Gå til innhold

Hvor i Norge bor de mest uvennlige folkene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 13.7.2022 den 19.30):

Har du et synspunkt eller to her?

Anonymkode: 3bc91...55e

De mest uvennelige bor ikke her, de er utlendinger som bruker google translate og later som de er norske...finnes flere her på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil si Tønsberg kanskje? Er herfra, og har flyttet litt rundt på meg pga studier og forskjellig, reist en del rundt i Norge i forbindelse med jobb. Bosatte meg i Tønsberg igjen og dro med meg samboer. Virkelig et lukket folk som bor her. Vanskelig å bli kjent med nye. Mye kriminalitet, mobbing, gjengvold og foreldre som ikke bryr seg. Arbeidsplasser er vanskelig å bli kjent med folk, nabolag er vanskelig å komme innpå, de gamle er sure. Møtt mye hyggeligere folk alle andre steder. 

Anonymkode: 88ce8...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 13.7.2022 den 19.34):

Oslo. Arroganse florerer.

Anonymkode: e8a4e...9b2

Der er de fleste innflyttere. 

Anonymkode: 1c412...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.7.2022 den 19.34):

De bor overalt og henger her

PÅ KG

Anonymkode: 61879...5b3

Kanskje mange bergensere på KG

Anonymkode: 168fe...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Kvinnherad

Anonymkode: 55485...5fb

Hvor er Kvinnherad?

Og hvordan opplever du Kvinnherad beboerne? 

Anonymkode: 1f68e...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Innvandrertette områder i Oslo og Østfold.

Anonymkode: 0221f...894

Hm. Innvandrere er veldig snille imo.

Men soleklart de mest kriminelle også hvis man ser på guttene i alderen 15-25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tromsø (nordnorge generelt).  Sutrete og ovenfra og ned holdning, + mye skadefryd. Er fra Tromsø, har bodd rundt  i finnmark også - bor nå i oslo.

Anonymkode: d24c4...169

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kristiansand 😭 

Nå er jeg innflytter da, så kanskje litt av problemet. Jeg var veldig fornøyd med de glade sørlendingene de første par årene. Så begynte jeg å bli kjent med folk og fikk høre hva de sier bak ryggen imens de smiler til deg. Baksnakking og latterliggjøring er en vanesak her. En burde ikke ta seg nær av det, men jeg har veldig vanskelig å tilgi når jeg ikke vet hvor jeg har personen/om vedkommende liker meg eller ikke når de er greie mot meg ansikt til ansikt men så slemme bak ryggen. Føler jeg har en god tone med noen og et halvt år senere får jeg høre ting. 

Anonymkode: c74d4...644

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hvor er Kvinnherad?

Og hvordan opplever du Kvinnherad beboerne? 

Anonymkode: 1f68e...7ef

Hat mellom naboer og andre. Enormt skeptiske til folk utenfra. Ryktesprening og baktalelser.

Kvinnherad ligger i Sunnhordland.

 

Anonymkode: 55485...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordlendinger generelt.

Er selv halvt nordlending og har noen nordlendinger i slekta så er ganske mye nordpå og det bilde de maler til resten av Norge om at de er så tøffe/barske stemmer absolutt ikke. 

Sutrete,sure og late er mer korrekt. Typisk nordlending knytter vi til såkalte barske fiskere men typisk nordlending i realiteten er trygda tjukkas med lav IQ.

Anonymkode: 1e772...cfe

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 16.11.2023 den 18.31):

Vestlending på Østlandet fungerte ikke for meg. 

Anonymkode: 18415...661

Samme her! flytter vestover igjen til neste år. Og har en teori rundt uvennligheten i Oslo; mye er stress. Rekke tbane, innstilte tog lager stress. Og man skal rekke jobb, hente i barnehage og tusen andre ting. Hjemme kunne jeg gjøre ting mer spontant pga korte reisetider, mens her må man sette av en halv dag for å dra til tannlegen. Så min teori er at den upraktiske og stressede hverdagen i Oslo, der man hele tiden skynder seg, gjerne betaler blodpris for en dårlig bolig, må reise i timevis for å komme seg rundt-altså hvem pokker blir ikke i dårlig humør😅Klimaet er bedre, men veier ikke opp for resten🙃

Anonymkode: cf759...b50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo og bærum uten tvil. Ikke langt etter dem i nord heller.

Endret av Donald Duck
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.11.2023 den 18.52):

Kristiansand 😭 

Nå er jeg innflytter da, så kanskje litt av problemet. Jeg var veldig fornøyd med de glade sørlendingene de første par årene. Så begynte jeg å bli kjent med folk og fikk høre hva de sier bak ryggen imens de smiler til deg. Baksnakking og latterliggjøring er en vanesak her. En burde ikke ta seg nær av det, men jeg har veldig vanskelig å tilgi når jeg ikke vet hvor jeg har personen/om vedkommende liker meg eller ikke når de er greie mot meg ansikt til ansikt men så slemme bak ryggen. Føler jeg har en god tone med noen og et halvt år senere får jeg høre ting. 

Anonymkode: c74d4...644

Trodde et øyeblikk det var jeg selv som hadde skrevet dette, men alt stemte ikke. Men jeg har opplevd så og si akkurat det samme. Glad jeg flyttet derfra, jeg var til slutt bare lei meg der.

Anonymkode: e770b...fa5

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...