#Sunrise Skrevet 21. mai 2015 #13481 Del Skrevet 21. mai 2015 Tenk å hete Elg Elgsem kreative foreldre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 21. mai 2015 #13482 Del Skrevet 21. mai 2015 Hehe, stakkars mann. De kunne i det minste kalt han Bjørn, Varg, Ulvar, Rein eller noe sånt i stedet for Elg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 21. mai 2015 #13483 Del Skrevet 21. mai 2015 ja, men Eva sa jo at Jenny ble kvalm sist hun spiste indisk så var vel heller derfor. Eva var gravid. håper hun velger å beholde barnet :-) Eg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 22. mai 2015 #13484 Del Skrevet 22. mai 2015 ÆÆhhh Goggen som var såå kjekk for noen år siden Nå er han bare.. klyse! Da jeg først så han så trodde jeg det var Albert. Og hu derre Amanda da Kan jo ikke engelsk (Som en innfødt Amerikaner burde kunne liksom) Og hvor ble det av nevøen til Pelle? Joakim(?..) ble han bare jagd bort etter at han betalte for den prostituerte dama for Pelle? Og er det flere enn meg som tenker HVA skjer med moren og bestemoren til Vanessa? De ranet jo bingobjørn og låste han inne på badet i svime (hvis jeg husker riktig) også bare dro de.. Han ligger der inne enda? Og de koser seg i Spania eller Jeg syntes bare så synd på Juni der hun stod med kreftsløyfa og holdt den talen og jeg skjønte jo for lengst at eksen til Gabriell hadde tatt silikon og uff, stakkars dame Pelle begynner å gå meg litt på nervene. Jeg vet at det ofte ikke "bare" er å ta seg sammen, men for Guds skyld mann, ta deg sammen! Og Storm han begynner virkelig å bli stresset.. Jeg håper han snart kan bli sammen med hun hyggelige brunetten som jobber på Baker Hansen <3 Anonymous poster hash: 31b25...e6d Goggen så ut som en barnerumpe for noen år siden.Nå ser han ut som en mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 25. mai 2015 #13485 Del Skrevet 25. mai 2015 Har de ikke funnet ut at Edwin drepte Jens August? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 25. mai 2015 #13486 Del Skrevet 25. mai 2015 Lurer på om Pelle forsatt husker den døde datteren sin, han snakker jo aldri om henne eller viser at han er lei seg Håper inderlig at Eva beholder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 25. mai 2015 #13487 Del Skrevet 25. mai 2015 Håper at datteren til Pelle dukker opp til slutt, hun ble jo aldri funnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #13488 Del Skrevet 25. mai 2015 Goggen så ut som en barnerumpe for noen år siden.Nå ser han ut som en mann. Og jeg var yngre:p men jeg trodde faktisk det var en ny skuespiller frem til i dag! Håper og tror at Eva velger å beholde barnet. Er jo ikke så ofte abort på tv serier som det ikke blir det likevel 😊 er det sikkert at Harshad skal ut av serien?Anonymous poster hash: 0271f...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 1. juni 2015 #13489 Del Skrevet 1. juni 2015 Faen, ho tok abort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 3. juni 2015 #13490 Del Skrevet 3. juni 2015 Ninni er tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 4. juni 2015 #13491 Del Skrevet 4. juni 2015 Men Goggen er sønnen til Ninni ikke sant? Sto på vg at Ninni kommer tilbake etter å ha vært i fengsel siden 2004, og da hadde hun en sønn på to.. Goggen er jo ikke 13 år i serien nå :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 4. juni 2015 #13492 Del Skrevet 4. juni 2015 Men Goggen er sønnen til Ninni ikke sant? Sto på vg at Ninni kommer tilbake etter å ha vært i fengsel siden 2004, og da hadde hun en sønn på to.. Goggen er jo ikke 13 år i serien nå :s dem har jo hoppa litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 4. juni 2015 #13493 Del Skrevet 4. juni 2015 Men Goggen er sønnen til Ninni ikke sant? Sto på vg at Ninni kommer tilbake etter å ha vært i fengsel siden 2004, og da hadde hun en sønn på to.. Goggen er jo ikke 13 år i serien nå :s det er litt The Sims tilstander her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 4. juni 2015 #13494 Del Skrevet 4. juni 2015 hvorfor sier Jenny at Goggen er hennes eneste bror? hun har jo Hugo jr som lillebror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 4. juni 2015 #13495 Del Skrevet 4. juni 2015 hmm, Jens August er 41år, og Goggen ble vel 23 i går? det vil sii at Jens August ble pappa når han var 18år? :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #13496 Del Skrevet 4. juni 2015 For dere som husker godt, hvorfor havnet Ninni i fengsel? Anonymous poster hash: 03725...fc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wilmap Skrevet 4. juni 2015 #13497 Del Skrevet 4. juni 2015 For dere som husker godt, hvorfor havnet Ninni i fengsel?Anonymous poster hash: 03725...fc2 Hun drepe Arne Markussen og skjøt Jens August så han ble blind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 4. juni 2015 #13498 Del Skrevet 4. juni 2015 hmm, Jens August er 41år, og Goggen ble vel 23 i går? det vil sii at Jens August ble pappa når han var 18år? :S Haha tror ikke Cæsar har tenkt på dette Virker ikke sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 4. juni 2015 #13499 Del Skrevet 4. juni 2015 hvorfor sier Jenny at Goggen er hennes eneste bror? hun har jo Hugo jr som lillebror haha, det hadde jeg glemt og det har tydeligvis de også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #13500 Del Skrevet 4. juni 2015 hvorfor sier Jenny at Goggen er hennes eneste bror? hun har jo Hugo jr som lillebror Hvem er moren hans?Anonymous poster hash: eed56...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå