Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Endret av Odasol
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En pulevenn er nettopp en pulevenn. Du sa selv at du ikke ville ha en kjæreste. Altså du satte grenser. Nå setter han grenser fordi du ombestemme deg.

Anonymkode: a939b...fe2

• Liker 15
Skrevet (endret)

,.

Endret av Odasol
AnonymBruker
Skrevet
Odasol skrev (26 minutter siden):

Så det er ikke håp? 

Hadde jeg vært deg så hadde jeg spurt om han så for seg noe mer med deg, sier han nei så går du videre.

Anonymkode: 37229...1a3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han skal ha ferie og ønsker ha mulighetene åpne for sex selv, derfor gir han deg "lov", ikke legg følelser i han, du er kun en pulevenn han trives i selskap med. 

Anonymkode: 40ce6...b1b

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Beklager å si det, men hvis han hadde hatt følelser for deg, så hadde han gjort alt i sin makt for å møte deg, og ihvertfall ikke bedt deg ligge med andre.

Ikke kast bort mer tid på han. Det virker som han bare vil ha deg på gress i tilfelle han ikke finner noen andre.

Prøv å glem han og finn noen som vil ha deg like mye. Et forhold skal ikke være vondt.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Du må nesten bestemme deg om du kun vil knulle eller noe mer. Så må du fortelle han det når du har funnet det ut. Om du da vil noe mer og han er lunken, så må du kutte han ut. Men om du vurderer å fyre opp igjen Tinder nå, så er det kanskje knulling som er på agendaen din. 

AnonymBruker
Skrevet

Snakk med pulevennen din. Spør om pulevennen din fremdeles vil være pulevennen din. Hvis pulevennen din sier ja, så kan du jo pule med pulevennen din. Enkelt og greit. Du må kommunisere! Snakke! Ta tungen i bruk! 

Hei pulevenn, jeg har noe på hjertet mitt, pulevenn. Du må høre på meg, pulevenn. Jeg har noe jeg vil si, pulevenn. 

Der fikk du en grei intro. Pul på! 

Anonymkode: ea849...1a6

• Liker 1
Skrevet
Anonym90059005 skrev (14 minutter siden):

Du må nesten bestemme deg om du kun vil knulle eller noe mer. Så må du fortelle han det når du har funnet det ut. Om du da vil noe mer og han er lunken, så må du kutte han ut. Men om du vurderer å fyre opp igjen Tinder nå, så er det kanskje knulling som er på agendaen din. 

Hvorfor er puling agendaen min hvis jeg laster ned Tinder nå?

Gjest Dustete
Skrevet
15 minutter siden, Anonym90059005 said:

Men hun fant jo ut hun likte han og ville mer etter en måned, for 3 måneder sia. Han vil bare ha bj.

Skrevet
Odasol skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er puling agendaen min hvis jeg laster ned Tinder nå?

Har ikke du selv sagt at du ikke ønsker deg kjæreste da, eller gjaldt det kun han? Eller har du nå faktisk ombestemt deg?

AnonymBruker
Skrevet

Dette beviser jo bare at kvinner kan slite med å ha en pulevenn fordi kvinner legger mer i sex enn mannfolk gjør. Han vil jo bare at du skal føle deg fri... kanskje han er redd for at du skal få følelser..da forsvinner de for en stund i håp om at du kuler'n ned på følelses fronten. Du likte jo ikke at han tilbød deg åpent leide til å gjøre hva du ville... ergo føler du nok mer med han enn du vil vedgå.. beste er  å være ærlig på hva du mener og om følelsene. Ellers kommer han til å fortsette i samme tralten. 

Anonymkode: 6b1b3...d44

• Liker 1
Skrevet (endret)

Endret av Odasol
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 20.7.2022 den 22.11):

Dette beviser jo bare at kvinner kan slite med å ha en pulevenn fordi kvinner legger mer i sex enn mannfolk gjør. Han vil jo bare at du skal føle deg fri... kanskje han er redd for at du skal få følelser..da forsvinner de for en stund i håp om at du kuler'n ned på følelses fronten. Du likte jo ikke at han tilbød deg åpent leide til å gjøre hva du ville... ergo føler du nok mer med han enn du vil vedgå.. beste er  å være ærlig på hva du mener og om følelsene. Ellers kommer han til å fortsette i samme tralten. 

Anonymkode: 

Endret av Odasol
Skrevet
Odasol skrev (Akkurat nå):

Du har nok et poeng i det der. For jeg lurer på om det er derfor vi ikke har møttes nå å, for han vil roe med følelsene mine. Eller at han vil markere seg ? 

Jeg har jo sagt til han nå nylig at jeg trur jeg er betatt av han, at jeg tenker på han hele tiden, at jeg liker han, at jeg savner han, at jeg gleder meg til neste gang han kan møtes uansett hva vi kommer til å finne på. Fordi han sa han ikke var kåt i varmen, så jeg skrev at vi kunne jo finne på andre ting å. Han svarte ja på det. Men så skylder han på at han er sliten og har mye å gjøre 

AnonymBruker
Skrevet
Odasol skrev (1 minutt siden):

Jeg har jo sagt til han nå nylig at jeg trur jeg er betatt av han, at jeg tenker på han hele tiden, at jeg liker han, at jeg savner han, at jeg gleder meg til neste gang han kan møtes uansett hva vi kommer til å finne på. Fordi han sa han ikke var kåt i varmen, så jeg skrev at vi kunne jo finne på andre ting å. Han svarte ja på det. Men så skylder han på at han er sliten og har mye å gjøre 

Tror ikke han er interessert i deg.

Men det må du nesten spørre rett ut om.

Anonymkode: e4b16...666

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Anonym90059005 skrev (På 20.7.2022 den 22.09):

Har ikke du selv sagt at du ikke ønsker deg kjæreste da, eller gjaldt det kun han? Eller har du nå faktisk ombestemt deg?

..

Endret av Odasol
Gjest Dustete
Skrevet
2 minutter siden, Odasol said:

Spør du meg så har han null følelser og kommer aldri få det heller.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 20.7.2022 den 22.19):

Tror ikke han er interessert i deg.

Men det må du nesten spørre rett ut om.

Anonymkode: e4b16...666

Endret av Odasol
Gjest Dustete
Skrevet
1 minutt siden, Odasol said:

Jeg endret jo det etter 1 mnd. For 3 mnd siden. Jeg ville se om ble følelser med han her, det sa jeg for 3 mnd siden. Og jeg merker jeg savner å få oppmerksomhet, bli elsket osv 

Det er like vanskelig for oss når vi blir betatte men den andre ikke blir det, skjedd gang på gang på gang, man ender bare opp med å gi alt for mye å skuffe deg selv. Kaste bort tiden din på en som ikke engang bryr seg om deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...