AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #61 Skrevet 20. juli 2022 Odasol skrev (1 time siden): Jeg merket at jeg likte haN å ville bli kjent med han etter 1 mnd, for 3 mnd siden. Å det informerte jeg han om at jeg da hadde slettet Tinder og spurte han om vi kunne se om det ble følelser. Sist gang jeg var hos han for 2 og halv uke siden, så kjørte jeg 3 t tur retur, betalte 160 kr i bompenger. Som jeg gjør hver gang jeg kjører til han. Og jeg sugde han, var hos han i 1 time da han skulle legge seg. Han tok ikke sånn voldsomt på meg. Og han ville jeg skulle handle for han når jeg skal til Sverige til uken. Så han vil jo fortsatt møte meg da Fikk du ikke sove over engang? Anonymkode: 1c01e...9fd 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #62 Skrevet 20. juli 2022 Han skriver også at han ikke er så kåt i varmen, og da trenger han ikke treffe deg. At du ikke forstår at han bare er ute etter sex, er helt uforståelig. Man kan ikke tvinge frem romantiske følelser i en fyr. Anonymkode: 61cf9...a0b 3
Helene1982 Skrevet 20. juli 2022 #63 Skrevet 20. juli 2022 Odasol skrev (11 minutter siden): Jeg blir så kvalm fordi jeg er så lei meg. Skal jeg bare bli stille ? Men må jo få møtt han igjen, da jeg har handlet med ting for han. Hvis han er hypp på tingene sine, kommer han til deg … Sorry at dette er vondt å høre, men ikke bruk tiden din på noen som ikke er bra for deg. Hvis han innser at han har tabbet seg ut, kommer han til deg, hvis ikke unngikk du å bruke for mye tid på en fyr som ikke er verdt tiden din. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #64 Skrevet 20. juli 2022 Men hvorfor har du ikke hatt kjæreste før TS? Denne mannen sier han vil ha barn og normalt familieliv. Er det det du vil ha med han også? Og bo der han bor? Ser du en fremtid med denne mannen? Samboer og barn? Anonymkode: 61cf9...a0b
Odasol Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #65 Skrevet 20. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (23 timer siden): Han skriver også at han ikke er så kåt i varmen, og da trenger han ikke treffe deg. At du ikke forstår at han bare er ute etter sex, er helt uforståelig. Man kan ikke tvinge frem romantiske følelser i en fyr. Anonymkode: 61cf9...a0b… Endret 21. juli 2022 av Odasol
Odasol Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #66 Skrevet 20. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (23 timer siden): Men hvorfor har du ikke hatt kjæreste før TS? Denne mannen sier han vil ha barn og normalt familieliv. Er det det du vil ha med han også? Og bo der han bor? Ser du en fremtid med denne mannen? Samboer og barn? Anonymkode: 61cf9...a0b … Endret 21. juli 2022 av Odasol
Odasol Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #67 Skrevet 20. juli 2022 (endret) … Endret 21. juli 2022 av Odasol
Odasol Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #68 Skrevet 20. juli 2022 (endret) … Endret 21. juli 2022 av Odasol
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #69 Skrevet 20. juli 2022 Odasol skrev (Akkurat nå): Skal jeg droppe han nå? Eller se hvordan det blir etter uke 31. hvor giret han er, hvordan han er når vi møtes da. Hvis han plutselig får lyst og tid til å møtes denne uken, betyr det da at han er litt keen ? Dere har kjent hverandre såpass lenge, at dette burde du visst. Det ryddigste er å si til han at du har falt for han, og om han ser deg som kjæresteemme. De fleste hadde dog gått videre på flekken idet en mann sa de kunne ligge med noen andre. Det er jo en ganske tydelig form for dumping. Anonymkode: 61cf9...a0b
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #70 Skrevet 20. juli 2022 Hadde han vært interessert så hadde han tatt seg tid til å møte deg før han dro på ferie nå. Hvis du liker noen og du vet at dere ikke får sett hverandre på lenge så klarer du å skvise inn ett møte uansett hvor travel man er. synes også det er ett ganske klart tegn på at han ikke er interessert når han ikke vil sove med deg mer. Anonymkode: 37229...1a3 2
Odasol Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #71 Skrevet 20. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (23 timer siden): Dere har kjent hverandre såpass lenge, at dette burde du visst. Det ryddigste er å si til han at du har falt for han, og om han ser deg som kjæresteemme. De fleste hadde dog gått videre på flekken idet en mann sa de kunne ligge med noen andre. Det er jo en ganske tydelig form for dumping. Anonymkode: 61cf9...a0b … Endret 21. juli 2022 av Odasol
Odasol Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #72 Skrevet 20. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hadde han vært interessert så hadde han tatt seg tid til å møte deg før han dro på ferie nå. Hvis du liker noen og du vet at dere ikke får sett hverandre på lenge så klarer du å skvise inn ett møte uansett hvor travel man er. synes også det er ett ganske klart tegn på at han ikke er interessert når han ikke vil sove med deg mer. Anonymkode: 37229.….. Endret 21. juli 2022 av Odasol
Odasol Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #73 Skrevet 20. juli 2022 (endret) …00 Endret 21. juli 2022 av Odasol
Odasol Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #74 Skrevet 20. juli 2022 (endret) Helene1982 skrev (23 timer siden): .. Endret 21. juli 2022 av Odasol
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #75 Skrevet 20. juli 2022 Odasol skrev (4 minutter siden): Hvorfor sier han dette da? at han likte meg godt , at Han syntes vi hadde det fint men at han vurderte kanskje barn og familie så han tenkte litt på det. Og ganske nylig skrev han til meg at han fortsatt ville være med meg og at han ikke avviste meg . Han sa at han hadde så dårlig sove hjerte fortiden derfor kunne jeg ikke sove over. Fordi han da kan fortsette å bruke deg. For du er jo grei å ha når du godtar å reise så langt bare for å gi han bj, handler til han i sverige osv. du krever jo tydeligvis ikke noe av han i retur, så selvfølgelig er du grei å ha for han. Anonymkode: 37229...1a3 5
Odasol Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #76 Skrevet 20. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (22 timer siden): Fordi han da kan fortsette å bruke deg. For du er jo grei å ha når du godtar å reise så langt bare for å gi han bj, handler til han i sverige osv. du krever jo tydeligvis ikke noe av han i retur, så selvfølgelig er du grei å ha for han. Anonymkode: 37229...1a3 J Endret 21. juli 2022 av Odasol
Helene1982 Skrevet 20. juli 2022 #77 Skrevet 20. juli 2022 Odasol skrev (9 minutter siden): Skal jeg bare slutte å gi lyd fra meg da? Jepp. Eller enda værre ta i bruk 👍 og "ok"
Odasol Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #78 Skrevet 20. juli 2022 (endret) Helene1982 skrev (22 timer siden): Jepp. Eller enda værre ta i bruk 👍 og "ok" … Endret 21. juli 2022 av Odasol
Odasol Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #79 Skrevet 20. juli 2022 (endret) …. Endret 21. juli 2022 av Odasol
Helene1982 Skrevet 20. juli 2022 #80 Skrevet 20. juli 2022 Odasol skrev (1 minutt siden): Og hvis han reagerer eller lurer. Hva skal jeg si da? Kan den måten å svare på teste ut interessen hans litt å? At jeg markerer at hvis han vil ha meg så får han vise det? jeg viser jo interesse hele tiden nå på hans sine snapper. Og han gjør det på noen av mine. Men jeg viser mest på hans Jeg er ikke så fan av "testing". Jeg liker at folk er tydlige og ærlige. Sånn er ikke alltid virkeligheten, og selv om det ikke er en test, tror jeg han trenger en mulighet til å kjenne etter hva du betyr for ham, og du trenger å finne ut hvorfor du tar til takke med så lite. Kanskje du ikke er så hypp du heller, men vil "vinne". Kanskje han er usikker på seg selv og forpliktelse, men innser at du er det beste som har skjedd han. Du må gi han mulighet til å finne ut av hva han vil, samtidig som du må jobbe med deg selv. Ikke kjør 3 timer for å gi noen en BJ igjen, om det ikke er din og mannen din sin 50-års bryllupsdag. Ikke si at du kun er ute etter sex, om du endrer mening etter en måned. Finn ut hva du ønsker og trenger i en mann – det er lov å endre mening, men ikke vær en som blir tatt for gitt. Du fortjener bedre ❤️ 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå