MizzVic Skrevet 20. juli 2022 #41 Skrevet 20. juli 2022 Hvis ikke dette er trolling, har du fått en hekt TS.... Han sier du kan ligge med andre etter 3 mnd, hvor du ser positive tegn er HELT uklart for resten av oss.... 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #42 Skrevet 20. juli 2022 Siden du har falt for han og han er vinglete så bør du egentlig kutte han ut for din egen del, ellers kommer du ikke videre. Skal du kaste bort tiden din for å vente på at han blir klar en vakker dag? Uansett, noe sier meg at du kommer til å hoppe når han sier hopp Anonymkode: 35115...7b1
Odasol Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #43 Skrevet 20. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 20.7.2022 den 22.51): Hva pleier dere å gjøre sammen da? Kjører du til han, dere har sex, også drar du hjem igjen? Anonymkode: 61cf9...a0b … Endret 21. juli 2022 av Odasol
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #44 Skrevet 20. juli 2022 4 minutter siden, MizzVic said: Hvis ikke dette er trolling Hehe brukeren ble opprettet for 2 timer siden 😅 At folk tar dette seriøst er fornøyelig da Anonymkode: fdbe8...3a8 1
Odasol Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #45 Skrevet 20. juli 2022 (endret) MizzVic skrev (På 20.7.2022 den 22.53): Hvis ikke dette er trolling, har du fått en hekt TS.... Han sier du kan ligge med andre etter 3 mnd, hvor du ser positive tegn er HELT uklart for resten Endret 21. juli 2022 av Odasol
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #46 Skrevet 20. juli 2022 Odasol skrev (11 minutter siden): Jeg savner jo han nå etter å ikke sett han på nesten 3 uker. Før så vi hverandre hver uke nesten og få ganger 2 ganger i uken. Jeg har alltid kjørt til han. Jeg har invitert han med på konsert, påskefest med venner ig hyttetur/hotelltur men ingen av gangene har han kunnet. Jeg skrev til han for litt siden at jeg følte han avviste meg. Nei set gjorde han ikke, han ville fortsatt være med meg. Men han var sliten, mye å gjøre, lite kåt på sommeren. Og jeg sa ifra at han fikk si ifra når han ville møtes, finne på noe fordi jeg ville ikke møtes. Ja det skulle han gjøre. Magefølsen min sier litt av hvert, at han er usikker, at han holder meg på gress, at han ikke er interessert, at han tar avstand fordi han skjønner at jeg føler noe.. jeg veit ikke.. i starten var jeg ikke i tvil på at han var interessert. Nå er jeg i tvil. Kanskje du er bare er en sidechick? Anonymkode: 682be...0cc
Odasol Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #47 Skrevet 20. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 20.7.2022 den 22.58): Hehe brukeren ble opprettet for 2 timer siden 😅 At folk tar dette seriøst er fornøyelig da Anonymkode: .. Endret 21. juli 2022 av Odasol
Odasol Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #48 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje du er bare er en sidechick? Anonymkode: 682be...0cc Hva betyr det ?
MizzVic Skrevet 20. juli 2022 #49 Skrevet 20. juli 2022 Odasol skrev (1 minutt siden): I starten sov jeg over og var der 1 døgn ca, vi så film, kino, var på butikken, spiste/lagde oss mat. Var ca hver helg i 3-4 uker. Nå har jeg ikke sovet der siden i slutten av april da han sa han hadde så dårlig sove hjerte. Det trur jeg ikke på. Han skal til syden nå med en kompis og dem skal dele rom.. Etter april så har jeg kjørt til han, vi har hatt sex, eller jeg sugd han. Dusjet sammen, sett film, serier, skravlet og jeg har hatt med take away mat. Han har servert is par ganger, ene gangen hadde han kjøpt jordbær til oss som han ville jeg skulle ta med hjem. Har variert hvor lenge jeg har vært hos han etter april , når jeg ikke har sovet over, alt fra 1-4 t. i mars inviterte han meg på fest hjemme hos han, som jeg takket nei til. siden april har jeg invitert han på påskefest, konsert, hytte/hotell, men har aldri kunnet. Så fra April gadd han ikke ha deg natten over, han vil se deg sjeldnere og sjeldnere, og har bedt deg ligge med andre. Dette blir så dumt at jeg tror det er trolling, men det finnes faktisk slike damer.... 3
MizzVic Skrevet 20. juli 2022 #50 Skrevet 20. juli 2022 Odasol skrev (1 minutt siden): Jeg opprettet fordi jeg har tenkt på dette i 1 uke og tok meg til mot å lagde bruker her for å spørre om råd. Kan ikke spørre vennene mine, da dømmer de han De VET han snapper iblant fordi du er ett lett tilgjengelig hull som kommer levert på døra når han ber om det.
Odasol Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #51 Skrevet 20. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 20.7.2022 den 22.46): Hvor gammel er han? Treffer han andre, som du vet om? Kontakter han deg mye? Anonymkode: 2bef0...f48 .. Endret 21. juli 2022 av Odasol
Odasol Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #52 Skrevet 20. juli 2022 (endret) …. Endret 21. juli 2022 av Odasol
Odasol Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #53 Skrevet 20. juli 2022 (endret) MizzVic skrev (På 20.7.2022 den 23.01): Så fra April gadd han ikke ha deg natten over, han vil se deg sjeldnere og sjeldnere, og har bedt deg ligge med andre. Dette blir så dumt at jeg tror det er trolling, men det finnes faktisk slike damer.... … Endret 21. juli 2022 av Odasol
Odasol Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #54 Skrevet 20. juli 2022 (endret) … Endret 21. juli 2022 av Odasol
Odasol Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #55 Skrevet 20. juli 2022 (endret) .. Endret 21. juli 2022 av Odasol
Odasol Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #56 Skrevet 20. juli 2022 (endret) .. Endret 21. juli 2022 av Odasol
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #57 Skrevet 20. juli 2022 2 hours ago, Odasol said: Hei. Møtte en på Tinder for 4 mnd siden. Startet led at vi møttes på en såkalt date. Så sa jeg i ettertid at jeg ikke trudde at jeg ville ha noe kjæreste. Så vi ble enige om å møtes for sex. Jeg har sagt til han at jeg liker han og at jeg trur jeg har blitt betatt. Han har sagt han liker meg godt og syntes vi har det fint sammen, samt at han fortsatt vil være med meg. Men at han tenker på familie å barn og at jeg liker festing og konserter. Han er 29 og jeg er 33. Nå har vi ikke møttes på 2 og halv uke, da ble det oralsex. Før møtes vi ca 1 gang i uken. Og det er 3 t reisevei totalt tur retur. Og vi har ikke hatt sex på 1 mnd. Han sier han er veldig opptatt for tiden og at vi ikke kan møtes før etter uke 31. Han har ferie nå men opptatt. Så reiser han bort i uke 30. uke 31 er jeg borte. Så han sa i uke 32 skulle vi møtes. Jeg spurte om vi ikke fikk møtes før dette og spurte om jeg skulle vente. Da svarte han at jeg kunne bare ligge og slikt for hans del, ikke vondt ment sa han… Den kommentaren har såret meg veldig. Jeg spurte om han ville at jeg skulle finne meg noen andre om det var det han skrev. Da sa han nei, han mente at jeg kunne gjøre som jeg ville bare. Og hvis jeg møtte noen på byen så kunne jeg gjøre hva jeg ville… Han har ikke ligget med noen andre, da jeg spurte han når han skrev dette til meg.. men han gjør meg usikker og jeg er lei meg. Jeg skrev til han at nå skjønte jeg hva han mente, at jeg ikke betyr noe for han, bare sex. Derfor han ikke brydde seg om jeg hadde sex med andre. Han svarte da at det var ikke det han sa og at han likte meg godt, syntes vi hadde det fint sammen men at jeg likte festing og at han vurderte familie og barn- så han tenkte på det… Selvom det var meg som sa jeg ikke ville ha kjæreste for 4 mnd siden, så informerte jeg han for 3 mnd siden der jeg spurte om vi skulle se om det ble noen følelser og om vi skulle være eksklusive. Da fikk jeg høre at jeg forhastet meg og at han hadde mye å gjøre å at vi skulle se hva som skjedde bare. Jeg har vært ærlig hele tiden. Nå skal jeg til Sverige til uken å spurte om jeg skulle handle med noe for han, noe jeg skulle.. Jeg er bare lei meg å usikker på han. Skal jeg vente ? Skal jeg laste ned Tinder igjen? Vi har daglig kontakt på snap, varierer om er felles snap eller personlige. Før fikk jeg natta meld og ha en fin dag mrld. Ikke fått set like ofte lenger, og jeg føler ting har endret seg. Men han sier han ikke er kåt på sommeren og når har mye å gjøre, at det var bedre med høst/vinter. Så skal jeg vente til høst/vinter? Hva pokker? Så mye drama og herregud for en kontroll på uker det var her da. Du vil ha noe du plutselig ikke kan få. Så mye rare ting dere har snakket om her og til å være en pulevenn du plutselig vil ha som kjæreste. Høres mer ut som du er 16 og ikke 33 🙄😫 Anonymkode: 3174a...b51 2 1
Odasol Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #58 Skrevet 20. juli 2022 (endret) .. Endret 21. juli 2022 av Odasol
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #59 Skrevet 20. juli 2022 Jeg skjønner du har det veldig kjipt nå. Men han virker bare ikke «på nok» desverre. håper du klarer å få en litt fuck han tankegang, fordi det virker absolutt ikke noe som du burde vurdere videre i det hele tatt. Er redd du kommer til å bli veldig såret om du prøver videre.. Du må tenke på deg selv her, og med tanke på at du skriver her viser jo at du er usikker og føler deg mindfucket. For din egen del, la han gå. ikke lat som at du ikke bryr deg lengre i et håp om at han skal reagere og komme diltende tilbake. Du virker sinnsyyykt mye mer interessert i han enn han er i deg, utifra det du har skrevet. vær snill med deg selv og ta vare på dine egne følelser, dette virker ut som bare kommer til å bli verre, og at du blir enda mer såret enn hva du allerede er. Du klarer dette. Klem til deg Anonymkode: 2bef0...f48 1
Helene1982 Skrevet 20. juli 2022 #60 Skrevet 20. juli 2022 Odasol skrev (56 minutter siden): Uff. Hva bør jeg gjøre nå? Bare bli stille? Hvorfor sender han snap hver dag da? Vil jeg skal handle for han i Sverige for 3 gang ? Sier at høst/vinter er bedre for han sin del Hvis du kjører tre timer for å møte han, tilfredstille han uten å bli tilfredstilt selv, gir han bekreftelse, handler for han i Sverige, forstår jeg at han sender deg snap for å holde deg varm. Det er på tide å trekke seg unna og sette han på reservebenken. Hvis han er interessert i noe mer, tar han kontakt, men du kan ikke akseptere at han legger dette på deg, om du har sagt fra at du har fått følelser, og at han mister sexlysten i varmen-whatever. Gjør din egen greie, og sett grenser for deg selv. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå