han kunne date andre enn meg. Hvorfor? Fordi jeg hadde følelser. Det endrer alt. Det som er kjipt er at du kaster bort tid på en som ikke vil det samme som deg. Du har vært tydelig med både ord og handling på hva du føler for han. Han utnytter det, og kommer ikke til å avslutte det her, ikke før du gjør det selv. For han er det beleilig å ha deg i livet. Du gjør jo alt for han. Jeg håper at en dag så føler du deg sterk nok til å legge den relasjonen bak deg. Du fortjener å møte en som vil det samme som deg. Tro meg, det er den beste følelsen å elske noen og bli elsket tilbake. Gjensidighet må være tilstede. Det hjelper ikke hva du føler for han hvis ikke det er gjensidig. Igjen, se filmen i dag!! Sender deg en god klem ❤️ … Endret 21. juli 2022 av Odasol
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå