Odasol Skrevet 21. juli 2022 Forfatter #101 Skrevet 21. juli 2022 (endret) Odasol skrev (12 timer siden): Tusen takk ❤️ Det var godt .. Endret 21. juli 2022 av Odasol
Odasol Skrevet 21. juli 2022 Forfatter #102 Skrevet 21. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (22 timer siden): Huff dette lover ikke bra. Sett ned foten da jente. Han liker oppmerksomheten, men ikke deg. Dump han ellers ender du opp med kjærlighetssorg. Anonymkode: 08205...525 .. Endret 21. juli 2022 av Odasol
Odasol Skrevet 21. juli 2022 Forfatter #103 Skrevet 21. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Men dette må være trolling??? Du ønsket et sexforhold, og det er det han tilbyr. Ikke noe mer. Han er ikke interessert k deg, blir jo stadig MINDRE interessert! Du skjønner vel at han forteller deg dette på en «høflig måte». Må han si det rett ut? Jeg tror ikke det går an å være så dum egentlig, men… Ha litt selvrespekt. Drikk brusen sjøl. Anonymkode: 9112d...44a .. Endret 21. juli 2022 av Odasol
Odasol Skrevet 21. juli 2022 Forfatter #104 Skrevet 21. juli 2022 herzeleid skrev (1 time siden): Jeg tror det er veldig mye vanskeligere for kvinner å gå fra "pulevenn" til noe seriøst enn det er for menn. Noen er inne på at kvinner har vanskeligere for å skille sex og følelser, men jeg tror to andre ting spiller like mye inn: 1. Menns krav til en "pulevenn" er nok mye lenger unna kravene til en kjæreste enn det kvinners krav til en slik relasjon er. Dermed vil nok menn oftere ha slike relasjoner til kvinner de ikke under noen omstendigheter ville vurdert forhold med, og som de kanskje til og med ville skammet seg over, mens det sjeldnere er tilfelle for kvinner. Sannsynligheten for å "utvikle følelser" blir nok deretter. 2. På samme måte som kvinner ganske tidlig kan sortere menn som interessante eller uinteressante for noe mer enn vennskap (evt. "friendzone") gjør nok menn det samme når det gjelder seriøse relasjoner (evt. "fuckfriendzone"). I tillegg til poenget over medfører det nok ofte at så fort en er sortert som "en sånn jente" er det vanskelig å kvalifisere til noe mer. Å tidlig innlede en ren seksuell relasjon eller si åpent at en kun er ute etter sex kan nok bidra sterkt til at en sorteres ut som en "sånn jente", en som kun er for uforpliktende moro og ikke noe seriøst. Sier ikke at dette nødvendigvis er tilfelle her, men dette er nok viktige faktorer når en stadig hører om kvinner som innleder rene seksuelle relasjoner og så sliter med at følelsene hun utvikler ikke blir gjengjeldt. Du har nok ett poeng i mange tilfeller. Men hva gjør jeg videre ?
Odasol Skrevet 21. juli 2022 Forfatter #105 Skrevet 21. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Men dette må være trolling??? Du ønsket et sexforhold, og det er det han tilbyr. Ikke noe mer. Han er ikke interessert k deg, blir jo stadig MINDRE interessert! Du skjønner vel at han forteller deg dette på en «høflig måte». Må han si det rett ut? Jeg tror ikke det går an å være så dum egentlig, men… Ha litt selvrespekt. Drikk brusen sjøl. Anonymkode: 9112d...44a .. Endret 21. juli 2022 av Odasol
Odasol Skrevet 21. juli 2022 Forfatter #106 Skrevet 21. juli 2022 (endret) Odasol skrev (10 timer siden): I dette tilfellet så blir jeg nok dum. Fordi jeg holder fast på det andre han har sagt, at han liker meg godt, syntes vi har det fint sammen og at han fortsatt vil være med meg. Og da tenker jeg at han kanskje er litt interessert ? Hva bør jeg gjøre videre ? .. Endret 21. juli 2022 av Odasol
Odasol Skrevet 21. juli 2022 Forfatter #107 Skrevet 21. juli 2022 (endret) Dustete skrev (22 timer siden): Jeg har vært der du er med ei i fjor sommer. Jeg ble siiiiiiiiiiiiinsykt betatt men hun ville bare ha noe som var hakket mer fyllende enn en dildo og uten drama. Man sjekker hele tiden om den andre har lest meldingen, man går å venter i daaaager på svar, og kalde skuldre dagen etter oftest. Du fortjener så mye mer enn det rasshølet der som (virker det som) faktisk i tillegg til å holde deg varm bare vil ha deg TILGJENGELIG. … Endret 21. juli 2022 av Odasol
Odasol Skrevet 21. juli 2022 Forfatter #108 Skrevet 21. juli 2022 (endret) … Endret 21. juli 2022 av Odasol
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #109 Skrevet 21. juli 2022 Anbefaler deg å lese hva alle har svart i tråden en gang til..ser ikke ut som du har skjønt noe av hva vi alle har skrevet til deg. Anonymkode: 6b1b3...d44 1 2
Odasol Skrevet 21. juli 2022 Forfatter #110 Skrevet 21. juli 2022 (endret) ,., Endret 21. juli 2022 av Odasol
Catskan Skrevet 21. juli 2022 #111 Skrevet 21. juli 2022 Test det ut, så får du svar. Spør han om han er interessert i noe mer enn bare å være pulevenn. Ikke noe vits å spille spill, analysere hvert eneste ord han sier, eller ikke sier. Spør han. Vær ærlig på hva du vil med han. Du henger deg opp i at han har sagt at han liker deg. Selvfølgelig liker han deg, ellers hadde han ikke giddet å møte deg. Men det betyr ikke at han vil noe mer. Jeg datet en fyr i mange måneder uten at jeg hadde følelser for han. Jeg likte han også, alt var egentlig veldig bra bortsett fra at jeg aldri fikk følelser for han. Vær ærlig med han. Forhåpentligvis så vil han være ærlig med deg hvis du konfronterer han med hva DU vil.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #112 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hehe brukeren ble opprettet for 2 timer siden 😅 At folk tar dette seriøst er fornøyelig da Anonymkode: fdbe8...3a8 Man må lage bruker for å opprette en tråd så det er vel ikke så rart? Anonymkode: 3d863...fef 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #113 Skrevet 21. juli 2022 Odasol skrev (10 minutter siden): hvorfor sender han meg natta meld og kontakter meg hver dag ? Du skrev at du var oppegående. Mulig det, men i dette tilfellet virker du ganske tilbakestående. Alt tyder på at du burde kutte ut fyren. Catskan skrev (1 minutt siden): Ikke noe vits å spille spill, analysere hvert eneste ord han sier, eller ikke sier. Spør han. Vær ærlig på hva du vil med han. Nettopp. Snakk med fyren. Telefon eller facetime. Si ting rett fram. Ikke bruk meldinger og emojis, der du blir sittende å analysere i etterkant. Anonymkode: adcd7...3a1 3
Odasol Skrevet 21. juli 2022 Forfatter #114 Skrevet 21. juli 2022 (endret) Catskan skrev (10 timer siden): Test det ut, så får du svar. Spør han om han er interessert i noe mer enn bare å være pulevenn. Ikke noe vits å spille spill, analysere hvert eneste ord han sier, eller ikke sier. Spør han. Vær ærlig på hva du vil med han. Du henger deg opp i at han har sagt at han liker deg. Selvfølgelig liker han deg, ellers hadde han ikke giddet å møte deg. Men det betyr ikke at han vil noe mer. Jeg datet en fyr i mange måneder uten at jeg hadde følelser for han. Jeg likte han også, alt var egentlig veldig bra bortsett fra at jeg aldri fikk følelser for han. Vær ærlig med han. Forhåpentligvis så vil han være ærlig med deg hvis du konfronterer han med hva DU vil. … Endret 21. juli 2022 av Odasol
Odasol Skrevet 21. juli 2022 Forfatter #115 Skrevet 21. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du skrev at du var oppegående. Mulig det, men i dette tilfellet virker du ganske tilbakestående. Alt tyder på at du burde kutte ut fyren. Nettopp. Snakk med fyren. Telefon eller facetime. Si ting rett fram. Ikke bruk meldinger og emojis, der du blir sittende å analysere i etterkant. Anonymkode: adcd7...3a1 … Endret 21. juli 2022 av Odasol
Odasol Skrevet 21. juli 2022 Forfatter #116 Skrevet 21. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du skrev at du var oppegående. Mulig det, men i dette tilfellet virker du ganske tilbakestående. Alt tyder på at du burde kutte ut fyren. Nettopp. Snakk med fyren. Telefon eller facetime. Si ting rett fram. Ikke bruk meldinger og emojis, der du blir sittende å analysere i etterkant. Anonymkode: adcd7...3a1 .. Endret 21. juli 2022 av Odasol
Odasol Skrevet 21. juli 2022 Forfatter #117 Skrevet 21. juli 2022 (endret) …… Endret 21. juli 2022 av Odasol
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #118 Skrevet 21. juli 2022 Odasol skrev (14 timer siden): Hva betyr det ? Han han egentlig er i et fast forhold og har en affære med deg? Du er liksom dame nr.2? Anonymkode: 682be...0cc
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #119 Skrevet 21. juli 2022 Odasol skrev (2 minutter siden): Hehe jeg er oppegående med høgskole utdanning. Men ja i dette tilfelle blir jeg dum å usikker. Hvorfor tyder alt på at jeg bør kutte han ut ?? Fordi han IKKE er interessert i deg, alle kan si mye rart, men det er ikke det som betyr noe. Handlinger over ord, alltid! Alle handlingene hans tilsier at han ikke har følelser. Glem han, og kom deg videre, jeg vet det ikke er lett, men å sitte å vente på en fyr som ikke er interessert er det dummeste vi kan gjøre mot oss selv. Anonymkode: 37229...1a3
Odasol Skrevet 21. juli 2022 Forfatter #120 Skrevet 21. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han han egentlig er i et fast forhold og har en affære med deg? Du er liksom dame nr.2? Anonymkode: 682be...0c. Endret 21. juli 2022 av Odasol
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå