Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan skal Svein overraske Oscar med å reparere bilen når bilen er gjemt i en garasje i hutteheita?

Jammen meg et godt poeng. Det må jeg tenke mer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte le litt når Cato plutselig etter å ha klina med Rebekka, snur seg og hoppar over bord for å ropa til Marianne at han elska ho. Og båten var laaaaaaaaaangt utpå fjorden, men den symjeturen var temmelig kort!!

Kor lenge har eigentleg Julie vore på den verdensreisa si? Ho var jo dum som eit brød innan økonomi før ho reiste, men no kan ho liksom ALT? :overrasket:

Men så har jo Gjertrud (mora til Svein og Ninni) vore konsernsjef også då :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste på tv2's nettsider at May oppdager Marianne og Philip sammen og at May fiker til Marianne. Men har dette skjedd? Dette tror jeg skulle skje på mandag denne uka... Men jeg har ikke sett det. Noen andre som har det? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste på tv2's nettsider at May oppdager Marianne og Philip sammen og at May fiker til Marianne. Men har dette skjedd? Dette tror jeg skulle skje på mandag denne uka... Men jeg har ikke sett det. Noen andre som har det? :klø:

Det er vel noen måneder siden? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes jo Christian har tilta litt allerede, men hvorfor forteller han ikke med en gang at babyen er død? Går det ikke en uke eller så før de andre finner det ut?

Hvor mange dager er egentlig en episode? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skriver du det?

Fordi Hotel Cæsar, sammen med Hos Martin, Mot i Brøstet og lignende serier er forferdelig dårlige. Ungene her vil se det og endelig slipper jeg maset. De får nemlg ikke lov til å se Hotel Cæsar. Syns ikke det er for barn.

Så derfor JIPPI!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi Hotel Cæsar, sammen med Hos Martin, Mot i Brøstet og lignende serier er forferdelig dårlige. Ungene her vil se det og endelig slipper jeg maset. De får nemlg ikke lov til å se Hotel Cæsar. Syns ikke det er for barn.

Så derfor JIPPI!!!!!

:riste: Du kan da ikke sammenlikne en såpeopera med en sitcom! Nei og nei. Kan ikke fordra Hos Martin og liknende jeg heller altså :ler:

Er enig i at HC ikke er for barn, egentlig burde det gått senere på kvelden.

Men selvom det er mye rart i Hotell Cæsar, og mye usannsynlig som skjer, så er det en bra serie! Den beste norske ihvertfall!

(og ja, jeg er litt avhengig og dermed inhabil i hva som er best osv ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Catwoman
Synes jo Christian har tilta litt allerede, men hvorfor forteller han ikke med en gang at babyen er død? Går det ikke en uke eller så før de andre finner det ut?

Fordi det har tippet over for han. Når det tipper over for folk hender det jo de gjør ting som ikke virker helt naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket tv2.no for å se om det hadde kommet noe nytt cæsar stoff, og jammen ser det ikke ut til at en del av spoilerne mine slår til:

Les alt om det som skjer den siste uken på "Hotel Cæsar"

May foreslår at Rolv søker jobb på Hotel Cæsar.

Rolv er endelig ute av fengselet, og vil feire friheten sammen med May. May foreslår at Rolv søker jobb på hotellet, hun kjenner konsernsjefen og tilbyr seg å ta en prat med ham.

Chrisitan blir gal?

Christian er ikke seg selv om dagen, og Astrid overtaler Julie til å ta seg litt av ham. Julie vurderer å gjøre det slutt, men bestemmer seg for å snakke ordentlig ut med Christian. Han forteller at han elsker henne og ikke vil leve uten henne.

Litt senere dukker Christian opp hos Astrid med en kidnappet baby på armen, og flykter deretter opp på taket. Politiet blir tilkalt, og Julie gjør hva hun kan i håp om å snakke ham til fornuft.

Usjarmerende Rolv

Marianne er skeptisk til Rolv, men May nekter å høre på henne. Sammen med Rolv feirer hun at han har fått seg jobb, men det som skulle bli en koselig kveld, blir snart svært ubehagelig. Rolv vil ha sex med henne, men May trekker seg. Og da blir det huskestue.

Dramatisk sesongslutt

Fredag stenger Hotel Cæsar dørene for julen, og det skjer ikke uten dramatikk og store avsløringer.

Scott og Rolv har den siste tiden gått med skumle planer for å kunne overta aksjemajoriteten i Cæsar-konsernet. For å kunne få kontroll over 51% av aksjene, har Scott lånt et enormt beløp av Niels Hallstein, og betingelsene er svært harde. Rolv er usikker på om ikke prisen blir for høy, men Scott mener at all makt i konsernet er verdt satsingen.

Anker-Hansen leiren aner ingenting om kuppet, i alle fall ikke om den egentlige grunnen til at de to er så opptatt av å overta makten sammen. Det ligger an til store avsløringer i kveldens sesongavslutning på Hotel Cæsar.

Sjokk-bryllup

Benedicte er lykkelig, og alt er godt mellom henne og Oscar på dagen for det store bryllupet. Ettersom hun har mye å ordne før hun skal i kirken, ser hun lite til Oscar, men slik skal det jo også være på bryllupsdagen.

Det Benedicte ikke vet er at Oscar er ille ute. Han blir oppsøkt av politiet, som har begynt å få mistanke til at Oscar kan ha noe med Kenneths dødsfall å gjøre, og de er svært opptatt av å få tatt en titt på bilen hans. Oscar gjemmer bilen og skrur av skiltene, men oppdager ikke politiet som har spanet på ham. Når Oscar kommer opp foran kirken der Benedicte står og venter, ser han at politiet står klar til å pågripe ham. Han må ta et valg: Benedicte eller friheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, på tv2.no ligger det også en video, der ser det ut som at Oscar stikker av fra bryllupet- han ber taxi'n om å kjøre videre når han ser at politiet står der, og Benedicte ser det.

Tviler på at de blir gift...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...